Het verkeerde beeld komt ook een beetje door de uitstraling van Noord trouwens Veel flatgebouwen enzo. Slotervaart en dat soort wijken trekken me ook niet
Al zijn nieuwdammerijk en schellingwouderdijk inderdaad super schattig. Ik ben er laatst per ongeluk verzeild geraakt en keek mijn ogen uit!
ik heb ook geen verstand van Noord, mijn hele familie komt uit Geuzeveld/Slotermeer/Osdorp die kant uit dus ik ben altijd daar te vinden!
volgens mijn vriend fiets je binnen 15 minuten de stad in....waar wij gaan wonen dan he er staan nog enkele huisjes te koop gne gne gne
Klopt.. ik ben in 15 minuten met de fiets achter het centraal station! Met de bus in 10 minutjes Ik ben verliefd op de woningen type "waarde riant". Daar beginnen ze in het derde kwartaal van dit jaar mee te bouwen.. dus ik heb nog heel even om m'n man te proberen over te halen
He meiden, Ik ben ook niet zo bekend in Noord maar toen wij gingen verhuizen waren de verhalen ook niet zo positief over Noord maar ik vind de huizen er super uitzien!! Zelf woon ik in Slotervaart. Randje oud zuid!!! Ideaal lekker dichtbij centrum en toch een ruim appartement! Houden jullie het nog een beetje vol vandaag!
oud zuid vind ik zo mooi. daar fietsten we altijd doorheen toen we nog in Amstelveen woonden en naar het centrum A'dam gingen. ik vind dit weer helemaal niets. Wil zo'n badje hebben voor in de tuin en die wil ik dan vullen met ijsklontjes...
@ waterlelie: ja er staan nog 4 huizen te koop! Ik zag het... het is dat we net zijn verhuisd, anders had ik er even een kijkje genomen Ze zijn namelijk ontzettend ruim, 160m2! Ja warm weetje he vandaag? Al stond er op het balkon een heerlijk windje dus ik heb lekker een boek gelezen! Heel slecht want ik moet eigenlijk studeren voor een tentamen aanstaande maandag... Lijkt me nog best pittig om nu hoog zwanger te zijn. Ik hield mega veel vocht vast en dan is het warme weer niet echt bevorderlijk... Houden jullie ook al vocht vast? Alhoewel, jullie hebben nog een paar weken te gaan dus het kan nog erger worden
l In de Banne Suus 10min lopen hiihi. Wel top dat er wat leuke winkels bij zijn gekomen in dat nieuwe stuk bij de Mediamarkt.. i love Xenos Ben je een geboren en getogen Amsterdammer? Ik kom oorspronkelijk van de kust
Jaaa volgende week ben ik daar ook te vinden. Mijn bestelling van Babyplanet is er dan eindelijk, jippie
Hey hey, @ Tamara: Ik ben geboren en opgegroeid in amsterdam maar mijn ouders komen uit montenegro(joegoslavie). Mijn verloskundige zit in de banne geloof ik zit je ook bij Terra? @ Waterlelie : Ik ga morgen ff bij babyp[lanet kijken wat ze hebben of ze aanbiedingen hebben Zatredag ga ik denk ik nnaar babyppark in Zwolle. Gr suus
ooo wat heb ik het warm zeg! ik vind dit echt niet leuk ben wel blij dat ik van de week mijn scriptie heb ingeleverd en niet nu nog met dit bloedhete weer eraan bezig moet zijn. m'n hersenen kunnen het niet meer aan. maar ja, het is niet anders
Nee ik doe mijn controles in het boven ij.. Ik kwam daar terecht na klachten waarvoor ik onderzoekjes had gehad. Lang verhaal.. ik menstruuerde al een jaar niet en de klachten kwamen overeen met een buitenbaarmoederlijke zwangeschap.. zodoende kwam ik voor een spoedecho bij het boven ij want de dokter had mij getest en bleek een positieve test te zijn. In het ziekenhuis bleek ik ook al 8 weken te zijn. Mijn controles kon ik daar laten doen.. heb ik maar zo gehouden..wat achteraf bekeken maar goed was want ik heb van de 12 tot ruim in de 14e week veel bloed verloren en kreeg ik iedere keer een echo .. doe ze bij de VK minder snel. Ik heb wel het kraambureau van Terra.. het baken ofzo?? Mijn bevalling wordt als het goed gaat gedaan door mijn vriendin die is zelf verloskundige
Dat lijkt mij wel een fijn idee dat je vriendin de verloskundige is bij je bevalling!! Wij hebben mijn vriend zijn nichtje als kraamverzorgende. grt, anne
Lijkt mij ook heel bijzonder om een vriendin als verloskundige te hebben! Hmmm ik wil ook weer zwanger zijn! Of toch maar niet... zucht, twijfel twijfel!