Hoi Julez, Goed om te lezen dat het dus wel kan. Zelfs in Nederland. Ik heb ook erg onregelmatige cyclussen. Het langst was 67 dagen en het kortst 27. Ik ga binnen nu en een paar weken beginnen. Volgende week gaan we bespreken welke hormonen ik ga gebruiken. Gr Leanthe
Hoi Leanthe, Ik heb verder geen onregelmatige cyclussen, die zijn altijd netjes. Alleen na de curretage, waar ze ws. iets geraakt hebben, vloeide ik 80 dagen achtereen, supervervelend, vooral omdat het ook zoveel was, 2x naar de SEH geweest, maar geen bm infectie. Alles is nu weer normaal, m'n cyclus is 28 à 27 dagen, net zoals voor m'n zwangerschap. Maar inderdaad, het kan dus wel, zwanger worden met zo'n indicatie en inderdaad in Nederland de laatste keer behandeld. Persoonlijk was ik bezig met afscheid nemen van onze kinderwens, ik zag het niet meer zitten, we waren al zo lang bezig bezig....en dan toch.... Veel sterkte, neem de tijd om het geestelijk een beetje te verwerken....
Helaas wel ja. Ik zal er verder niet over uitweiden, maar ik citeer even uit de brief van de directie, die we kregen na onze klacht; Dat ze zeggen dat het AMH niet voorspelt of en hoe je zwanger kunt raken, zegt mijn inziens genoeg.. Je AMH vertelt wel degelijk iets over je eicelreserve, en kan eventueel ook iets verklaren over de kwaliteit van de eicellen.. Jouw AMH is helaas echt heel erg laag, en echt, in het buitenland, vooral in Dusseldorf, kunnen ze je zoveel beter helpen op dit gebied!
Leanthe wat een naar nieuws heb je gekregen, wil dus graag sterkte wensen. Ik hoop dat je een kliniek vindt, die je kunnen helpen om een wonderteken te krijgen.
Ik vind het ook lastig om goede hoop te hebben, maar dat moet ik wel proberen. Ik ga het toch eerst maar proberen in Elsendorp. Ik hoop dat ik goed ga reageren op die andere hormonen, en dat er meer ontstaan dan 2. Stel dat mijn eicellen echt allemaal geen goede kwaliteit hebben, die kwaliteit ervan wordt toch niet beter in Duitsland? Of zie ik dat verkeerd?
Jawel! Het eerste waar ze in Duitsland mee zullen beginnen is waarschijnlijk DHEA (nog iets waar het Geertgen niet in gelooft, mocht je het willen testen; Laat de naam DHEA eens vallen bij Michgelsen ). Dat kan de kwaliteit van de eicellen verbeteren. Daarnaast hebben ze in Duitsland veel meer mogelijkheden op het gebied van stimuleren EN op het gebied van ondersteunen. Echt, er zijn op dit forum tig vrouwen met een laag AMH die hulp hebben gekregen in Dusseldorf en daar zwanger zijn geraakt! Misschien is het anders een idee om eens mee te lezen in het POFfertjes topic bij de MMM clubs? Daar zitten een hoop meiden met waardes zoals de jouwe!