Dat weekend heb ik de 13e een kinderverjaardag van mijn vriendinnetje..dus nee ik kan er helaas niet bij zijn
Is toch best lastig een date plannen hiihi Had jij toch ook met de oktober mama's. Uiteindelijk bleven jullie met zn 5en over Ik vind het niet erg hoor. Houden we het bij de bieb of zullen we anders op de Nieuwmarkt gaan lunchen?( is ook vlakbij het CS) Wat is eigenlijk het wachtwoord van je babysite maia? Ik ben benieuwd naar de site. Ik heb er zelf ook een.. Verder alles goed met iedereen? Ik ben blij dat het koeler is buiten. Ik vind de dagen ook wel snel gaan ondanks ik al verlof heb.. Ben wel vaak thuis maar zat te doen haha Krijgen jullie ook al last met slapen? Ik heb vannacht voor het eerst ECHT last van gehad. Geen enkel positie is meer comfortabel. Ik moet er maar aan gaan wennen want ze wordt NOG groter GRRRRR
plannen is altijd drama! Ik had laatst ook een meeting met dames van een taartenforum, 2 dagen van tevoren mocht ik ook weer afzeggen omdat er wat tussen kwam zo gaan dit soort dingen altijd! En met de oktobermama's was het uiteindelijk met 5 mensen enorm gezellig dus het maakt helemaal niet uit Mij maakt het niet uit waar we gaan lunchen! mijn ww voor mijn babysite is taart ben benieuwd naar jouw site! ooo en dit weer: heeeeeeeerlijk. Ik pas met m'n voetjes nog niet in mijn schoenen helaas maar gewoon het feit dat het niet warm meer is en ik daardoor meer energie heb: heel fijn! last met slapen heb ik helaas al een maand ruim. Ben daarnet ook even van 12 tot half 4 in bed gaan liggen, slapen lukt me 's middags ook niet maar dan rust ik in elk geval een beetje uit. Wen er inderdaad maar aan Op m'n rug/buik lukt niet meer, op mijn zij krijg ik op een gegeven moment kramp, dan naar m'n andere zij, krijg ik daar kramp, ik weer terug naar m'n andere zij, is de kramp daar nog niet helemaal over blijkbaar en ondertussen zit Babe mijn blaas te knuffelen dus mag zo ongeveer elk uur naar het toilet. Heerlijk zwanger zijn
Leuke site! Ik heb maar meteen iets van je verlanglijstje overgenomen: kleding vanaf maatje 62 hehehe
@nina: mijn babysite @lelie: jij hebt ook een leuke site! Ben je toevallig fan van Woezel & Pip hihi?
maia, nee niet echt hoor...meer van LIEF! Vind ik ook meer meisjesachtig aangezien we een meid krijgen Maar toevallig vind ik die dingen wel leuk. Nina, hihihi...het is een eigengemaakte site waarin je een dagboek bij kan houden tijdens je zwangerschap. Ook kan er foto's plaatsen, een verlanglijstje samenstellen en nog meer dingen. Op Maak uw eigen baby website - upload uw baby foto's en films kan jij er ook een maken Ik hou het liever privè maar als je interesse hebt mag je die van mij zien hoor Stuur anders maar een pb'tje
@ maia; Wat een leuke site en een leuke kamer!!! Even een vraagje aan jullie allemaal. Hoe gaat het bij jullie met sporten? Ik merk dat ik nu wel wat meer last krijg. Dus doe het wat rustiger aan. Hoe gaat dat bij jullie?
Ik sport al maanden niet meer. Was vroeger een spinning fanaat. Nu lukt het echt niet meer, ben veel te snel moe Ter compensatie loop en fiets ik regelmatig
dank je Nina! @sporten: wat is dat? is wel erg, maar ik sportte voor ik zwanger was niet, toen werd ik zwanger en kwam ik thuis te zitten en het enige wat ik toen aan lichaamsbeweging kreeg was fietsen/lopen naar de bus of de winkels. En yoga, dat deed en doe ik nog wel, maar dat is heeeeel rustig
Hoi Maia, Ik heb ook even gegluurd bij je website. wat ziet het er allemaal leuk uit zeg Grappig die kleur groen gaan wij ook nemen in de babykamer Je heb ook echt een megabuik zeg...hartstikke mooi hoor. Ik heb nog ff te gaan. Jammer dat ik niet meekan naar de meeting..had best zin,maar had al een afspraak staan. Fijn weekend meiden
Ha, mag ik er ook bij? Ik ben geen mama-to-be, maar wel net mama, sinds 3 en een halve maand. Van een dochter, genaamd Laura. Ik woon overigens in Abcoude, dat ligt zo'n beetje tegen Amsterdam aan.
@ mamavanlaura: he leuk, nog iemand met een kleine Abcoude ken ik wel, ik ken 2 meiden die daar woonden. Vind je het er leuk wonen?