Zoals in de titel: heb je een rare eigenschap? Iets waarvan mensen zich afvragen waarom je het doet, iets wat je partner na al die jaren nog steeds niet begrijpt? Zal zelf beginnen: Ik kauw paracetamollen in stukjes. Ik krijg ze nooit door midden dus ik doe er 2 in mijn mond, kauw een paar keer en dan een sloot water erachteraan. Heel veel mensen vinden het maar vies maar ik vind oplossen in water net zo smerig.
Ik slik ze heel door! Kauwen en oplossen vind ik beide niet te doen! Maar ik had dit niet geschaard onder rare eigenschappen.
Ik neem als ik iets koop.. altijd de derde in de rij. Geen idee waar het vandaan komt, doe ik al zolang ik mij kan herinneren. Als ik dat niet doe krijg ik een ongemakkelijk en zenuwachtig gevoel hahaha
Ik rij, als het kan, terug een andere weg dan heen. Dat gaat dan vooral bij korte stukjes, ik word onrustig van dezelfde weg terug rijden, het is zo saai
Is dat de kauw variant?ik krijg al kotsneigingen bij de gedachte.. ik slik een pcm zo snel mogelijk door met een groot glas water.
Een rare eigenschap? Spullen moeten na gebruik terug op de plek waar ze stonden, anders krijg ik kortsluiting.. OCD tic noem ik het maar
Ik kan chips echt niet normaal, in 1 hap, eten. Een voorbeeldje, Pombär: ik eet eerst de beentjes eraf, dan de armpjes, dan het hoofdje en dan de romp. En ik voel me echt totaal imbeciel als ik dit zo typ
Volume 'moet' op een even getal. Tenzij een 5-tal (5,15, 25) dat mag ook, of eigenlijk prefereer ik dat. Dus als iemand volume op 13 zet, zet ik 'm het liefst op 15, maar als dat te hard is, is 14 ook goed. Of 12, maar zeker niet op 13..!
Ohh ik heb zoveel vreemde eigenschappen Als ik ga tanken wil ik het liefst een rond bedrag. Wanneer ik M&Ms eet, eet ik ze kleur voor kleur op. Ik hou heel erg van sarcasme. Ik krijg kippenvel van zigzag watten. Brrr, alleen de gedachte al...... Ik eet mijn pizza met mes en vork.
Het huis uit dweilen, mijn vriend geeft aan dat dit irritant is. Hij wacht dan met zoon in de auto wanneer ik het niet doe klopt het niet Recht staan van spullen is nodig, etiketten moet ik kunnen lezen dus de verpakking staat goed in de kast Wasgoed op kleur in de kast. Sokken met bollen vouw ik opnieuw op!
Is dit raar? Ik eet niks met mijn handen, vind ik echt vies, alles met bestek Word alleen bij spareribs en dingen als kipvleugels nog weleens gek aangekeken. Maar ook die ga ik niet afkluiven, gátver
Kippenvel? Komt dat door dat geluid? Van de watten? Ik heb dat met wol, als je daarop bijt hoor je een soort piepend geluid!