Olaa meiden , Ben er weer heb een paar drukke dagen gehad en heb niet kunnen reageren. Ben gister voor het eerst tante geworden!! @ mamavanlaura:Welkom in ons clubje! Wat sporten betreft ga niet naar de sportschool heb al genoeg beweging met de kids op het werk gelukkig loopt mn abb van de sportschool deze maand af had vanaf het begin van de zwangerschap geen puf om te gaan.Gaan jullie eigenlijk nog een zwangerschapsgym cursus doen? Verder beginnen de slapeloze nachten te komen hier veel draaien en niet rustig kunnen liggen. Nog eventjes en we kunnen weer op de buik liggen damens!!! Gr
@blueeyes82 Dankjewel. @ Merijn ook dankjewel. Abcoude is niet echt mijn dorp nee. Niet mijn soort mensen zeg maar en het is mij ook te klein en te weinig winkels. Beetje saai. Maar verder nog wel oke.
@tamara: dank je! Ja wij weten het geslacht niet dus de keuze was limegroen of rood en dan is lime wel wat gezelliger! @mamavanlaura: welkom @blueeyes: ik doe zwangerschapsyoga. Maar het is weinig yoga en veel gelul van de docente aanhoren...
mamavanlaura, welkom! Abcoude ken ik ook wel. Het pittoreske binnenstad heeft altijd veel indruk op mij gemaakt maar voor de rest is het denk ik ook saai Bijna buurvrouw Suus, lastig he het slapen. Hier nog een. Ik lig ook niet meer lekker, ze is ook zo zwaar geworden en als ik me wil omdraaien dan lijk ik net een oma Ik doe ook aan zwangerschapsyoga. 3 lessen gehad maar ik vind er niks aan! Normaal heb ik geen problemen met bepaalde stretch oefeningen etc. (veel gedaan tijdens mijn opleiding aan de massage akademie) maar nu heb ik het idee dat ik er niks aan heb en het voelt niet fijn in mijn buik. Ik moet nog 6 lessen 10 september hebben we een open dag van ons nieuwe huis. Ik zal wel even naar je zwaaien Slaap lekker meiden!!!!!
terwijl mijn "normale" yoga (andere docente) wel erg prettig is. Maar dit vind ik toch een beetje nutteloos. voor mij nog 2 lessen. en slapen....pfffff nu gaat het wel weer maar ik heb constant kramp overal!
Goedemorgen meiden, Alles goed hier?? @ blueeyes: Gefeliciteerd. Ben je tante van een nichtje of neefje geworden?? op 22 september begint voor ons de cursus bevallen ik ben benieuwd!! @ mamavanlaura: Leuk dat je erbij bent!! @ slapen: ik heb veel last van brandend maagzuur 's nachts en en pijn in mijn rug helaas. Maar ja de ene nacht gaat beter dan de andere. grt, anne
Hoi hoi, ik heb maar even ons topic naar voren gehaald Hoe gaat het met jullie? Ik heb het toch een partij warm Ik hou vocht vast...normaal vind ik warm weer niet erg maar nu...poeh poeh maia, lekker wezen bakken (niet zonnen maar taartjes) vandaag??
Hoi meiden @ Nina het is een heel lief schattig nichtje genaamd Kaya. Verder is het ook hier erg warm in nooord poepoe. Vandaag (liever gezegd vanochtend 7.45!!!!!!!!!!) Is het kamertje en de kinderwagen binnen gekomen, man en broer lief hebben het gelijk in elkaar gezegd dus dat is ook alweer klaar, het komt nu allemaal dichtbij..... Ik heb me opgegeven voor een mensendick cursus aangezien ik erg last heb van mn rug als het goed is begint er de 15de een groep maar tot 2 weken geleden was ik de enigste die zich ervoor had opgegeven en onder de 4 mensen gaat het niet door Heb trouwens de laatste 2 weken last van benauwdheid als ik op mn zij lig te slapen kan dus alleen op mn rug hebben jullie dit ook? Gr Suus
pfff die warmte weer vandaag wanneer blijft het nou gewoon eens een stuk koeler??? @lelie: tuurlijk wezen bakken vandaag lekker cupcakes @blueeyes: ik kan dus juist niet op mijn rug liggen, zij ligt ook niet lekker maar op m'n rug krijg ik overal kramp.
Ik kan ook niet even op mijn rug liggen...daar krijg ik het te benauwd van en volgens mij mag je ook niet op je rug liggen.. Op je linkerzij schijnt het beste te zijn. Leuk dat de kinderkamer af is. Komt echt dichtbij he Mijn jongedame ligt nog steeds in een stuit, helaas. Volgende week liggingsecho in het ziekenhuis en als ze nog steeds zo ligt dan wordt ik overgedragen aan de gynaecoloog. Ik ben bang dat het een keizersnede gaat worden Maar aan de andere kant ben ik dan wel eerder mama Truste dames
Goedemorgen meiden, Gister een berichtje gehad van de cursus die ik zou gaan volgen dat het opeens niet door gaat!!! Dat is dus balen want de overige cursussen zijn al vol!! Denk dat ik het boek maar ga lezen " duik in je weeen" of een spoedcursus???? Haha ik zie wel! Ik slaap het beste op mijn rechterzij. zowel links als op mijn rug is idd kramp. Nou meiden werkse vandaag!! grt, anne
he dat is jammer zeg! zijn er te weinig aanmeldingen ofzo? he dames, waar spreken we zondag nou precies af en hoe laat?
Ik heb niet echt een idee wat de reden is dat ze afzeggen alleen dat er problemen waren die niet op te lossen zijn. Zullen we zondag nog in de bibliotheek afspreken? grt, anne
Ja prima hoor! Uurtje of 1??? Het is volgens mij op de 7e etage Oosterdokskade 143 Moeten we niet ergens een plek afspreken...want in een drukke La Place lijkt me lastig maia, mooie nieuwe site voor de oktobermama's!!!! Hier nog wat gegevens van mij: 1e kindje ziekenhuisbevalling borstvoeding verjaardag 18 februari
we kunnen voor de deur afspreken? lijkt me dat je elkaar als zwangere dames wel herkent @lelie: staat op de site!
Voor de deur it is!!! Om 13.00 sta ik er. Je kan mij herkennen aan mijn dikke buik! haha. Heb er zin in! grt, anne
dank je lelie! Nou ik ben ook te herkennen aan mijn zwangere buik en mijn blonde haar en wazige blik in mijn ogen (dus mocht ik te laat komen ben ik de verkeerde kant opgewandeld )