uhmm ik kwam toch weer op John edwards... En nog steeds zou ik het mooier vinden als obama of clinton de verkiezingen winnen (1 van hun dan)
Hoezo dat dan? Wil je zeggen dat de republiekeinse president het zo lekker gedaan heeft de afgelopen 8 jaar? Vaak wordt trouwens gedacht dat democraten "links" zijn en republikeinen "rechts", maar de democraten zijn nog rechtser dan de VVD hier hoor. En de republikeinen zijn dan nog weer een stuk rechtser. "Links" bestaat niet in de VS, da's communisme volgens hen en daar heeft jarenlang een verbod op bestaan. Angst voor "het grote rode gevaar" uit het oostblok....
O, en ik denk dat het absoluut een democraat wordt! Ik hoop op Hillary,denk ook dat zij het wordt. Vind het sowieso gaaf dat het óf een vrouw óf een zwarte man gaat worden. Wie had dat 10n jaar geleden durven denken?
Met betrekking tot het verleden van Obama: George Bush Jr. heeft voordat hij zich bekeerde ook behoorlijk wat rottigheid uitgehaald. Hij was alcoholist en is zelfs veroordeeld geweest voor het rijden onder invloed. En hij is uiteindelijk ook president geworden. Ik hang ergens tussen Edwards en Obama in. Ik vind Obama wel verfrissend en sympathiek overkomen, maar heeft hij wel genoeg ervaring voor zo'n zware job? Maar Hillary of Obama, ik hoop dat 1 van de 2 het wordt.