Ongesteld geweest of toch niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nijn18, Sep 24, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

Sep 14, 2015
    517
    469
    63
    Female
    hoi dames,

Misschien heeft iemand van jullie hier ervaring mee, ik ben vorige week 2 dagen te vroeg ongesteld geworden. Het heeft 5 dagen geduurd en nu is het weer klaar. Maar het gekke is dat ik amper bloed ben verloren. De eerste dag was het iets meer, maar normaal gesproken heb ik 2 dagen best veel bloedverlies en dan neemt het af. Nu had ik nog niet eens 1 maandverband vol zeg maar. Ik heb nog steeds erge krampen in mijn baarmoeder en ben erg misselijk. Dus mijn gevoel zegt dat het nog moet doorbreken, maar dat gaat waarschijnlijk niet meer gebeuren. Ik heb zwangerschaps testen besteld, omdat ik ivm een klein dorp dit niet hier durf te kopen :) deze komen vanmiddag binnen. Maar goed de kans is klein denk ik.. maar wat kan anders de reden zijn van deze gekke menstruatie? Nog nooit gehad.. ben benieuwd of iemand nog ideeën hierover heeft en anders toch naar de huisarts..? Bedankt alvast!

2. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    3,605
    1,913
    113
    Het kan een keer anders zijn (soms gebeurt dat), maar ook een innestelingsbloeding (heb ik bij 2 zwangerschappen gehad). Wanneer krijg je je testen? :D

3. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

Sep 14, 2015
    517
    469
    63
    Female
    Vanmiddag na 14u pas :eek:

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook bloedingen gehad rond de tijd dat ik ongesteld moest worden. Het was wel iets minder dan nu.. maar ja elke keer is weer anders :) als de test negatief is, dan is mijn lijf gewoon even van slag denk ik..

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,066
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    Het kan zijn dat er geen eitje is gesprongen en je lichaam dus minder baarmoederslijmvlies heeft aangemaakt.
    Minder baarmoederslijmvlies betekent minder bloedverlies tijdens menstruaties.

5. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

Sep 14, 2015
    517
    469
    63
    Female
    Bedankt voor je antwoord! Dat kan natuurlijk ook inderdaad :)

6. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

Feb 9, 2018
    1,088
    668
    113
    Female
    Heb je nog getest?

7. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

Sep 14, 2015
    517
    469
    63
    Female
    Jaa, maar ik werd die middag opeens heftig ongesteld. Geen idee dus waarom ik die week ervoor ook al bloed verlies had. Beetje van slag denk ik :) Naja ben blij dat ik nu duidelijkheid heb en dat het eindelijk echt is doorgebroken.:)

Share This Page