He goedenavond allemaal! Ik zoek goede voorbeelden van zon decoratietak voor het raam, (of midden in de kamer ) Ik kan niet echt vinden wat ik nou bedoel op internet. Wie heeft er een tak hangen? en heeft tips, ideeen foto's!! Liefs x
Ik heb er twee, 1 in de keuken en 1 in de huiskamer. Ik heb er allemaal verschillende dingen in hangen. Vogelhuisjes, vigelkooitje, verschillende soorten hartjes van verschillende materialen. En hier en daar een bloem. Ik kan met mijn mobiel helaas geen foto plaatsen.
Ik heb wit, zilver en een heel klein beetje roze. Het meeste hartjes, in allerlei maten en materialen. Aan beide takken zit ook een bakje waar een hartje uit is waar je een waxinelichtje in kan doen. Ohja en twee vlinders op de tak. Ik zal morgen proberen wat te plaatsen want het is lastig uit leggen. Ohja in de keuken zien ik er een lichtslingertje in gehangen. De lampjes zijn zilveren hartjes van ongeveer 3 cm groot geeft een heel mooi effect. En aan beide takken een klein vogelhuisje en in de keuken een heel kleinvogelkooitje.
Ik heb geen decoratietak, maar een decoratielamp: Ik heb een grote ring (is een dubbele ring, dus 2 rijen ring zeg maar) bij intratuin gekocht en die helemaal opgemaakt met nep takken met besjes en klimop en daar allemaal vogels en vlinders aangemaakt, in het midden heeft mijn man een lamp van de ikea erin gemaakt en zo opgehangen. Nou moet ik wel zeggen dat ik het plafond hier ruim 3,5 meter hoog heb, ik denk als hij echt laag zou hangen het minder is, tenzij je een grote kamer hebt, want hij is wel groot. Ik krijg altijd hele leuke reacties op mijn lamp, iedereen vind hem super.