Hallo Dames, Ik zat net een topic te kijken en te lezen over zwangerschapbuikjes. lijkt mij leuk om een nieuwe te starten ben jij nu ook 5 a 6 weken zwanger en vind je het leuk om je foto,s met ons hier te delen plaats dan ook een mooie foto van je buik leuk om te kijken en te vergelijken.ik heb alleen nog geen foto maar ga dit wel snel proberen om het met jullie te kunnen delen. hopelijk lees ik jullie snel hier en bovenal mooie foto,s te zien. ik wens iedereen een goede zwangerschap toe! liefs van mij
ik ben nu 6 weken zwanger, heb de 22 oktober me eerste onerzoek bij gynaecoloog spannend!!!!!! heb trouwens nog geen foto's
Hoi! Hier nu 7w +5 morgen intake bij verloskundige, ik hoop rond de 10 weken mijn eerste echo te mogen hebben! Hopelijk eerder! #kannietwachten!!
Tot gisteren dacht ik dat ik 7weken zwanger ben. Gisteren echo gehad bij gynaecoloog en het lijkt 5 weken te zijn - op echo konden wij alleen lege vruchzakje zien in 3 weken alweer op controle. Ik hoop dat baby zich gaat ontwikkelen - ik heb veel last van hevige buikpijn
Hoi dames, Ik sluit me graag aan bij de groep, ben de 29e mei uitgerekend dus je weet het maar nooit Vanmorgen echo gehad ivm wat bloedverlies. Maar het hartje flikkerde en alles zag er goed uit!! Ik zal vnaaf even een foto maken. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Hey allemaal, wat leuk dit. Ik ben iets korter zwanger nl 4 weekjes. Ben rond 17 juni uitgerekend. Dit is mijn tweede zwangerschap en super onzeker. 5 november mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Pff, ik zal blij zijn als de eerste echo heb gehad. Bij elk pijntje of krampje denk je meteen het ergste. Herkenbaar? Groetjes jo
Hey hey, ook ik sluit hier graag bij aan Ben nu ruim 7 weken zwanger, volgens onze telling haha. Aanstaande maandag onze 1e echo, ik vind het zo spannend, maar kan niet wachten tot het zover is!! Is ons 1e kindje en weet dus helemaal niet wat me de komende maanden te wachten staat.. Heb de laatste 2 weken behoorlijk veel last gehad van buikpijn en krampen. Verder gelukkig niet misselijk of extreem moe, dus mag zeker niet klagen. Heb ook nog geen bloedverlies of iets dergelijks gehad, dus maak me tot zover nog geen zorgen.. Heb gewoon enorm veel zin in maandag!!! Mijn 6 weken 'buikje' ;
Hoi dames, Allereerst allemaal gefeliciteerd!! Ben zelf 9 juni uitgerekend en lijkt me leuk om mee te kletsen!! Heb volgende week maandag een echo, spannend! Nog niet echt een buikje dus foto volgt nog!
Mooi buikje hoor! Vind het ook super spanend en weet niet wat me te wachten staat! Heb zelf ook meer last van m'n darmen dan van misselijkheid enz. Ben wel erg moe! Hoop wel dat de 12 weken snel voorbij zijn en dat alles goed is!
he La vita bella, Hier ook de eerste zwangerschap en inderdaad alles is eng en onbekend. Maar ook heel leuk! Ik heb gemerkt dat je jezelf goed voor de gek kunt houden met zorgen maken. Dus mijn advies, hoe moeilijk ook, maak je niet te druk om dingen en zodra je het niet los kunt laten je vk bellen! weet niet of een foto vnaaf nog wat wordt, ik heb helaas wel last van mega vermoeidheid, en kan mijn ogen nu al bijna niet meer openhouden... Dit terwijl ik normaal niet voor half 12 in mn bed lag....
Ik ben zo blij dat ik nog geen last heb van vermoeidheid, heb het nl zo druk haha. Heb 3 weken geleden wel de vk gebeld, toen ben ik 's nachts flauwgevallen van de trap.. Meteen laten bloedprikken enz, mijn bloedsuikers zijn aan de lage kant, maar dat heb ik altijd al gehad. Verder een lage bloeddruk, opletten met te lang staan en niet ineens opstaan dus. Kan niet wachten om het onze ouders en vrienden te vertellen. 3 collega's weten het al en ook 2 goede vriendinnen van me mijn 2 beste vrienden. Kan niet zo goed geheimpjes over mezelf bewaren hahaha!
Hoi meiden Leuk topic! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal. Ook ik hoor in dit clubje. Ik denk zelf ook 9 juni uitgerekend te zijn maar ik heb 6-11 pas mn termijnecho, spannend!! Hoop ook zo dat ik een mooi hartje zie kloppen. @sweetangell we lopen zo te zien gelijk! Ik heb wel een fotootje gemaakt maar zit nu op de ipad. Opzich niet veel te zien. Meer extra opgeblazen . Lijkt net of ik gewoon weer teveel gesnoept heb
Haha heel herkenbaar, hier beide kanten ouders al verteld. Op het werk weten ook een aantal collega's het. En het liefst vertel je het aan iedereen Nog een tip voor je lage bloeddruk, ik heb het ook en ik zorg er altijd voor dat ik wat zoute dropjes bij me heb. Je hebt van AH suikervrije zoute dropjes die ik zelf erg lekker vind.
Wij hebben ann familie verteld maar vrienden nog niet. Op werk hebben ze vermoede al, maar ik hou mij stil - best wel moeilijk :S
Je kunt klikken op een banner die je leuk vind, dan kom je op de site, en daar kun je de link kopieren. Die link plak je dan in je handtekening bij je profielinstellingen.
Hey dames, Ik ben volgens de berekeningen op 6 juni uitgerekend. De 18e krijgen we de eerste echo, super spannend! ! Morgen ben ik 6 weken. Heb erge pijn aan mijn borsten en ben echt moe, de hele dag pfff.. Gr