Hallo, Wij krijgen begin september de uitslagen van het zaad opwerk test van mijn man en of we alsnog IUI of meteen ICSI moeten gaan doen. Nu heb ik alsnog even contact met mijn Cardioloog gehad en deze zeg dat mijn hart het in principe aan moet kunnen echter lees ik nergens ervarings verhalen. Mijn ritmestoornissen reageren nogal heftig op hormonen. Ter verduidelijking ik heb Atrium fibrileren en daar naast nog anderen ritmestoornissen draag daarom een ICD en na 6 ablaties ben ik uitbehandeld.
Hoi, ik kan je niet adviseren uit ervaring, maar vind je situatie heel vervelend, dus wou je even sterkte wensen. Ikzelf heb door de stress van de mmm een paar keer hartkloppingen gehad en dat is niets vergeleken met een hartritme stoornis, maar vond dat al heel heftig. Dus ik snap je zorgen en twijfels. Laat je goed adviseren door je arts en neem geen te grote risico's zou ik zeggen. Succes en sterkte
Ik heb een avnrt en ben 'gewoon' bezig met behandelingen. Moest vorige keer wel in het ziekenhuis bevallen en heb de gehele zwangerschap onder begeleiding gestaan van het ziekenhuis ipv de plaatselijke verloskundepraktijk. Mijn hrs is niet (levens)gevaarlijk overigens als het optreedt, wel heel vervelend. Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit.