AMSTERDAM - Schrijver Andrew Morton doet schokkende uitspraken over Tom Cruise , die zijn dochtertje Suri op Rosemary Baby-achtige wijze zou hebben verwekt en nu David Beckham tot Scientology zou willen bekeren. Morton heeft een biografie over de acteur geschreven, die in Amerika uitkomt. Volgens de schrijver, die ook de biografie van Prinses Diana schreef, is Cruise de op één na machtigste figuur binnen de Scientology kerk. Zo zou voetballer David Beckham bovenaan het lijstje staan om in te lijven. Morton beschrijft in de biografie van Cruise de hechte vriendschap van hem en Scientology-leider David Miscavige. Sommige Scientology-aanhangers zouden geloven dat Suri met het zaad van Scientology-oprichter Ron Hubbard zou zijn verwekt, net zoals in de film Rosemary's baby, waarin een vrouw een duivelskind draagt, meldt de Daily Mail. Tom Cruise heeft tijdens zijn huwelijk met Nicole Kidman nooit kinderen kunnen verwekken en koos toen voor adoptie. Ook voor zijn tweede kind met Katie Holmes zouden ze inmiddels medische hulp hebben ingeschakeld. Toeval?
Die Tom Cruise is zo gek als een deur. Vind hem doodeng.... Het zal me niets verbazen als dit allemaal waar zou zijn..
Vind hem ook helemaal niet leuk meer.. met zijn gespring en chakka gevoel.. Enge kerel.. Geloof het meteen eigenlijk..
Hij is EENGGGGG, zag hem ooit bij Oprah, helemaal doorgedraaid en ook een geyou tubed op tom en scientology....te eng gewoon die mensen.
Ooit was ie wel leuk, maar dan hebben we het over z'n eerste films zoals Cocktail en Top Gun....eind jaren -80 dus vroeguh!
Afgezien van het feit dati k die Cruise een looser vind, is dit volgens mij echt grote onzin. Suri lijkt echt op Tom hoor!
Scientology is vaag op zich... (Ben er voor een onderzoek in 'geinfiltreerd' twee jaar geleden. Je zou het nooit geloven...)
Ik vind dat Suri veel op Tom lijkt. En hij kan wel kinderen verwekken, Nicole heeft namelijk een miskraam gehad toen ze getrouwd was met Tom. Broodje aap verhaal denk ik!