reactie schoonmoeder op onze kerstkaart

Discussie in 'De lounge' gestart door Jelly, 25 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    hello ladies

ik was zooooo trots toen ik onze kerstkaartjes ging ophalen in het kruidvat.
    Er staat namelijk een super schattige foto op van ons zoontje kian! Tranen sprongen in mijn ogen en een glimlach tot achter mijn oren verscheen op mijn gezicht! Mijn vriend was ook super tevreden...
    Kortom iedereen vind de kaart écht mooi!
    Toen ik gisterenavond mijn schoonmoeder hun kaartje overhandigde (ze zijn allemaal hetzelfde, hoor! ... de kaartjes) kon ik haar wel doodschieten toen ik haar reactie hoorde! Man wat was ik boos!
    zij zo: "oooooh, wat kijkt ie toch scheel op deze foto! Nee, dat is spijtig!"
    Mijn schoonvader niet, die zei dat het kaartje beeldig was!
    Man, man, ik ben dus echt slecht gezind op haar, he? Maar ik ben der zo eentje die het meestal niet laat zien... en als ik het dan laat zien, dan beginnen er mensen te huilen, omdat mijn reactie dan nogal heftig kan overkomen.
    Maar echt, dit vergeet ik nooooooiiiiittttt! pfffft, schoonmoeders :evil:

2. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    op de kerstkaart staat trouwens de foto die ik hier in mijn profieltje heb staan, hiernaast... Lief toch?

xxx
    jelly

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heeel lief!
    Vind het dus een lullige reactie :(

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wat een rot reactie zeg!
    Ik vind het een hele lieve foto.

Wees trots op je zoontje en maar denken dat je schoonmoeder gek is!

5. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Trek het je niet aan! Het is een hele schattige foto! Gewoon negeren zulke reacties.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.337
    36.198
    113
    Jemig, wat een k*treactie zeg! Ik vind het echt een megaschattige foto en hij staat er toch juist heel leuk op!

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ach wat sneu voor je! Tis een prachtfoto! Ze zal er ook blij mee kunnen zijn dat ze zo een prachtfoto van haar kleinzoon krijgt!
    Bah... geen greintje respect hebben vind ik dat!

Volgens mij ziet ze zelf scheel en niet zo een beetje ook!

Prachtige foto! Prachtig ventje!
    En stoer die kerstmuts! ;)
    Om op te vreten!

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Pfff wat een domme reactie zeg!
    Maar lekker niets van aantrekken want het is een superlieve foto!

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Kan me voorstellen dat je boos bent. Nou, hij staat er hartstikke leuk op hoor!
    Och, wij hadden ook al gezeur over de foto op het geboortekaartje. Tja, wel raar dat mijn man er alleen op stond met de baby, niet de moeder erbij. En ze had een doek om van het ziekenhuis met een lichtblauw randje, dat was meer voor een jongen i.p.v. een meisje en die foto was gewoon niet zo mooi voor een kaartje...blablabla.
    Mijn schoonvader had nog een ergere opmerking toen ze op kraamvisite kwamen. Dat ze van die rare oren had en dat het maar goed was dat het een meisje is, dan kan ze later haar haren er overheen laten groeien :confused: .Het rare is, ze heeft echt normale oren, kan ik niets vreemds aan ontdekken.
    Maar ja, sommige dingen zeg je toch ook niet? Pfff...schoonfamilie!

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat jammer dat je schoonmoeder BLIND is... voor de prachtige kleinzoon, voor de lieve foto, voor het trotse gevoel dat hij moet oproepen...

Dat is pas erg!

11. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Bah....bah, wat een rotopmerking zeg! Volgens mij is zij scheel....Ze trapt echt op je moedergevoel/ vadergevoel.

je ventje staat er mega super schattig op! Echt om op te vreten gewoon!

Ik heb ook geen goed woord over voor mijn schoonmoeder.

Weet je wat zij zei over Noa? dat het een verschrikkelijk lelijke baby is....., ze wilde haar niet op de arm.. :confused: Ik heb haar destijds (lag nog in het ziekenhuis!) eruitgetrapt gewoon. Ben echt uit mijn vel en bed gesprongen, infuus gegrepen en haar eruit gekicked. Je had de rest moeten zien... :)

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hier kijk ik zo verbazing naar, pff! Ik vind zo lullig voor jullie allemaal, pff!

13. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    hahaha zonnestraal! Ik zie het voor me!

Wat een belachelijk reactie!
    (van je schoonmoeder dan)

Deel Deze Pagina