Ik ben al een hele poos op zoek naar een stevige tankini. Op vakantie zag ik vorig jaar meerdere vrouwen in mooie rondlopen, maar ik kan ze nergens vinden? Ik heb een grote cupmaat (G) en kleding maat 40-42. Ik wil wel iets waarbij mijn buik niet bloot is (sommige zijn alsnog kort). En ik wil iets met 2 schouderbandjes ivm grote borsten. Iemand tips?? Ik zwem namelijk wekelijks en mijn badpak is aan vervanging toe...
Toevallig pas geslaagd bij dutchdesignersoutlet.com. Ik vond het spannend om bij een webwinkel te kopen ivm mijn cupmaat en behoorlijk slappe borsten maar het is me heel goed bevallen.
PrimaDonna Swimwear | PrimaDonna prima donna swimwear! Prijzig, maar zit heerlijk, stevig en staat mooi!
Bij van Tilburg in nistelrode hebben ze een grote afdeling lingerie en badkleding en veel keuze, een breed assortiment en goede service en personeel met heel veel verstand van zaken. Google maar eens. Leuke zaak voor een dagje lekker winkelen.
Ik heb mijn tankini bij Naron gekocht, een prachtige tankini met een BH erin verwerkt (heb zelf F). Ze hebben een webshop denk ik maar ook een winkel in Breda. We duur maar wel kwaliteit, ik ga de mijne nu voor het derde jaar dragen en hij vertoont nog geen slijtplekken oid. Oké, ik zwem ook niet elke week.
Elomi, Fantasie en Freya hebben allemaal grotere cupmaten. En je kunt je hele setje daar zelf samenstellen Veel plezier met winkelen!
Van beachlife heb ik een tankini met stevige cups. Cup c was de kleinste maat, maar gaan ook tot grotere cupmaten. Bij aquafitness heb ik deze gebruikt... En bood veel steun en de boel bleef binnen boord Deze heb ik Beachlife Cosmic Carnaval Clementine
Ik heb cup FF en bestel Freya sinds een poosje bij Lace-Lingerie. Bevalt erg goed en Freya is stevig maar ook hip!