Amsterdam Dungeon?

Discussie in 'De lounge' gestart door Micchan, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Als ze nu tegen je zeggen 'Hee Ro, volgende keer als je in Oostenrijk bent gaan we weer!'.. Ga je dan nog een keer naar binnen? Je bent tenslotte wél voorbereid dan :p

Ik wil je echt niet tegenhouden als jij denkt dat je dit moet doen, maar je lijkt behoorlijk op mij en ik denk niet dat een heel verstandig idee is :p

Als je nou toch gaat, je mag daarna wel bij me uit komen huilen hoor! ♥

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen

Ohjee nu krijg ik toch wel weer de kriebels haha..

Oh jakkes dat klinkt echt verschrikkelijk! Kettingzagen zijn één van de dingen die ik echt NIET kan uitstaan hahaha.. Niet vooraan staan is inderdaad een hele goede tip! :p

En deze ook haha. Ik ben inderdaad wel echt een schijterd en vind het best lastig om dat te verbergen. :p

Ik zou daar nu best weer in gaan ja. :p
    Wil je niet eens met z'n viertjes? :(

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Euh ik weet niet wat ik heb uitgespookt met het quoten haha.. Nouja, het is vast nog steeds wel duidelijk. :p

4. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben in Londen geweest en vond t erg leuk. Ben me wel een aantal keer kapot geschrokken maar naast griezelen gaat t ook over de geschiedenis en is het ook interessant.
    2 grote schrikmomenten in Londen. Er was toen een speciale tentoonstelling over de slechte vrouwen van Engeland en t waren allemaal wassenbeelden met een verhaaltje, dus nog geen schrikachtige dingen geweest. Stond er een koets met een lampje dat aan en uit ging. T lampje was uit, ik in die koets kijken, lampje weer aan, springt er ineens met veel lawaai een vrouw uit. Schrok me dood. En bij al die mensen voor me had ze zo stil gezeten als een pop, niemand had t door.
    T tweede schrik moment, zit rustig op een hekje te wachten tot de gids klaar is met zijn verhaaltje, valt er met veel bombarie vlak achter me een pop aan een galg (Jack de ripper) naar beneden. Viel van dat hekje af van schrik.

Zou best eens naar Amsterdam willen maar niemand wil met me mee.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat klinkt inderdaad heel griezelig justjes! Ik denk dat ik ook een eind weg zou vliegen.. :D

Ik neem trouwens aan dat je daar geen foto's mag maken o.i.d., of?

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik ook wel, ik moest ook op het matje komen :D
    op het eind toen ik erachter kwam dat ik in een kleine achtbaan zat en niks voor ogen zag (nachtblind) vond ik niet zo'n fijne verrassing. :)

Voor ons in de rij stonden een groepje kinderen van een jaar of 10 die gillend de ingang weer uitrenden nog voor ze door de poortjes waren, die vonden het geloof ik toch iets te eng. :D

Oja heb ik al gezegd dat de Dungeons mijn eerste date was met manlief? was dus achteraf een heel succesvolle date LOL!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ohja, ik zag net inderdaad dat er op het einde ook nog een achtbaan zit.. Hoe erg is die? :)

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

hij is op zich niet heel eng, maar als je het niet verwacht kan het toch best een hele verrassing zijn.
    Het is er heel donker, ik ben nachtblind dus ik zie echt geen steek en dan is het nog een tikkie erger

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Okay dankjewel! :)

10. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Hahaha de Amsterdam Dungeon....ik heb me kapot gelachen bij sommige stukjes. :D En op sommige momenten vond ik het ook echt wel eng hoor. De vriendin waarmee ik was en ik knepen af en toe in de handen van de spanning.
    De achtbaan aan het einde vond ik ronduit irritant. Dat stelde m.i. echt niets voor. Maar wat er aan vooraf ging was af en toe wel scary. En gewoon vermakelijk. Vooral als je op de stoel moet gaan zitten en ze dreigen je tong uit te rukken met zo'n tang.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    :$ ...

Deel Deze Pagina