Sorry, ik had m'n advies binnen, nooit aan gedacht om nog een terugkoppeling te geven! Excuus!Ik heb een heftige discussie met m'n man erover gehad, hij vindt dat we ons er niet mee moeten bemoeien, leven nu eenmaal in een dorp etc, niet onze taak, bla bla. Ik vind van wel, ga een melding maken maar heb eerst een gesprek gehad met die kennis die het gezien had. Zij gaat ook een melding maken gezien zij het uit eerst hand heeft en ik niet.
Ik wil in ieder geval dat het van mijn schouders af is. Als ik het ergens heb neer gelegd heb ik het voor mijn gevoel uit handen gegeven. En zal ik mezelf niet 'verantwoordelijk' voelen, of schuldgevoelens opbouwen, van had ik maar...
Bedankt voor de update Hopelijk kan er iets gedaan worden, waardoor de situatie voor iedereen, maar vooropgeplaatst voor het kindje, beter wordt!
Wat een horror verhaal, arm kind (Silvia). gadver heb de tranen over mijn wangen rollen en ben er echt kotsmisselijk van.......vreselijk dit. Hoe kan je nou zoiets doen...... Ts goed dat jij en je vriendin beide een melding gaan maken!