amper bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moeders83, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmberPepijn

AmberPepijn Niet meer actief

Je kan gewoon alles vragen hoor :) Had zelf in je topic van de augustus 2014 mama's niet mijn leeftijd genoemd omdat ik me wel zorgen maakte of iedereen me dan wel zou accepteren of zou denken dat ik toch nog te jong ben om iets te zeggen.

2. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Gefeliciteerd!!! Heftig he... Met lood in je schoenen, net bevallen, de winkel in om testen te halen.

Julian is straks 10 maanden oud als zijn zusje wordt geboren :) Nr 3 in 4 jaar. Vind het eng, spannend en geweldig tegelijk!
    Toen wij het vertelde schreeuwde iedereen abortus!! Zo hard dat ik zelfs een afspraak had gemaakt bij de abortuskliniek...
    Alleen kon ik het niet. Ons kindje, ons gezin en als mensen het veroordelen dan mogen ze onze deur voorbij lopen;)

3. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Gefeliciteerd!! Geweldig!!

Wij zijn ook 1x niet zo slim geweest, en nu al 8+ weken zwanger!! Jongste en baby schelen straks 13 maanden :)

In het begin ook heel erg geschrokken, hoe ga ik dat doen?! Voor nu ben ik echt moe, kapot. (Jongste slaapt erg slecht) hoop dat ik snel mijn energie weer wat terug krijf!

Hier van beide kanten gelukkig hele leuke reacties. Wel elke keer dat ik het heel druk ga krijgen hihi.

oudste gaat in April naar de basisschool, dus dan kan ik ook mijn rustmomentjes pakken. Hij verveeld zich nu heel erg, zijn vriendjes zitten ook al op de "grote" school, dus daar kan hij ook niet mee spelen.. probeer hem zoveel mogelijk bezig te houden maar is snel ergens op uitgekeken, dus hij is er ook echt aan toe.

Onze 2 jongsten zullen dat straks niet zo snel hebben.... die kunnen met elkaar spelen :) hoe leuk is dat!

4. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Haha geweldig!! Zeg maar nee, dan krijg je er 2! Lekker drukke boel straks :) lijkt me heerlijk. (Wij stoppen hierna wel, .....denk ik.... hihi)

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Gefeliciteerd!
    Kan me voorstellen dat het grote schrik is en nu niet alleen blijdschap voelt.
    Neem de tijd om even om te wennen en uiteindelijk wordt het vast geweldig! Hoop echt voor je dat deze zwangerschap niet zo zwaar wordt

6. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had niet gedacht dit ooit nog te typen maar bij is is nr 3 ook een "ongelukje" wij gebruikte geen anticonceptie omdat ml bijna onvruchtbaar was. Had heel weinig zaad. Bij onze oudste hebben we er 3,5jaar over gedaan
    En met icsi/ivf is het uiteindelijk gelukt. Tussendoor nooit natuurlijk zwanger geweest. Bij de 2de ook paar maanden onveilig gedaan maar ook met ivf/icsi ontstaan.
    De jongste is nu 10 maanden en ben er net een paar dagen achter dat ik zwanger ben van nr 3
    Heb ook nog pco dus was nog maar me 2de cyclus
    Eerst was het flink schrikken maar in ons geval is het natuurlijk super welkom!! Ik zie ook wel wat beren op de weg. Ik doe doordeweeks alles alleen maar dat gaat vast helemaal goedkomen. We willen het pas vertellen na de eerste echo. Want moet het eerst zelf zien hihi

7. moeders83

moeders83 Lid

27 jan 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te lezen dat wij niet de enige zijn......felicitaties aan alle zwangere mama's!

Ik begin steeds meer gewend te raken aan het idee weer zwanger te zijn:D:D:D:D, word nu toch concreter nu ik een afspraak heb bij de gyn en dus binnenkort ook de eerste echo krijg (19-2)....pff voel mij ook echt zwanger: moe, misselijk, opgeblazen darmen...

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat een mooie verhalen allemaal!!

Meiden geniet er van!

Ik ben heel blij als het er hier weer opzit! Heb zoveel pijn steeds!
    En als het aan manlief ligt echt de laatste zwangerschap! Dus k probeer wel te genieten maar met heel veel pijn lukt dat zo moeilijk!

9. januari

januari Lid

22 feb 2012
    34
    0
    0
    Haarlem
    Het duurde 1,5 tot 2 jaar voordat ik zwanger was van de eerste. Nu hebben we een heerlijk moppie van bijna 11 maanden en ben ik 8 weken zwanger!:)

Wij waren ook bang dat het niet ging lukken of dat het weer lang zou duren,(ivm pco) maar dat ik binnen een maand zwanger was hadden we zeker niet verwacht! Ik was echt wel even geschrokken....:$

Maar nu denk ik, ja we wilde sowieso heel graag 2 kindjes als het ons gegund zou zijn.
    En we gaan zo van slapeloze nachten door naar slapeloze nachten, dan hebben we dat maar gelijk gehad ;)

En Kyra heeft straks altijd een speelmaatje in de buurt, heerlijk toch :)

10. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hier ook zwanger van de 2e en ik heb ook lood in mn schoenen om het te vertellen! Heb hier toevallig ook een topic over geopend pas. Hier bijna de zelfde reacties als ik had. Succes! En gefeliciteerd met je zwangerschap. Wij doen trouwens een taart met muisjes bestellen en nodigen de gene die dicht bij staan uit. De gene die negatief doen, daar is de deur... Is misschien hard maar het is ons gezinnetje en dat geld net zo voor jou gezin.

Liefs

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wat een mooie verhalen. Vooral ook die over spontane zwangerschappen na eerdere vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik hoop dat ik binnenkort ook zo'n verhaal kan schrijven. Meiden, gefeliciteerd met jullie wondertjes-in-de-maak!

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik kan me hier geloof ik ook melden. Gisterochtend een test gedaan en ik verkeer nog in grote shock. Gister ging het nog wel, eigenlijk voelde het alsof het niet mijn leven was. Maar vandaag na nog een test dringt het pas echt een beetje door.
    Na de bevalling van N. nog niet ongesteld geweest, wilde wachten met de pil tot na m'n eerste menstruatie. In de tussentijd met condoom gedaan maar tot 3x toe kwam dat stomme ding er aan flarden uit. En nu...
    Natuurlijk is nog een kindje hartstikke welkom, maar we dachten aan over een jaar of misschien wel twee.
    Sorry als het raar overkomt. Maar m'n hoofd loopt eigenlijk over. We zijn er wel echt heel blij en gelukkig mee, het is alleen heel erg wennen.

13. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Wow Boommm dat is inderdaad wel erg snel, kan me voorstellen dat je eraan moet wennen! Maar in ieder geval gefeliciteerd!

14. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Haai ik ben ook al meteen zwanger geraakt. Wel bewust hoor. Mijn man en ik willen al vrij snel een tweede. We willen niet dat de leeftijdsverschil groot is tussen de kinderen. Mn dochter is ook 4 maanden oud. Ik ben ook echt heel erg bang voor de reactie van mn schoonouders en ouders.

15. EllenDJ

EllenDJ Lid

7 dec 2013
    15
    0
    1
    Doetinchem
    Hier ook, 2,5 maand na de bevalling alweer zwanger van onze 4e! ( kwamen er achter toen ik al ruim 16 weken zwanger was ) Zit straks 11 maand tussen de jongste en deze baby. We zijn er intussen aan gewend en kunnen niet wachten straks een gezin van 6 te worden! :)

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Alle zwangeren gefeliciteerd!!

Na mijn bevalling van mijn 2e dochtertje was ik ook na 2,5 maand zwanger. Mijn dochtertje en zoontje schelen dus 11 maanden. Wij wilden overigens wel snel voor een 3e gaan :) En na ronde 1 was het raak :D
    Ik kan je allemaal zeggen dat het hartstikke leuk is..
    Natuurlijk zullen er mensen zijn die commentaar geven, maar ach ja trek je daar niets van aan. Geniet er lekker van ;)

17. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Gefeliciteerd voor iedereen die weer zwanger is. Ik heb het topic een beetje mee gelezen en wat een leuke verhalen allemaal.
    Alleen vraag ik me iets af. Ik heb altijd begrepen dat als je bevallen bent je nog 2 maanden niet mag klussen en of oefenen. :D
    Of is dat een broodje aap verhaal? :D:cool:

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Woww,ik vond dat ik er al "kort" tussen had zitten:D hahaha

Gefeliciteerd allemaal!

19. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ja haha ik dacht ook dat ik vlot was met 17 maanden ertussen.

Vond het echt enorm schrikken toen ik ontdekte dat ik weer zwanger was en geniet er ook veel minder van dan de eerste zwangerschap. Maar ja er gaat toch echt een kindje bij komen..

Zodra deze eruit is, gaat alles wat mogelijk is in de knoop en op slot én neem ik een spiraal. Meer kinderen wil ik 100% zeker niet,

Deel Deze Pagina