Nog ongeveer 3 maanden te gaan, wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lilo88, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    haii lieve meiden,

Ik moet nu nog 99 dagen tot aan mn bevalling.
    Vind het allemaal erg spannend, en het lijkt me leuk om dit met
    andere meiden te delen.

De zwangerschap verloopt best oke. Werk op therapeutische basis ivm bekkenklachten. Ik kan echt niet meer wachten en ben zo nieuwschierig.
    Ik zit de dagen af te tellen ;)

Dus voor de meiden die er behoefte aan hebben om gezellig te kletsen en af te tellen ;):)

Liefs

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Heey ik heb je volgens mij nog niet (of niet recent) bij de mei mama's gezien
    onder zwangerschap clubs
    daar zitte de meiden die net zo ver zijn als jij!
    Kom eens gezellig langs! ;)

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook nog een goede 100 dagen te gaan!
    Het wordt nu allemaal steeds echter en begint ook echt zoetjes aan af te tellen. Heerlijk :)

Ben je al ver met de babykamer/uitzet?

4. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ik heb ook nog ongeveer drie maanden te gaan. Het begint nu echt te leven hier, zo leuk! Nu ik de baby elke dag voel, sta ik ook wat meer stil bij mijn zwangerschap. Wel zo leuk, voor ik het weet ben ik (waarschijnlijk) nooit meer zwanger en dat is wel een erg gek idee.

Merken jullie ook dat je je de laatste tijd beter voelt dan ooit in de zwangerschap? Ik vind het erg maf, meestal hoor ik juist dat in het derde trimester het snel bergafwaarts gaat. Dat had ik de eerste keer ook. Nu niet, op wat maagzuur en kuitkrampen na voel ik me juist kiplekker ;) Heerlijk hoor :)

5. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Loki: Wij hebben de toekomstige babykamer leeg staan en ik ga deze week bellen voor een afspraak om het babykamertje te laten leveren. Deze zal rond eind feb geleverd worden zooo spannend.
    Kan namelijk echt niet wachten om het in te richten. Denk dat als het kamertje klaar is, ik elke dag een keer ga kijken en fantaseren over ons hummeltje dat er straks in ligt :D

@ Ladydi: Bij mij gaat het inderdaad minder goed .. ben ontzettend moe, en heb gigantische last van mn rug en bekken. Maar dat mag de pret niet drukken he :) heb het er dubbel en dwars voor over :D

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hier nog 109 dagen te gaan!:D

7. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Dikkebuik: Het gaat hard he!!

@ Alle: Zijn jullie al aan de babykamertjes begonnen??

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar Zwanger clubs.

Lotte

9. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    upje

10. Ladydi85

Ja! :D Zo leuk om weer te doen. De commode en de kledingkast staan er al, het wiegje zijn we in de schuur aan het schilderen en verder staan alle babyartikelen in het kamertje: wipstoel, kolf, voedingskussen, reiswieg. Leuk om alles weer van zolder te halen. En ik heb de kleding maat 50 en 56 van m'n zoontje uitgezocht, het meeste is weer te gebruiken. Zelfs de geur van hem als baby'tje zit er nog in. Noem het de hormonen, maar ik stond er gisteren alweer half bij te huilen... Wat rook dat mannetje toch lekker toen hij nog zo klein was :)

Binnenkort ga ik beginnen aan de aankleding van de kamer: op canvasdoeken ga ik wieglakentjes spannen en met een paar linten erop wordt het een bord waar je van alles aan vast kunt maken (foto's, sokjes etc.). Is ook een topic van hier ergens op het forum, ik geloof bij 'te koop gevraagd'.

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Ladydi85: Leuk leuk leuk!!! Ik kan ook niet meer wachten hoor ;)
    Weet je het geslacht al??

12. Ladydi85

Ja, dat weten we. Zo leuk om het dit keer wél te weten. De vorige keer wilden we het absoluut niet. Maar nu is het ook wel praktisch: we hebben immers al zoveel voor een jochie, dan wisten we of we alles in roze erbij mochten kopen of dat we alles in het blauw konden houden. (Ik zeg het hier trouwens niet, ik heb een vriendin hier op het forum rondlopen en die 'mag' het nog niet weten ;))

Ben jij al met het kamertje bezig geweest?
    Edit: ik zie dat de meubeltjes in februari geleverd worden. Nog even wachten dus... Ben je al bezig met frutseltjes en kleding kopen?

13. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Wat leuk dat je het geslacht weet!!! Dat lijkt me inderdaad ook wel zo gemakkelijk!

We hebben al wel het een en ander gekocht, zoals kleertjes box+boxkleed kinderwagen. Eigenlijk moet alleen het kamertje nog komen zodat we daar alles voor in kunnen richten!! Kom nu al af en toe op het kamertje om alleen al in de kast te kijken naar al die lieve kleertjes :p

14. Ladydi85

Inderdaad :) En jij krijgt een meisje, neem ik aan? Je banner ziet er wat rozig uit ;)

Leuk trouwens, dat je de kinderwagen al hebt en de box enzo :) Welke wagen heb je? En welk boxkleed? Wij hebben het woezel&pip boxkleed gekocht (die met een brede groene rand). Ik vind woezel&pip zo leuk... M'n zoontje is er ook gek van, dus die zal het vast niet erg vinden ;)

15. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
  16. Ladydi85

Dat boxkleed is wel heel erg leuk!! Van welk merk is die?

17. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Ladydi: Het boxkleed is van het merk Taftan :) vond hem zelf ook erg leuk.

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    upje

19. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Hallo Meiden,

Ik moet nog 87 dagen dagen volgens mij. Ik vind het ook allemaal super spannend. Wij krijgen de babykamer maandag geleverd. En we weten ook dat we een meisje krijgen:)

Gr Kaat

20. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Kaat: Gefeliciteerd met jullie meid!! En leuk dat jullie de babykamer bijna krijgen :) kun je alvast gaan inrichten!!

x

Deel Deze Pagina