Hallo allemaal, ik had even een vraag, vanwege mijn leeftijd ben 43 jaar heb ik een AMH bloedtest laten doen om te zien hoe die waardes liggen. Deze waarde is 2.47 ng/ml dus qua waarde niks mis mee nog. Bij de ovulatiesten krijg ik ook nog steeds een smiley te zien dus het lijkt er ook nog op dat ik nog steeds een eisprong heb. Ik heb ook wel een verwijzing van de huisarts liggen voor naar het ziekenhuis te gaan, alleen wat zouden zij nog kunnen doen? De FSH waarde bekijken plus eventueel de eicel voorraad wat ik kan vinden op Google of kan er nog een kans zijn dat ik zo zwanger kan raken of is het juist handiger wel die verwijzing te gebruiken voor het ziekenhuis. Het laatste twijfel ik nog klein beetje over vanwege de kosten voor mijzelf zijn. Dus vandaar dat ik eens benieuwd ben naar jullie ervaringen mits die er zijn
Er is wel een kans om natuurlijk zwanger te raken, dit staat los van je amh behalve als die erg laag zou zijn dat je al in de overgang bent maar je hebt nog genoeg voorraad. Met 43 is alleen de kwaliteit erg slecht geworden en kan het lang duren voor er een goed eitje voorbij komt. Gezond leven, supplementen slikken, je partner ook en duimen. Veel succes