Ons zoontje is 5 weken oud. Hij krijgt al een aantal weken 120 cc/4 schep. Dit gaat allemaal makkelijk op. Sinds 1.5 week slaapt hij door 's nachts. Laatste voeding 23.00 uur en hij slaapt tot 7.00-7.30 uur. Overdag zit er 4 uur tussen de voedingen en slaapt hij rustig. Sinds 2 dagen komt hij om de 3 uur overdag en hij komt 's nachts weer 1 keertje. Moet ik de fles verhogen naar 150cc/ 5 schep of alleen de laatste fles verhogen? Ik heb zelf het idee dat hij honger nog honger heeft.
inderdaad gewoon proberen. Je hoeft evt. ook niet alles in een keer te verhogen, je kan het ook per fles doen. Dus evt. de ochtend en avond alvast verhogen...
wow jodi wat een mazzel met dat kereltje van jou. Hier zoontje van 4 weken. Eet 110 ml per keer zo'n beetje en komt 2 keer in de nacht om de 3 uur...
Ik heb nu de laatste fles verhoogd naar 150cc en de eerste 's ochtends ook. Gaat makkelijk op. Idd erg fijn dat hij al door slaapt. Ik geef de laatste fles om 22.30- 23.00 uur en hij word wakker om 7.00- 7.30 uur. Scheelt wel een stuk als je nu lekker de nacht door kunt slapen.