Amper aankomen in gewicht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hopeforyou, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16

Tis ook geen probleem voor me, tis alleen dat dit m'n eerste zwangerschap is en ik dus niet precies weet hoe het allemaal gaat. Dat weet natuurlijk niemand bij welke zwangerschap dan ook, maar goed.

2. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    ik begon pas te stijgen rond de 19 20 weken zou me daar niet druk over maken. zolang je niet mega snel aankomt of afvalt is het prima. je kleintje weegt ook weinig nu ;)

3. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ik ben nu 18.3 en gister bij de Gyn was ik 2 kilo aangekomen :) Daarvoor was ik eigelijk nog helemaal niet aangekomen dus het begint nu een beetje.

4. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Zoals de meesten al zeggen.. Bijna 25 weken en nog niks aangekomen. De ene week een halve kilo, de andere week is die er weer af. Geen zorgen inderdaad. Als je maar niet lijnt en wel gewoon alle voedingsstoffen binnenkrijgt...

5. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Ik lijn inderdaad niet, nooit gedaan ook (hooguit opgelet) maar ik eet echt wat ik lekker vind.

Zou wel iets beter moeten drinken, maar heb ik altijd al slecht gedaan...

6. Witnie

Witnie Actief lid

14 aug 2013
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was bij de oudste met 27 weken net zo zwaar als aan het begin van de zwangerschap. Was er tussendoor nog wel 4 afgevallen. Uiteindelijk bevallen met precies 40 wk en +4 kg. Overigens had ik wel overgewicht dus in mijn geval was de zwangerschap her beste dieet ooit (5 mnd na bevalling zat ik op -20 kg tov voor de zwangerschap)

7. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik zou me er geen zorgen over maken. Met 15 weken was ik nog maar 1 kg aangekomen, en nu met 18 weken 5 kg.
    Bij mijn zoontje ben ik juist enorm afgevallen door misselijkheid/overgeven. Daar begon het aankomen ook pas rond de 17e/18e week.

8. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb zelf ovegewicht dus weeg mezelf iedere week.
    Maar sinds ik zwanger ben, ben ik dus al 4,5 kilo afgevallen :)
    Ik eet gewoon minder, het smaakt me niet, met name met het avond eten heb ik problemen.
    Ik probeer igg mijn groente en vlees te eten en dan zit ik meestal al vol.
    Overdag heb ik bijna nergens last van en ik eet goed.
    Mijn verloskundige gaf aan dat het geen kwaad kan dat ik afval omdat ik wel alles binnen krijg wat ik en mijn kindje nodig hebben.

9. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Ik ben nu met ruim 18 weken nog maar 2-2,5 kilo aangekomen. In het begin was ik afgevallen. Sinds de vorige controle VK met 13-14 weken ben ik helemaal niet meer aangekomen. Alleen daarvoor tot nu toe

10. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    ik ben nu 22 weken zwanger en weeg hetzelfde als op de dag
    dat ik zwanger geworden ben, niets aangekomen dus.
    Alles is verder oke volgens de vk dus ik maak me geen zorgen
    heb ook nog bijna geen buik, meer een soort dikker zwembandje ;)

11. jufh

jufh Lid

17 aug 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    #31 jufh, 17 aug 2014
    Laatst bewerkt: 17 aug 2014
    herkenbaar!
    ik ben de eerste maanden afgevallen, tot ongeveer 10 kilo onder mijn gewicht toen ik zwanger werd, sta nu al 2 of 3 maanden stil, maar ivm zwangerschapssuiker en dieet gaat er nu weer meer gewicht af.

ik ben morbide obees dus kan het hebben, en in die zin is de zwangerschap het beste wat mijn gewicht is overkomen de afgelopen jaren ;)

Deel Deze Pagina