Halllo meiden ik heb een afspraak staan voor pretecho op 11 juni dan ben ik bijna 17 weken. Zullen ze dan het geslacht al kunnen zien of kunnen ze het zelfs al eerder zien. Ben bang dat ik het dan niet weet. wie kan me advies geven?
Lieve Jaimy en Remco, hier zijn recent al zo ontezettend veel topics over geweest. Even de zoekfunctiegebruiken en je leest er alles over. En overal krijg je verschillende antwoorden. Bij sommigen kun je het al zien en bij anderen niet. Dus veel wijzer wordt je er niet van. Toch succes.
Ik werk bij een echocentrum en heb zelf verloskunde gestudeerd, en ik weet dat het geslacht wel te zien kan zijn bij zo'n vroege termijn, alleen meestal gaan ze uit van 18 weken. Note: 17 weken en dan een pretecho is wel erg vroeg, ik zou je aanraden om de echo ongeveer rond de 20 weken te laten doen, zie je meer en is leuker... Succes!
ik heb met 18 weken een pret echo laten maken wel een 2d en zo past de beeb wel nog mooi op het scherm. ik vond het wel een mooie tijd zelf.
Hallo wij zijn vandaag naar Gyne geweest , ben nu 17 weken en 1 dag en ze kon het heel goed zien, we krijgen een jongen! Maar het hangt er natuurlijk vanaf hoe je babytje ligt op de moment van de echo.... Hopelijk kunnen ze het bij jou ook snel zien, ik duim voor je! Groetjes Ann
Wij hebben ook een pretecho gehad met 16 weken en 6 dagen. Kijk maar in mijn album. Het geslacht was heel erg duidelijk te zien.
Wat grappig, wij krijgen ook de pretecho op 11 juni, ben ook heel benieuwd, wil zoooo graag weten wat het gaat worden en we doen het voor mijn andere kinderen, naar de gyn. kunnen ze niet mee en nu kunnen ze op hun gemak naar hun broertje/zusje kijken.
Ik heb de pretecho ook gedaan bij 17 weken en konden het ook al duidelijk zien dat ik een knul in mn buik heb