amoniak lucht

Discussie in 'Gezondheid' gestart door wondertje1980, 9 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje1980

wondertje1980 Actief lid

12 apr 2009
    198
    0
    16
    hallo meiden,

Wilde zojuist de ramen de gaan wassen. Daarbij had ik amonia in een emmer gedaan ipv brandspiritus. Heb me totaal vergist bij het pakken van de fles. Vond het al zo raar ruiken dus rook er een keer goed aan. Dus heb perongelijk flink ingeademd terwijl dit nog niet verdund was. Meteen weggegooid en de goede fles gepakt. Nu ben ik erg geschrokken en ben bang dat mijn kindje ook iets van de lucht heeft binnen gekregen. Ik heb maar in keer ingeademd. Denken jullie dat dat dit kwaad kan. of moet ik ff met de vk overleggen. Ben nu ruim 31 weken zwanger. Hoop dat iemand dit weet.
    Bedankt.

Een geschrokken mama!!!!

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nee hoor, buiten dat t stinkt kan t geen kwaad. Je hebt er niet aan gedronken, dan zou ik ook schrikken :D
    Ik was mn ramen overigens altijd met ammoniak, streeploos schoon :D

3. wondertje1980

wondertje1980 Actief lid

12 apr 2009
    198
    0
    16
    Hey,

Bedankt voor je snelle antwoord. Ben weer beetje gerustgesteld. Oh haha was jij ze altijd met amoniak had ik het net zo goed kunnen gebruiken dus....
    Maar t was wel onverdund en goed ingeademd, maar dit kan dan dus niet bij je kindje komen!

4. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gister ook nog ramen gelapt met ammoniak.

5. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb gisteren nog m'n haar gekleurd met haarverf waar ammoniak en waterstofperoxide in zit ;)

Als je goed ventileert etc is het niet schadelijk

Deel Deze Pagina