gezocht: leuke/speciale knutselcreaties

Discussie in 'De lounge' gestart door teigetje1, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Mijn vriend is eind november weer jarig (ja ja ik denk er nu al over na).
    Nu ben ik op zoek naar een leuk, speciaal knutsel-idee wat de kids kunen maken voor papa. vorig jaar hadden ze eigengeschilderde koffiekopjes gegeven en het jaar daarvoor een leuke kleur/schilderwerkje.

Hebben jullie leuke knutseltips om te maken? Ikzelf had een leuk idee maar ik weet niet of dat kan, namelijk broodtrommels versieren/schilderen, maar kan dat? Het moet wel in de vaatwassen kunnen.

Iig alle leuke ideeen zijn welkom.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Misschien heeft Tulip leuke ideeen op haar blog...

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Haal een groot canvasdoek, allerlei knutselspullen & verf, en laat ze allebei een helft verven en versieren. Laat een stuk wit over en plak daar een foto op op allebei de kanten van degene die t gemaakt heeft :)

4. tulip

tulip Niet meer actief

Bosi, haha dank,je wel. Ik moet hem hoognodig weer even bijwerken

Heb nog niet echt een,categorie vader en moeder knutsels gemaakt, maar misschien wel een paar,ideeen:

- lichte stropdas met textielstiften versieren
    - sleutelhanger ( je hebt van die rechthoekige waar je de binnenkant uit kan,halen en kan versieren
    - boekenlegger
    - canvas beschilderen
    - kalender met foto's van de kids waar ze op mogen kleuren

Wat zijn papa's hobby's??

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Porseleinbordje beplakken met porseleinfolie.
    Even in de oven en het bordje (of wat anders) met eigen kunstwerk is vaatwasbestendig!

6. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Canvasdoek heeft hij 2 jaar geleden gekregen (gekleurd,beschilderd en foto's op geplakt enz enz) en iets met porselein hebben vorig jaar gedaan (koffiekoppen).
    Ik vind dat zoiets om dat 2x op rij te doen.

Maar Tulip, je hebt er wel een idee bij zitten. Een kalender is wel een idee ja, die hou ik erin.

Tja wat voor hobby's heeft mijn vriend... Dan ben ik snel klaar want hij heeft niet echt een hobby. Hij is vooral bezig met het hobbyfokken van pauwen en fazanten (verzin daar maar iets leuks op :D).

Maar weet iemand hoe je misschien een broodtrommel krijgt beschilderd, ik weet dat ik dan kunststof-primer (of hoe ze het noemen) nodig heb, maar wat voor verf kan ik dan het beste gebruiken, en kan dat dan in de vaatwasser of moet ik dat dan handwassen???

Deel Deze Pagina