te grote fiep op fles van ander kind

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door cindy en marcel, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy en marcel

16 sep 2007
    98
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    eindhoven
    Hallo,

Ik heb even een vraagje want ik ben heel erg geschrokken, met de feestdagen was het natuurlijk een behoorlijke drukte en nu waren we bij mijn schoonouders op visite waar mijn neefje en nichtje van beide 8 maanden ook waren hun zitten inmiddels al op de papflessen en fruit en groente hapjes enz maar wij hebben een kleintje van morgen 3 weken oud nu is er dus met de flessen klaar maken schijnbaar een fiep verwisseld van de fles nu heeft ons kleintje die natuurlijk nog gewoon een fiep nr 1 heeft, 3 voedingen met een fiep gedronken die eigenlijk voor een papfles is met een veelste groot gat dus.. kan dit nu nog kwaad? ik heb haar naar dat ik erachter ben gekomen goed in de gaten gehouden ivm spugen en darmkrampjes enz maar ze schijnt er geen last van te hebben ik neem aan dat er dan nu geen rare dingen meer kunnen gebeuren?
    En ik ben nogal een zeur wat dat betreft want bij mij worden dus iedere dag de flesjes uitgekookt en er wordt nog steeds voeding gemaakt met gekookt water dus ik vind het ook erg vies dat ze gedronken heeft van een speen van haar neefje die dit alles dus niet doen.NU maar hopen dat hij geen griepje of virus onder de lede heeft want dan is mijn meisje er mooi aan blootgesteld....

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zou me er geen zorgen om maken. Kan echt geen kwaad.
    En mocht je dochter een virus te pakken krijgen wil dat niet zeggen dat het door de speen komt. Als bijvoorbeeld neefje snotverkouden is dan heb je voor het overdragen van een virus echt geen speen nodig. Vaak ontkom je er dan toch niet aan.

Ilja

Deel Deze Pagina