Amper een stijging temperatuur na eisprong

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Nour98, Nov 7, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nour98

Nour98 Actief lid

Oct 2, 2022
    118
    118
    43
    Hallo!

Ik heb vorige week dinsdag waarschijnlijk mijn eisprong gehad, maar mijn temperatuur is erg minimaal gestegen. Als ik google staat overal dat er minimaal een stijging van 0.2 plaatsvindt na de eisprong, maar zelfs daar kom ik niet aan deze maand! Vorige maand had ik meteen na mijn ei een stijging van 0.5.
    Kortom, ik word hier heel erg onzeker door. Betekent een kleine stijging een slecht ei of te weinig progesteron?

Attached Files:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    #2 RoGiJuLi, Nov 7, 2022
    Last edited: Nov 7, 2022
    Je temp is prima gestegen hoor ten opzichte van je basaal ;).

De rode lijn (coverline, geen basale lijn) staat wat te hoog dus daar moet je niet naar kijken :)

Mamajolein and Nour98 like this.
  3. Nour98

Nour98 Actief lid

Oct 2, 2022
    118
    118
    43
    Ah wat een opluchting! Dankjewel :):)

4. Minkx

Minkx Bekend lid

Oct 25, 2021
    926
    1,136
    93
    Female
    Was vorige maand ook de 1e keer dat je het hebt bijgehouden? Op een gegeven moment kom je er wel achter wat voor jou een normale BBT is vóór de eisprong, en vanaf welke BBT sprake is van een stijging. Zo weet ik inmiddels dat een BBT van > 36,6 graden in mijn geval geval betekent dat mijn eisprong achter de rug is. Maar natuurlijk kan er vóór de eisprong weleens een uitschieter tussen zitten, wat van invloed kan zijn op de hoogte van de coverline.

Nour98 likes this.
  5. Nour98

Nour98 Actief lid

Oct 2, 2022
    118
    118
    43
    Nee dat was niet mijn eerste maand, ik ben begonnen in juni. Vandaar dat ik ook in de war was deze maand. Vorige maand was de hoogste stijging die ik in al die tijd had gemerkt, en het contrast tussen deze twee zorgde ervoor dat ik een beetje in paniek raakte haha! :rolleyes:

Inmiddels is de lijn mooi omhoog gekropen :)

Minkx likes this.
  6. Minkx

Minkx Bekend lid

Oct 25, 2021
    926
    1,136
    93
    Female
    Mooi zo! Het zal nog wel vaker voorkomen. Dan denk je je lichaam te kennen en begrijpen, gebeurd er weer iets vreemds waardoor je je zorgen maakt :roflmao:

Nour98 likes this.

Share This Page