Ik zit eigenlijk met een probleempje. Vindt het zo raar om te vragen maar doe het toch maar even haha, sinds 2 dagen heb ik heel erg last van natte plekken in me onderbroek en het ruikt heeeel erg naar amoniak. Echt heel sterk. Weet iemand wat dat kan zijn? Ik was me 2x per dag met warm water daaronder. En ik heb ook al langer last van een soort bleekvlekken in zwarte onderbroeken. Zijn echt dan oranje vlekken na een paar keer dragen. Hoop dat iemand weet wat dit betekent? Heb verder geen pijn bij het plassen
Hoi bloempje dat het naar ammoniak ruikt dat ken ik niet, maar dat van die vlekken dat heb ik ook! Volgens mij is dat gewoon door AFS e.d. Tenminste ik heb er Nooit bij stil gestaan maar ga er niet vanuit dat het abnormaal is.
Die vlekken had ik vroeger ook.. Geen idee! Toen mijn vriend het een keer zag, dacht ie dat ik een vieze onderbroek in de kast had liggen, hahaha..
Ik heb ook regelmatig (veel) last van afscheiding. Vroeger had ik ook vaak schimmelinfecties. De huisarts zei dat ik mijn ondergoed op 60 graden moet wassen. Vlekken gaan er altijd prima uit. Alleen gaat het ondergoed op die manier niet zo heel lang mee haha. Dat het naar ammoniak ruikt herken ik niet!
Bedankt voor jullie antwoorden gelukkig ben ik dan niet de enigste met die bleekvkekken haha, alleen dat van die amoniak geur vindt ik echt vreemd, mischien dat ik dan maar even de dokter ga bellen want is niet zo.n fijn idee .Ik dacht misschien hebben meer mensen er last van?
@Leen: ik doe al het ondergoed altijd bij de kookwas.. Altijd gedaan ook! En toch in het verleden vlekken gehad..
Die bleekvlekken had ik als puber inderdaad ook in zwart ondergoed, nu je het zo zegt heb ik dat nu niet meer, geen idee waar het aan ligt eigenlijk? Ammoniakgeur herken ik niet, drink je voldoende? Dat urine niet te geconcentreerd is.. Geef andere klachten? Kans op soa? Ik doe ook maar wat gokjes..
Gewoon inlegkruisjes gaan dragen hier ook, en zodra je last krijgt van luchtjes, even nieuw inlegkruisje erin en klaar! En geen last meer van vlekken
Ik had t vroeger ook maar sinds ik niet meer aan de pil ben en geen seks meer had zonder condoom heb ik t niet meer gehad. Ik denk dus dat t mede door het sperma van de man komt.. Misschien dat de mix van afscheiding en sperma voor bleekvlekken zorgt?
Ik herken ook wel die 'bleekvlekken'! Ik wijt het aan het lange meegaan van sommig ondergoed. En wat eerder al geopperd werd, is je urine misschien te geconcentreerd? Liefs,
Ik ben even langs de dokter geweest en die zei ook meer gaan drinken. En ze hebben me urine na gekeken en er zitten wat meer witte bloedlichaampjes in dan normaal en dat zou een beginnende ontsteking kunnen zijn. Als het erger wordt de geur of als ik pijn krijg met plassen moet ik terug komen en krijg ik een kuur. En over die bleekvlekken, ik zal het eens wassen op 60 graden. Kijken of het er dan uitgaat
die oranje vlekken in donker ondergoed had ik vroeger ook altijd,maar laatste jaren nooit meer over dat wasse ik was al me hele leven ondergoed op 60 en 1 xper maand op 90
Nu je het zegt, oranje vlekken had ik vroeger ook maar nu al heel lang niet meer.. Misschien heeft het met de zuurgraad van de afscheiding te maken Wellicht is die in de pubertijd wat zuurder, wat vooral dan voor vlekken zorgt (aangezien ik veel mensen over vroeger hoor praten). TS, wellicht heb je een schimmelinfectie te pakken oid? Ondergoed was ik bijna allemaal maar op 40 graden.. Vind t zonde van mn mooie stringetjes om ze op 60 te wassen of kan dat geen kwaad? Hipsters was ik meestal wel op 60 graden en sokken ook.