Hoi ladies, Ik weet sinds het weekend dat ik zwanger ben! Joepie!! Maaaaar vraag me nu af of ik wel die plakjes kaas van bijv Milner mag eten.... Belegen.. Misschien een beetje suf maar ik hoor veel over bepaalde kaas die je niet mag eten tijdens de zwangerschap... Helup!
De ENIGE kaas die je niet mag eten zijn rauwmelkse kazen, en dan ook nog alleen de zachte variant. En op rauwmelkse kazen moet dat vermeld staan. Dus staat er geen "au lait cru" op de verpakking mag je ze gewoon eten. Verpakte belegen/jonge/komijnen kaas, ookal zijn het plakjes, mag je gewoon hebben.
Oh heerlijk, kaas! Ik heb een periode aan het begin gehad dat ik heel veel plakjes en stukjes kaas at! Ik zou zeggen; smullen maar en gefeliciteerd natuurlijk.
Eet lekker kaas meis .Ik heb even voor je gezocht op wat je wel niet kan/mag eten . Hier de link: Wat wel en niet te eten/drinken/doen tijdens je zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap En gefeliciteerd geniet er van.
hihi wat een leuke reacties!! Dank jullie wel!! Ja ik had ineens zo'n mega zin in een witte boterham met kaas en komkommer!!
@Marnat: Nu ik toch bezig ben... Als je t niet vervelend vindt! Ik vroeg mij af of ik de thee van infusion herbal Marokko cafeïne vrij kan drinken..? Ik hoor zoveel over allerlei kruiden die niet mogen... Heb wel cafeïne vrije thee ingeslagen.. Oooh echt zo'n 'helup momentje'!
Drinken tijdens de zwangerschap - Lees meer op Nestlé Baby Bijwerkingen groene thee – Ingelicht Dit kon ik wel voor je vinden troel maar verder niet de thee die jij bedoelt. Ik las nu ook dingen wat ik zelfs niet wist! Hoop je zo weer geholpen te hebben. En je mag rustig vragen hoor daar zijn wij meiden voor om elkaar te helpen.
Troel @ haha zo bedoel je . Hier staan ook veel dingen in wat goed is , of beter kunt laten:Eten en drinken als je zwanger bent - Medic Info Of deze met vis, dit wist ik ook nooit:Vis & Zwangerschap Hier nog 1 over medicatie:Apotheek.nl - Medische informatie - Medicijnen - Roter Paracetamol Die met:coffeïne is voor kind niet zo goed is veel sterker, de gewone kan midder kwaad. Ik hou me hier niet meer aan is niet nodig [ helaas ] Maar meis geniet ook van de dingen om je heen . leef lach en geniet!