Blowen/Drugs

Discussion in 'Gezondheid' started by freggle, Mar 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. freggle

freggle Lid

Mar 13, 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    Ik weet niet of ik hem hier juist geplaatst heb, maar dat merk ik dan wel weer.

Ik weet dat blowen slecht is etc etc etc, maar wat ik me afvraag is, als je partner blowt en je wilt zwanger worden neem ik aan dat het verstandig is dat hij daarmee stopt maar in hoeverre kan dit schadelijk zijn?

Graag geen oordelen hierover ik vraag om advies :)

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik denk dat dat ook z'n uitwerking heeft op de kwaliteit van het sperma..( geen positieve invloed denk ik, net als roken, alcohol gebruik, maar ook bep. medicijnen denk ik)

maar als je eens op internet gaat neuzen, vind je er dan geen info over?

( www.zoeken.nl en dan zoeken naar blowen spermakwaliteit) Ik heb al e.e.a. gevonden.. Dan lukt het jou vast ook!

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Drugs heeft idd een negatieve werking op het sperma en de vruchtbaarheid.

Ook als je vroeger wat gebruikt hebt kan dat je vruchtbvaarheid beinvloed hebben.

4. freggle

freggle Lid

Mar 13, 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    Je vind genoeg natuurlijk op internet, maar het komt steeds op hetzelfde neer als roken en drankgebruik, terwijl je toch zou denken dat het meer gevolgen zou moeten hebben, niet alleen voor de kwaliteit van de sperma ( wat je heel veel leest) maar ook voor het toekomstige kind?

5. Aisha010

Aisha010 Actief lid

Mar 20, 2009
    117
    0
    0
    Nou dat is grappig, vrienden van mij die de vriend blowt en hebben een tweeling gekregen, dus tja ligt er maar net aan he.

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Uitzondering bevestigd de regel.. Dat is vaak zo..

7. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    T is slecht voor sperma maar ook als jij zwanger bent en je rookt dus mee..

Ten minste das met sigaretten etc netzo je krijgt toch via inademen wat binnen en je ukkie dus ook.

Stoppen zou ik zeggen maar ja das vast makkelijker gezegd dan gedaan haha

8. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

Oct 15, 2008
    497
    0
    0
    Je zou ook een afspraak kunnen maken bij een verloskundigepraktijk, je kan tegenwoordig daar al terrecht voor je zwanger bent voor als je met vragen zit over dit bijvoorbeeld maar ook over erfelijke ziektes en zo.
    Maar dat moet je maar net willen met zo'n vraag;)

9. freggle

freggle Lid

Mar 13, 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    Wat ik tot dus ver heb kunnen vinden is dat het in principe net zo slecht is als "gewoon" roken, en niet andere kansen of schadelijke stoffen bevat als roken.

10. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    mijn vriend blowd al 25 jaar en toch maakt het niet erg veel uit

tuurlijk is blowen slecht roken en drank ook wat is tegen woordig niet slecht

11. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Hier ook een man die blowde voor dat Tijn geboren was! Blowde denk zo een 15 jaar, raakte na 5 rondes zwanger en tijdens mijn zwangerschap blowde hij niet bij mijn bijzijn. Op de dag dat Tijn geboren is, is hij gestopt, en heeft nooit meer geblowd!
    Ben zo trots op hem geweest! En nu nog steeds!

Hier gaat het dus niet op, dat het slecht is voor de vruchtbaarheid etc....

kus miek

12. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    Ik weet het niet hoor freggle, mijn man blowt, heeft altijd goede zwemmertjes en 3 kinderen uit een vorige relatie.
    Het zal vast beter zijn zonder, maar in hoevere het echt schadelijk is zou ik niet durven zeggen.
    Mochten zijn zwemmertjes niet goed zijn, dan is het een goed plan om met dat soort dingen te stoppen om te zien of ze dan beter worden.

13. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Misschien niet meer blowen ;)
    Bij de een is het misschien goed gegaan, maar dat wil nog niet zeggen dat het bij de andere wel goed gaat.
    Als jullie dadelijk eenmaal een kindje hebben gaat je vriend niet meer te blowen lijkt mij?

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Denk dat het schadelijker is als de moeder zelf blowt, op de ontwikkeling van de vrucht dan.

Hier ook ex partner dikke blowert en toch hele gezonde, pientere kindjes.
    Ik heb me er wel eens zorgen over gemaakt maar het heeft via de vader weinig invloed op het kindje zelf denk ik. Op de vruchtbaarheid...geen ervaring mee, niks van gemerkt.

Ik zou zeker oppassen met meeroken wanneer je zwanger bent.

15. freggle

freggle Lid

Mar 13, 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    Hey, bedankt voor alle reacties! @ chantal26 zodra de kleine er is of word verwacht word er binnen niet meer gerookt!

Hij blowt ook niet super veel, meestal gewoon savonds voor het slapen gaan. Maar vroeg me af of meerdere hier mee ervaring hadden en of het meer invloed of consequenties met zich mee zou brengen als "normaal"roken.

Ik realiseer me echt wel dat het alles niet goed is maar idd wat Marline1983 al zegt tegenwoordig is alles bijna slecht

16. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,092
    3,875
    113
  17. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Uit jouw linkje Jo, "Alleen bij mannen die al een probleem hebben, zodat ze minder vruchtbaar zijn, kan dit leiden tot onvruchtbaarheid"

Als hij dat niet heeft zou ik me niet al te druk maken.

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Mijn manneke rookt 4 tot 6 jointjes op een dag de ene dag minder de andere dag meer.
    Zijn zaadjes waren Perfect inorde.

19. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    je hebt toch zo'n centrum voor drugproblemen enzo. weten die niet meer over de gevolgen voor het kind? je zou eens kunnen informeren.

20. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    het beste is als hij minderd of stopt, maar goed krijg hem hier ook neit zover, al minderd hij nu wel uit zijn eigen :D

Share This Page