Wie heeft er een klein meisje in haar buik zwemmen? En wanneer zijn jullie uitgerekend? En weten we de naam al? Gewoon een kletstopic over onze meisjes! Ik zit op 20 weken en ben 7-2-14 uitgerekend en overgelukkig!!
Hier ook een prinsesje in mn buik 30-12 wordt ze verwacht maar ze mag van mij best een beetje eerder komen De naam staat voor ons al heel lang vast, en gelukkig zijn we het er na 6 jaar nog steeds over eens dat ze zo zal gaan heten (naam houden we nog wel stil ) Ze zal in ieder geval vernoemd gaan worden naar mn overleden moeder
Hier ook een meisje in mn buik! Nu 33 weken zwanger, 11 november uitgerekend, dus niet al te lang meer te gaan. Naam hebben we al!
Wat leuk! Allemaal kleine meisjes onderweg Hier verwachten we ook een kleine meid. Hebben jullie al veel geshopt?
Hier ook een klein prinsesje onderweg....ben 28 oktober uitgerekend...dus gaat echt opschieten al! naam staat ook al vast, maar die houden we nog geheim Enne prinsessa wij hebben alles in huis en best al wel veel kleertjes....ook rose natuurlijk hihi...enne de kinderstoel wit met rose inleg...en ook al wat kleertjes gekregen zoals rose pakjes of jurkjes...erg leuk en jij? wat leuk al die meisjes hoe voelen jullie je? hier een voorspoedige zwangerschap, maar de laatste 2 weken beginnen alle kwaaltjes op te doemen, pijnlijke onderbuik vanwege indalen, maagzuur, vermoeider, slechter slapen echt de laatste loodjes zullen we maar zeggen hihi
Hebben jullie enig idee waar je leuke meidenkleding kunt halen wat wat anders gekleurd is dan roze? Niet dat ik roze verschrikkelijk vind maar het zou leuk zijn om wat andere kleuren te hebben
Leuk Ik ben 24 oktober uitgerekend, scheelt niet veel. Ik lees dat je het ook al een beetje zat aan het worden bent en ik moet zeggen dat ik het best zwaar vind af en toe.. Inderdaad de laatste loodjes! Mijn buik loopt alleen flink voor op groei, nu al 40 weken, dus sta mede daarom onder controle bij de gynaecoloog en moet nu ook in het ziekenhuis bevallen. Waar willen jullie bevallen? Naam staat hier ook al vast maar blijft inderdaad nog een verrassing voor de rest van de wereld Haha, hier ook veel roze kleertjes! Toevallig gisteravond het eerste babywasje gedaan dus een oase van lichtroze kleertjes die te drogen hangen haha. Moet nu alleen nog de witte was doen. Klinkt leuk trouwens, wat voor kinderstoel hebben jullie? Ik moet zeggen dat ik juist erg veel roze heb als ik in een winkel ben of op een webshop merk ik dat ik sneller naar de echte "meisjes-meisjes" dingen kijk. Maar ik zal eens even kijken voor je!
Wij hebben hier in de stad een Lief! outlet zitten...die hebben ook hele leuke meisjeskleding anders dan roze...zo heb ik o.a. ook een groen, blauw, oranje, grijs shirtje in de kast hangen voor onze dame...en ze hebben nog veel meer hoor... Heb bij de hema ook een shirtje met rood/creme van jip en janneke gehaald en bijpassend rood broekje... @ Prinsessa dan zitten we idd heel dicht op elkaar qua uitgerekende datum ik wil graag thuis bevallen en tot nu toe lijkt alles erop dat dat ook gaat gebeuren...en jij? jeetje wel vervelend voor je dat je buik zo voor loopt op groei, dan zit ie behoorlijk in de weg denk ik ja... moet zeggen dat ik ook vooral qua hormonen blij zal zijn als alles achter de rug is...maak me over van alles druk of wordt emotioneel...vat dingen verkeerd op...afijn...zolang ik afleiding heb gaat dat best, maar nu ik verlof heb heb ik ook iets meer tijd om na te denken hihi...dat is niet altijd even handig...
deze site heeft ook heel veel leuks (heb er zelf nog niet besteld) Buy Newborn Baby Girl Clothes | Next Official Site
Gefeliciteerd Growing! hoe ver ben je met de zwangerschap? gaat alles goed? wij hebben gisteren de easyfix (of hoe heet dat ding) voor in de auto getest was ff een gedoe, voor mijn man dan, maar het is gelukt...en na enkele keren proberen ging ie er op het laatst makkelijk in en uit. Ook de maxicosi getest en hoe die in de auto op de standaard moet.ideaal ding die easyfix... ook hebben we de letters gehaald van de naam voor onze kleine. mijn man heeft een ooievaar op nest gemaakt voor in de voortuin en moest nog een plankje met de naam...plankje ligt nu te drogen in de schuur...we hadden van zijn baas een plastic ooievaar te leen gekregen van ongeveer een meter hoog en die staat nu op een zelf gemaakt nest...erg gaaf! als ie later in de voortuin staat zal ik er wel eens een foto van posten hihi... doen jullie zoiets voor als straks de kleine meid is geboren? iets in de voortuin zetten?