Hoi lieve dames, Helaas is mijn eerste ivf verse terugplaatsing van een 3 daagse embryo mislukt. Vandaag ongesteld geworden Ik heb nog 2 in de vriezer. Weten jullie misschien hoe dat gaat? Cryo terugplaatsing? Hoelang duurt dat? En moet je dan weer prikken enzo? Weet er helemaal niets van en vind het allemaal nog zoo spannend
Wat jammer dat de verse terugplaatsing niet gelukt is.. Maar het vervolg.Neem dat het ziekenhuis of kliniek dat wel ook met je bespreekt? Ligt eraan of men de cryo in een natuurlijke of kunstmatige cyclus terug plaatst. Bij mij ging dat in een natuurlijke cyclus. Alleen pregnyl geprikt voor de eisprong. Terugplaatsing op dag 5 na de ovulatie omdat het een 5 dagen oude cryo was.
Mijn dag 5 cryo's werden in een kunstmatige cyclus teruggeplaatst. Toen ik ongesteld was nam ik dagelijks 3 pilletjes Progynova. Dit zorgt ervoor dat je slijmvlies groeit, maar dat er geen eitje rijpt. Als het slijmvlies dik genoeg was werd de tp afgesproken. Minimaal 5 dagen van te voren moest ik beginnen met Utrogestan. (Progesteron) En 11 dagen na de tp mocht ik testen. De eerste cryo was raak, maar een vmk. De cryo daarna zit nu in mijn buik en zie banner! Heel veel succes!