Hoi meiden. Op cd 21 een knalpositieve ovu test. Op cd 22 en 23 terug negatief. Dan op cd 24 opnieuw knalpositief. Dagen erna weer negatief.. zit nu op cd 33. Nog geen maandstonden.. iemand een verklaring hiervoor? Tevens geen hogere temp als normaal.. zie temp kaart in bijlage
Heb je foto’s van de testen? het kan zijn dat je eisprong bij de eerste positieve niet is gelukt en het later nog een probeerde. heb je een zwangerschapstest gedaan? Echter zou je dan wel een tempstijging verwacht hebben. ik denk persoonlijk dat je ei nog niet gesprongen is en dat de eisprong nog moet komen… ik zou nog doortesten
Bijgevoegd , zie foto voor beide pos ovu testen. En idd nee geen zwangerschapstest gedaan op basis van mn temp kaart... dan zou temp hoog moeten blijven.. Ik heb doorgetest tot en met cd 29 dus nog 5 dagen na de tweede ovu test op cd 24. Maar deze waren alle 5 negatief en dan maar gestopt me ovu testen... Ik vrees dat er deze maand een eisprong wordt overgeslagen als em nog niet geweest is. Of int beste geval moet hij nog komen, heb dan wel een zeer lange cyclus als ik nu al op cd 33 zit
Ik denk eerlijk gezegd dat ze beiden nog niet helemaal positief zijn… de teststreep kan denk ik nog net donkerder. ik denk dat er nog geen man overboord is en dat hij later is deze ronde
Ik zie nog geen eisprong in je temp, wel vrij piekerig. Temp je wel rectaal, elke ochtend op hetzelfde tijdstip, nog liggend direct na het wakker worden en na evenveel slaapuren?
Idd piekerig is een feit... Ja elke ochtend, tussen 7 en 8u, voor ik opsta dus echt vlak na het wakker worden . Wel niet rectaal maar oraal, tegen de tongriem en met mond toe..
Aaah dat vermoeden had ik al. Helaas is dat een zeer onbetrouwbare methode omdat je mond temperatuur kan veranderen wanneer je met open of dichte mond slaapt. Iets wat je achteraf nooit kan weten. Ik zou toch voor rectaal of anders vaginaal tempen gaan. En daarnaast zorgen dat je op hetzelfde tijdstip tempt (mag 15 min verschil in zitten). Dus bijv altijd on 7.30, maar keertje 7.15 of 7.45 is dan ook niet erg. Maar niet de ene dag 7 uur en de andere dag 8 uur.
Op dit moment geen symptomen van aankomende eisprong dus misschien moet ik er terug wat meer op gaan letten en vanuit gaan dat ze idd nog moet komen..
Ik gebruikte ook Action opk, heel tevreden over. Als ik zulke testen had als bij jou op deze foto’s dan deed ik voor de zekerheid (ter controle) een (dure) CB digital met smiley. Moet wel zeggen dat ik bij zulk soort testen als deze op de foto vrijwel altijd wel een kreeg... ik had hem wel als positief beschouwd, maar ik had buiten vruchtbare tijd ook echt alleen maar veel lichtere strepen dus makkelijk praten. Anyway, bij mij zouden deze testen dus wel positief zijn geweest en ook aan temp-kaartjes dan te zien dat ei was geweest
Ik heb deze idd ook als positief beschouwd toen en heb serieus geklust maar de temp kaart deed me toen twijfelen want had niet echt een hoge stijging en ook het aantal dagen was zeer kort.. ondertussen ben ik wel blijven doortempen en klussen en ziet mijn kaart er idd zo uit (zie foto) . Vermoed dat mij eisprong wat later geweest is want heb nu al enkele dagen een serieuze stijging en blijft ook hoog precies. Lijkt alsof mijn ovulatie op dag 33 geweest is aan de hand van kaart te zien. Maar diezelfde dag wel negatieve opk test... kan het dat de opk test negatief is op de dag van de eisprong zelf? Nu ja, ik wacht nog een weekje af om te zien wat mn temp gaat doen
Je ovulatietest is eerst positief. Die piek zorgt er in principe voor dat je ei binnen 48 uur springt. Je ovulatietest kan alweer negatief zijn als je eitje springt. Maar een negatieve ovulatie test betekent niet per se dat je ei al gesprongen is
Ik zeg dat je ei op 11 juni (cd 36) was. Je positieve ovulatietest zou dan op 9 en/of 10 juni zijn geweest en toen heb je niet getest zo te zien.
Nee klopt, mijn laatste ovutest heb ik gedaan om cd 33.. stom hè dus ik kan nu enkel baseren op de temperatuurkaart om te weten te komen of dat echt mijn eisprong was..