Het is allemaal zo spannend en vermoeiend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sneeuwbloempje, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Ik weet het, ik begin net, amper 7 weken zwanger. Maar wilde toch even mn hart luchten.

Eigenlijk begon bij mij voordat ik goed en wel positief teste (wat ik al 5 dagen voor mijn NOD deed) de misselijkheid al en dat is met de weken niet veel beter geworden, juist heftiger. Een week later kwam daar de absolute uitputting en niet goed meer kunnen slapen ook nog bij. (Zelf als ik een nacht goed slaap ben ik de hele dag nog uitgeput) en de eindeloze hoofdpijn afgewisseld met een migraine aanval. Fijn joh, dat zwanger zijn :) Vooral als je je dan bedenkt dat je nog heel lang moet.

Morgen is de eerste "grote dag" de eerste echo! Het is gewoon een echo om te kijken of baby op de goeie plek zit en het niet een verrassings legevruchzak is ofzo. Misschien zien we zelfs het hartje wel kloppen! Maar dat is dus allemaal een verrassing en vind ik zooo spannend...

In mijn hoofd probeer ik alle opties open te houden, gewoon om maar een beetje voorbereid te zijn op eventuele teleurstellingen. Maar goed, morgenavond weten we meer. Ik probeer positief te blijven, maar met alle hormonen gaat je gevoel van angst naar hoop en weer terug.

Sorry voor het lange verhaal. Heb niet echt iemand bij wie ik dit soort dingen bij kwijt kan :/

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dan is het fijn om het kwijt te kunnen op het forum:)!

Maar spannend is het zeker. Ik duim met je mee dat er een mooi kloppend hartje te zien is. Heel veel succes!

3. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè meis.

Heel herkenbaar en spannend is het zeker. Met een beetje geluk zien jullie morgen een mooi kloppend hartje. Hier met 7 weken wel 😊 op maar een mooie echo voor jullie

4. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Spannend blijft het altijd als ik alle moeders om me heen mag geloven!
    ik heb woensdag een vroege echo ivm bloedverlies en stolsel afgelopen zaterdag, ik zit dus ook zwaar in de zenuwen en ga nu ook van "het komt vast goed" naar "ooh nee straks is het fout"
    Kan dus goed met je mee praten! Super veel sterkte en ik duim dat je een mooie echo hebt!!

5. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Ja ik ben ook erg blij met dit forum shallY :)

Oh AngelaSR, dat lijkt me helemaal vreselijk als je ook nog verlies hebt. Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt! Ik mag vanavond.. Gelukkig geen verlies gehad. We zullen zien..

6. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Succes vanavond! Ik duim voor een mooie echo!

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hmm zo vroeg positief testen en zo beroerd....misschien zijn het er twee ;)

Heel veel succes. En er zijn medicijnen he voor misselijkheid. Vraag ernaar. Misschien helpen ze niet altijd maar je kunt het altijd proberen.

8. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    de eerste weken was ik zo beroerd en misselijk dat ik amper kon genieten...en dan nog die ohoop nzekerheid erbij (eerste zwangerschap) je leest zoveel spookverhalen..ondanks dat beroerde gevoel is de tijd achteraf toch wel snel gegaan en kan ik nu wel genieten ervan...hoop dat de tijd voor je voorbij vliegt en je een mooie echo hebt morgen...medicijnen kkun je proberen, hielp bij mij niet helaas..alleen op snoepjes zuigen zoals antalu of dextrose verlichte het wat...suc6 ermee!

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Herkenbaar!
    Ik ben vandaag 8+2 en straks de eerste echo.
    Slaap slecht ivm maagzuur, werk veel, rijd paard en mijn schildklier werkt veel te traag ik ben ook gebroken en lig het liefst de hele dag in bed.
    Succes met je echo vandaag.

Deel Deze Pagina