Suri Cruise verwekt zoals Rosemary's Baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door LastminuteMama, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    AMSTERDAM - Schrijver Andrew Morton doet schokkende uitspraken over Tom Cruise , die zijn dochtertje Suri op Rosemary Baby-achtige wijze zou hebben verwekt en nu David Beckham tot Scientology zou willen bekeren.

Morton heeft een biografie over de acteur geschreven, die in Amerika uitkomt. Volgens de schrijver, die ook de biografie van Prinses Diana schreef, is Cruise de op één na machtigste figuur binnen de Scientology kerk. Zo zou voetballer David Beckham bovenaan het lijstje staan om in te lijven.

Morton beschrijft in de biografie van Cruise de hechte vriendschap van hem en Scientology-leider David Miscavige. Sommige Scientology-aanhangers zouden geloven dat Suri met het zaad van Scientology-oprichter Ron Hubbard zou zijn verwekt, net zoals in de film Rosemary's baby, waarin een vrouw een duivelskind draagt, meldt de Daily Mail.

Tom Cruise heeft tijdens zijn huwelijk met Nicole Kidman nooit kinderen kunnen verwekken en koos toen voor adoptie. Ook voor zijn tweede kind met Katie Holmes zouden ze inmiddels medische hulp hebben ingeschakeld.

Toeval?

2. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Die Tom Cruise is zo gek als een deur.
    Vind hem doodeng....
    Het zal me niets verbazen als dit allemaal waar zou zijn..

3. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Vind hem ook helemaal niet leuk meer.. met zijn gespring en chakka gevoel..
    Enge kerel.. Geloof het meteen eigenlijk..

4. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    ja hij geeft mij ook de creeeepsss! het is net zo'n "nut-case" om zoiets te doen ja!

5. Aura

Aura Niet meer actief

Hij is EENGGGGG, zag hem ooit bij Oprah, helemaal doorgedraaid en ook een geyou tubed op tom en scientology....te eng gewoon die mensen.

6. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ooit was ie wel leuk, maar dan hebben we het over z'n eerste films zoals Cocktail en Top Gun....eind jaren -80 dus vroeguh!

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Afgezien van het feit dati k die Cruise een looser vind, is dit volgens mij echt grote onzin. Suri lijkt echt op Tom hoor!

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik vind Tom Cruise zo vaag sinds dat scientology-gedoe :(

9. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Scientology is vaag op zich... ;) (Ben er voor een onderzoek in 'geinfiltreerd' twee jaar geleden. Je zou het nooit geloven...)

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ooit was hij leuk, maar nu vind ik het maar een rare vent hoor :rolleyes:

11. Smurfje02

Smurfje02 Lid

5 apr 2007
    42
    0
    0
    Ik vind dat Suri veel op Tom lijkt.
    En hij kan wel kinderen verwekken, Nicole heeft namelijk een miskraam gehad toen ze getrouwd was met Tom.

Broodje aap verhaal denk ik!

Deel Deze Pagina