hoi ik eet normaal zoals ik altijd deed wel iets meer vitamine en fruit maar is het z dat witbrood niet zo goed is? en als k een broodje ei eet is dat het lekkerste ik lust ok wel bruin maar tog.. en cola?is dat ok nie goed?
Je mag gewoon wit brood eten hoor, alleen als je last hebt van je darmen is het beter om bruin te eten. Cola zou ik wel met mate drinken. Er zit natuurlijk caffeine in en daar moet je mee oppassen. Maar een glas cola op z'n tijd is helemaal niks mis mee.
Ik drink nog wel cola maar heb er minder zin in dus drink het minder dan normaal. Volgens mij mag je best 1 of 2 glazen cola op een dag. Witbrood kan idd ook gewoon, hoewel bruinbrood wel gezonder is maar zo blijf je bezig haha. Als je last van je darmen krijgt zou ik wel genoeg vezels eten. Maar een broodje ei met witbrood, mmm
tip voor witbrood, blue band en vitwit hebben nu witbrood waar evenveel vezels en vitamines in zitten als bruin brood. Ik houdt helemaal niet van bruinbrood en vind het echt ideaal. Krijg je ook geen last van je darmen etc.
feit is wel dat in wit brood heel veel schimmels zitten...dat is over t algemeen al niet echt goed. dus ik zou gewoon overstappen op bruin brood...gewoon t hele lichte bruin brood. vult ook meer dan wit brood.
jaa dank julie wel meeste eet ik bruin maar ok wel een sneetje wit hoor vind ik lekkerde by sommige dingen
Ik dacht dat dit niet uitmaakte, salmonella is alleen lastig voor jezelf,en niet voor je baby, toch? Het staat ook niet op de site van het voedingscentrum...
Klopt, salmonella lastig voor jezelf, listeria is slecht voor je baby! Maar ik zou ook geen risico nemen met salmonella, 't is beter dat je zelf ook gezond blijft!
Ik zou zeker je eitje hard koken, salmonella is echt heel erg heftig als je dat hebt, lijkt me helemaal vreselijk als je zwanger bent.