Amh waarde

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door remia1988, 30 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB1988

    MB1988 Actief lid

    19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw

    Ik heb gelijk nu ineens een “lichtelijk” succes verhaal met mijn amh waarde van 0,26 (33 jaar). Zou eigelijk na 1 jaar proberen aan IUI beginnen met hormonen spuiten. Ik had daarom voor gisterochtend een prikcursus staan. Moest allemaal met haast want ze waren best wel sceptisch of hormonen met die lage waarde überhaupt wel zouden aanslaan…

    Ik was 12 dpo gister en ik dacht ik ga gewoon testen..temperatuur was goed hoog en ik moest vaak plassen snachts en was al 2 nachten aan het zweten. Dus..ik deed een test toen ik uit bed kwam. Ik pak die test kijk er naar wil weer wegkijken (want ja 1 jaar lang negatieve uitslagen). Zie ik een licht streepje! En vandaag mini beetje erbij qua verkleuring. Huh?! Zwanger? Ikke de dokter gebeld en moet nu morgen met clearblue predectior een test doen en de uitslag doorgeven aan het ziekenhuis. Ik hoop ZO dat het blijft zitten en de testen blijven oplopen de komende dagen. Dat betekent dat deze laatste ronde toch nog op eigen kracht gelukt is. Ik kan het nog niet beseffen.

    Ik hoop ook zo dat het lukt! Hoor wel veel positieve verhalen over IvF en Duitsland.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    SydneyGirl vindt dit leuk.
  2. MB1988

    MB1988 Actief lid

    19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    Ik lees het zoveel over Duitsland dat het daar dan nog wel lukt terwijl mensen in Nederland dan zijn “uitbehandeld”. Bij mij gingen ze er al vanuit dat het allemaal niks ging doen met mijn amh waarde van 0,26 en ze vonden op de echo maar 5 follikels totaal, maar mocht wel een paar keer IUI proberen. Ik was ook al aan het Googelen naar behandelingen in Duitsland :confused: maar hopelijk lopen mijn positieve testen nu elke dag verder op en hoef ik niet meer terug naar het ziekenhuis!
     
    Snoepje88 en Nataly1972 vinden dit leuk.
  3. SydneyGirl

    SydneyGirl Niet meer actief

    Mooie testen! Voorzichtig gefeliciteerd
     
  4. Snoepje88

    Snoepje88 Lid

    13 mrt 2013
    18
    2
    3
    Eigenlijk al 9 jaar, maar we zitten nu 1 jaar in de medische molen. Vandaag begonnen met menstrueren, morgen uitgangsecho en beginnen met de Meriofert!
     
  5. Snoepje88

    Snoepje88 Lid

    13 mrt 2013
    18
    2
    3
    Ik hoop het ook voor je, alvast een voorzichtige gefeliciteerd!:thumup:
     
  6. Snoepje88

    Snoepje88 Lid

    13 mrt 2013
    18
    2
    3
    Ik ook in NL een AMH minder dan 0,1. In Duitsland was deze 0.11. Ik had ook 2x poging ivf in Nederland, beide keren geen punctie. Eerste keer gebeurde er niks, tweede keer ging het zo snel dat bij de eerste echo het eitje al weg was. Toen heeft de arts ons geadviseerd om naar Dusseldorf te gaan.
    Vandaag is mijn cyclus gestart en dus ook een nieuwe ivf poging. Vind het spannend, maar heb er wel zin in! Eindelijk weer wat doen na 4 maanden wachten.
     
    Nataly1972 vindt dit leuk.
  7. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ben heel benieuwd of er nu bij jou wel follikels willen groeien. Heel veel succes.
     
  8. MB1988

    MB1988 Actief lid

    19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    Oh spannend! Ik ga je volgen met hoe het verloopt :) ik ga voor je duimen! 9 jaar is al lang joh, bewuste keuze om na 8 jaar de medische molen in te gaan? Of andere reden(en)?
     
  9. Snoepje88

    Snoepje88 Lid

    13 mrt 2013
    18
    2
    3
    Dank je.

    Nou, We hebben in 2016 onderzoeken gehad. Daar kwam niks uit. Dus we dachten, onze tijd komt nog wel.

    September 2020 kreeg ik overgangsklachten en daarmee als een gek de MMM in gegaan.
     

Deel Deze Pagina