onzeker...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jipje, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hoi Dames!

Afgelopen dinsdag heb ik cryo terugplaatsing gehad. Het was een blastocyste in het verste stadium en volgens de artsen was hij/zij/het helemaal perfect.
    Diezelfde avond nog heb ik een hele harde steek gehad en toen ik later naar het toilet ging wat bruine afscheiding gehad, maar goed ik dacht nog dit zal wel van de katheter komen.

Nu was ik vandaag helemaal emotioneel omdat ik zulke menstruatiekrampen had en ik dacht dat t alweer was mislukt, maar ik heb wel getest.. waarom geen idee eigenlijk, en wonder boven wonder sloeg deze positief uit, wel een licht streepje maar duidelijk te zien. Omdat ik dacht dat ik de test verkeerd had uitgevoerd (sja na een aantal jaar ineens een positieve test is toch ff wat onwerkelijk) had ik er nog 1 uitgevoerd en ook deze positief.

Ik heb 12 dagen geleden ovitrelle gespoten, kan het daar nog van zijn??? Vind t namelijk zo raar dat ik nu al positief test op 10 dpo.
    Wat denken jullie??

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je afgelopen dinsdag de terugplaatsing hebt gehad, kun je nu nog niet positief testen. Je zit nog maar vier dagen na de terugplaatsing. Wij mochten op zijn vroegst 12 dagen na de cryo-tp testen, meestal is het zelfs twee weken erna. Dus nog even geduld, succes!

3. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Mag ik vragen waarom je zo vroeg test? 4 dg na tp is toch onmogelijk om positief te testen, dan is hij waarschijnlijk positief door de hormonen. Of heb je de tp die dinsdag daarvoor gehad? Dan zou het wel kunnen natuurlijk.

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    waarom ik zo vroeg test, al sla je me dood.. echt geen idee haha. Weet dat t nog erg vroeg is, maar mag officieel (van t ziekenhuis) woensdag testen.. dus ben 4 dagen te vroeg.
    Het was geen 4 of 8 cellig embryo, maar een blastocyste van 6 dagen oud, en het was teruggeplaatst een week na mijn eisprong, dus was al wel wat "verder" dan een normale poging.

5. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Daarnaast.. ik zit 12 dagen na de pregnyl, het zou kunnen dat ik daarom nog positief test, maar meestal was dit bij 8 dagen al wel uit mijn lichaam, maar wie weet is het dit keer anders?

6. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hoeveel eenheden pregnyl heb je gespoten ?
    Ik snap wel waarom je zo vroeg test hoor, heb het ook altijd gedaan, maar heb me nu voorgenomen om het straks bij de ivf niet meer te doen, wil die terleurstelling voorkomen.Pregnyl 5000 eenheden was bij mij na 10 dg uit mijn lichaam, dus het ziet er wel veel belovend uit voor jou.

7. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    5.000 EH heb ik gespoten... moet er volgens berekeningen en ervaringen toch wel uit zijn.
    Vind t alleen erg raar dat ik nu positief test, en ik ga ook nergens vanuit hoor, want na zoveel jaren en behandelingen heb ik het gevoel dat ik helemaal niet zwanger kan zijn.. maar ik neem aan dat 2 testen niet zomaar positief uitslaan..

8. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Toch was de test vier dagen na de tp al positief!
    Vandaag bloed laten prikken en harstikke zwanger :D
    Ben nu tussen de 4 en de 5 weekjes..

9. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jipje: gefeliciteerd!!!!!! :)

10. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw! Gefeliciteerd!!

11. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    yeah, helemaal super!!! Vind het echt onwijs leuk voor jullie, lekker genieten nu!!!

12. kissi

kissi Actief lid

13 jul 2011
    271
    0
    0
    jipje ik had inderdaad al wel het voorgevoel dat je zwanger was/ bent. Ik wilde je niet te vroeg feliciteren. Maar bij deze van harte Gefeliciteerd! super!

13. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Dankjewel allemaal!
    Ja toch gek dat je zo vroeg al positief kan testen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)
    Ik ga er nu lekker van genieten!

14. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    gefeliciteerd

Deel Deze Pagina