Borstvoedende demonstratie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Elena22, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
  2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Sommige mensen willen er niet naar kijken,of hebben er iets tegen.(dat kun je niet tegenhouden)
    Het is een natuurlijk proces, maar men kan niet verwachten dat alle mensen dit goedkeuren. Een vriendin van me kolft en neemt het dan mee. Ze wil niet dat iedereen ziet hoe zij aan het voeden is.
    We weten het hele verhaal ook niet, misschien was haar hele borst wel toonbaar. Ik ben niet anti BV absoluut niet, maar heb wel liever dat ik het niet hoef te zien.

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ja ik heb er niets op tegen (als het een beetje discreet gebeurd zeg maar) op vakantie zaten wij steeds langs een vrouw met een 3 jarig kind (of ouder want ze was net zo groot als mijn zoontje en die is vrij lang) en steeds weer die borst eruit mijn man heeft vaker haar borsten gezien dan de mijne :p en echt constant die hele borst eruit zonder ook maar iets te bedekken, vond ik ook een beetje teveel van het goede, alhoewel ik denk dat als het een klein babietje was ik wat sneller eroverheen had gekeken nu trok het gewoon extra veel aandacht omdat dat meisje steeds die borst eruit haalde ;)

Het is iets moois maar ook wel een beetje prive natuurlijk, zegt niet dat dat dan nergens moet doen maar beetje discreet moet kunnen, ik moet zeggen dat ik altijd mijn voedingen thuis deed geven omdat er meer rust was en ze dan beter dronken en ze dan meteen naar bed konden maar dat is persoonlijk..

4. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Isademi, jij slaat de spijker op de kop!
    Ik heb een keer een etentje gehad, waarbij mams een 2-ling aan haar borst deed.
    Zonder schaamte, zonder rood worden, gewoon asjeblieft.. ik ben mama en mag nu voeden.. en jij moet je maar bekijken. Ik kon alles meekrijgen! nee, ik ben niet tegen BV, ik ben wel tegen het ik mag alles laten zien, dat deed je vroeger toch ook niet? ;)

5. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Fullhouse, moet die moeder zich dan schamen omdat ze haar kinderen gaat voeden??? :( :$ Tuurlijk een beetje discretie is wel fijn, maar hoezo zou ze schaamte moeten kennen en rood moeten worden omdat ze haar kinderen voedt? :(

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik denk dat ze bedoeld dat ze haar borsten zeg maar open en bloot op tafel legt (bij wijze van spreken) niet omdat ze BV geeft.

7. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Nee, zeker niet ik ben voor BV! maar niet als ik zit te eten, recht in mijn gezicht.
    ze had het ook kunnen vragen,of zich ff kunnen afzonderen. Ik ben géén anti bv mama. Maar sommigen denken dat het overal kan, en dat kan in mijn ogen niet. (das mijn mening)

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    De vrouw waar het omging had gevoed onder een dekentje ;)

9. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Edit, met zonder schaamte/rood worden.. misschien ben ik te preuts. maar die borsten zijn toch niet voor iedereen? (begrijp je me?) Ik deed het ook discreet, ik voelde me dan behoorlijk opgelaten.. Al heb ik het maar even gedaan.

10. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Onder een deken? dan vind ik het vreemd dat ze eruit is gezet? :)
    Ik bedoel daar zie je niets van, dat is wel sneu voor d'r!

11. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar zijn we het dan niet over eens. Ik vind wel dat het overal moet kunnen. Flesjes geven kan toch ook overal?

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik vind het trouwens wel een leuke actie hoor maar had idd IN die winkel gedaan waar ze weg was gestuurd ;) dan had het pas shocking geweest.

Je moet wel kijken naar welk land het is he? In Amerika zijn ze nu eenmaal veel preutser dan bv in Nederland, das het land van de vrije borsten haha ;) Als je daar bij wijze van spreken een te laag topje aan hebt word er gevraagd aan je of je het niet kan bedekken ofzo, beetje schijnheilig vind ik het altijd want aan de andere kant (hollywood e.d.) is het zo vrij als het maar zijn kan.. maar goed een beetje kijken naar welk land het is zeg maar, je kan niet echt vergelijken met NL..

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Najaa als je voorbereid bent wel :p (warm water poeder, flesje e.d.) maar daarmee laat je geen prive delen van jezelf zien natuurlijk, dus als je zoals die vrouw discreet deed vind ik het idd ook onzin om weggestuurd te worden natuurlijk!

14. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Fles is toch wat anders dan een tiet? :(
    Het moet overal kunnen, maar dan discreet, das toch logisch?

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Ik ben ook niet zo'n iemand die haar borsten overal flasht omdat zoonlief honger heeft. Toen ik nog borstvoeding gaf was het altijd thuis of gekolfd. Ik en zoonlief konden niet genoeg ontspannen als we ergens anders waren.

Maar vind ook niet dat iemand ergens uit moet worden gegooid omdat zij discreet voed. Dat vind ik best schandalig :x

16. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat snap ik ook hoor, ik heb zelf ook altijd discreet gevoed buitenshuis (sjaal erover, rustig hoekje etc), maar vind wel dat het gewoon overal moet kunnen.

17. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Het is geen aanval op voedende mama's. Maar soms krijg ik er een rode kop van, dan denk ik meid... bedek ff de rest.. haha. Dat is alles. Voor de rest is BV gewoon mooi, natuurlijk en goed!

18. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Fullhouse, volgens mij vinden we gewoon hetzelfde, maar omschrijven we het wat anders ;)

19. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ja, ik ben wat feller.. :) *Wordt klein*

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.479
    113
    Ik voed overal waar mijn kindje honger heeft. Ik probeer het discreet te doen, maar dat lukt nu eenmaal niet altijd omdat ik best grote borsten heb. Ik snap niet hoe je borstvoeding onsmakelijk kan vinden. Het is normaal, natuurlijk en als je andere gedachten hebt bij borsten dan voeding ligt dat meer in de eigen denkwijkze denk ik.

En 'jij' mag wel in een restaurant gaan eten en een babytje die nog geen flauw benul van tijd heeft ed, moet maar wachten tot hij thuis is?

Deel Deze Pagina