Lieve dames, Ben al paar maanden bezig met Clomid en telkens overstimulatie 6 follikels met 50mg 4 follikels met 25mg En nu 3 follikels ( 2x19 en 1x21)met 25 Mg om de dag. De gyno heeft de keus ditmaal aan ons gelaten wat wij willen en mijn vraag is aan jullie, wat zouden jullie doen? Ervoor gaan of weer een maandje wachten? Ik twijfel wel een beetje Alvast bedankt!❤️
Die keus zal je zelf moeten maken... zie jij een 3ling zitten? de kans is klein natuurlijk, maar wel aanwezig... ik zelf zou het niet doen... zou me kapot schrikken als ik toch een 3ling zou krijgen haha!
Je kan 1 follikel af laten prikken. Ik zou het zelf niet durven. Zelfs niet na twee jaar hopen. Omdat ik 3 baby s niet zou kunnen denk ik. Maar ja, hoe groot is die kans.... Welk gevoel heb jij erbij?
Ik zou dit zelf alleen erop wagen als ik al genoeg kansen had gehad met één of twee eitjes. Als je nog niet weet hoe vruchtbaar je bent, vind ik het een te groot risico.
Ja het blijft onze keus natuurlijk dat is het moeilijke eraan. Afgelopen keren had gyno gezegd van nee behandeling afbreken dan is dat makkelijker te accepteren. Mijn hart zegt ervoor gaan en mijn hoofd zegt nee stel het zijn er 3! Ja dat is weer teveel van het goede. Al met al moet ik en mijn partner er nog eens heel goed over gaan nadenken vandaag
Ik zou er voor gaan, stel dat het hierna helemaal niet meer lukt, drieling kom je ook wel weer overheen, ja het zal pittig zijn maar je vind je weg er wel weer in. Maar goed jullie zullen zelf de beslissing moeten nemen. En de kans is klein dat het echt een drieling wordt, niet in elke follikel zit een eicel.
Ik zou het wel doen, maar ik ben nog geen een keer zwanger geraakt met 1 of 2 follikels, en wij zijn bijna 3 jaar bezig voor een tweede kindje (nu in de 3e IUI) Dus ja, ik had de gok gewaagd omdat ik al niet erg vruchtbaar ben. Maar als je dat nog niet weet, is het misschien wel risky. Tuurlijk, een drieling opzich went vast wel. Maar het zit 'm vooral in de risico's die aan een meerlingzwangerschap zitten, zijn niet mals. Succes met je keuze!!