Amoxicilline capsule Mylan 500mg???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Debstertjuh, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Zijn er meer meiden die deze kuur voorgeschreven hebben gekregen tijdens de zwangerschap?

Ben nogal onzekers met vanalles en nogwat tijdens de bevalling! Vandaar dat ik het hier even wilde plaatsen hopelijk ter geruststelling.

Ik weet eigenlijk niet of het gewoon amoxicilline is en dat Mylan het merk is???

Heb bij de assistente wel aangegeven dat ik zwanger ben, dus mag toch hopen dat ik dit middel gewoon kan gebruiken tijdens de zwangerschap...

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja amoxicilinne is bekend antibiotica in zwangeschap, geen probleem

mylan is het merk..

bij colin 8 x gehad en nu 2 x tot nu.;)

3. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je erg snelle reactie!!!
    Ik had hier tuurlijk al wel op het forum gekeken,
    maar ging ineens twijfelen omdat er op de bijsluiter Amoxicilline Mylan stond...

4. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren dezelfde kuur voorgechreven gekregen
    voor een blaasonsteking.De gynaecoloog verzekerde me ervan dat deze veilig is.
    Groetjes Chantal

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Heb tijdens de zwangerschap ook een keer amoxiciline gekregen, dat kan gewoon.
    Kijk wel uit dat je geen schimmelinfectie krijgt...daar heb je extra kans op tijdens een antibiotica kuur.

6. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Ja hoor je kunt het gewoon innemen.
    Heb deze kuur ook gehad ivm een longontsteking.

7. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Was er ook maar gewoon mee gestart, maar nu kan ik em helemaal met een gerust hart afmaken!

Al moet ik zeggen dat ik niet super veel last heb van mijn blaasontsteking, jullie wel???
    Had meer een zeurderig gevoel in mun buik en verders niet echt...

8. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van mijn blaasonsteking echt mega buikpijn en steken in mijn vagina.Voor de rest geen pijn bij het plassen maar wel heel vaak aandrang en dan 3 druppels maar plassen.Om gek van te worden

9. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ik had ook amoxycilline, maar het was nog niet over. (nou ja, na een week was het opnieuw terug). Nu heb ik een andere kuur gekregen.

Normaal bij blaasontsteking doet het bij mij alleen zeer bij plassen. Nu ook, maar mijn buik doet nu ook zeer.
    Normaal ga ik er neit altijd voor naar de huisarts. Dan drink ik het goed weg. Maar als je zwanger bent kan het gevaarlijk zijn, dus meot je toch een kuurtje.

Deel Deze Pagina