Ohhh wat ben ik trots!!! Vanmorgen naar de vischmarkt in Harderwijk geweest. Daar hebben ze 2 dagen the christmas carrol. Dus ik dacht wauw!! Daar kan je mooie foto's maken!! Dus ik samen met een vriendin en Anoeska (in haar kerstvrouwpakje met muts) daar naar toe!! Komen we daar viel het erg tegen....maar ze waren er van gelre tv aan het filmen. En onze Annie werd close up genomen!! Nou ik zat vannavond op het puntje van de bank.....en jaar hoor daar kwam onze mooie meid voorbij!! Ik ben helemaal trots op mijn mooie meisje!! Zodra het filmpje op internet staat zet ik hem hier neer! Maar voor de meiden uit gelderland, jullie kunnen hem al wel via de tv bekijken. Op gelre tv (niet digitaal) rond half 12 gaat het nieuws beginnen en op het einde van het nieuws komt het flimpje over harderwijk!!
Wat leuk zeg! Ja de Vischmarkt is ook echt een prachtig stukje stad he om zoiets te organiseren. Leuk hoor, je kind op tv!
Hier is dan de link van de uitzending: :: Gelre TV - televisie voor Gelderland :: je moet naar programma's gemist en dan nieuwsmagazine. Het is de uitzending van 11-12-09 Het onderwerp waar mijn meisje in te zien is, is pas op het einde. Ze komt in minuut 1.44 van het laatste onderwerp voorbij!! (nog steeds helemaal trots!!)
Jaa ik heb even gekeken, en heb haar gezien in de buggy Wat lief met haar kerstmuts op, schattig!! Je mag zeker trots zijn
Dank je wel!! Heb het zelf al weet ik veel hoe vaak terug gekeken!! Ben ook erg blij dat ze alleen haar in beeld hebben genomen
Het was even zoeken hoe het werkt Pluys, maar ik heb je meisje dan toch gezien. Wat een schatje! Jammer dat ze haar niet wat langer in beeld hebben gehouden met die grote kijkers van haar. Je bent met recht een trotse mama hoor!
Hoi, Ook ik heb gekeken, wat een mooie ogen! Leuk voor later, haar tv debuut. Wat is het weer koud buiten he?