lijkt me wel handig hier rommelt het een beetje maar lig lekker op de bank, kussentjes in m'n rug en kruikje op mijn buik. zo red ik het wel even
ik heb ook al ruim een week last van menstruatiekrampen. keel- en lage rugpijn is er bij gekomen ik voel me dus niet erg top vandaag. ik ga weer op de bank liggen popstars kijken.
Olaaa, Ik ben zondag van de partij!! Ik denk dat we elkaar herkennen aan de dikke buiken en de (lees)brillen
gezellig! OMG, ik zie nu op 9292ov dat het normaal 9 minuten lopen is van het CS. Ga maar een half uur van tevoren van het CS vertrekken dus, want met mijn waggelgang o ja en het rommelt nu heel erg bij me en manlief hoopt dat het doorzet dus dan heb ik morgen wat anders te doen hihi maar ik denk het zelf niet hoor, dus ik ben er nog steeds gewoon bij.
Hey, @ Maia het zal toch niet? Hoop dat je ewr morgen gewoon bij bent!! Ik denk dat we allemaal wel eerder kunnen vertrekken merk dat ik ook niet meer zo snel ben Ik blijf vandaag lekker de hele dag thuis beetje shoppen op het net misschien. Kan ik eindelijk een beetje uitrusten en als ik een tukkie wil doen lekekr ff slapen, lukt me steeds niet als i werk Gelukkig vlgnde week maar 3 daagjes werken en dan lekker vrij!!!! . Dan zal ik wat vaker online zijn
he bah vervelend maia van je buikje. ik heb ook continue last van harde buiken en krampen!! het toilet is nu ook mijn favo plek geworden brrrrr gelukkig is het niet regelmatig dus het zullen wel oefenweeen zijn. kindje voelt dat gelukkig niet maar meer als een soort warme omhelzing. ja ik ga ook op tijd...wel op de fiets. ik heb nu al trek in een lekker broodje, sapje taartje hmmmmmmmmm blueeys, geniet van je vrije dag! is ook wel eens goed hoor om niks te hoeven doen. morgen ben je dan weer helemaal fris en fruitig
ach, het komt wel goed. Ik ga gewoon ruim vantevoren wandelen vanaf CS dus als jullie halverwege een waggelende zwangere tegenkomen ben ik het
He dames, veel plezier morgen! @ maia: oeh spannend zeg! Ik ben benieuwd! Bij ons is het gaan doorzetten na een vrijpartij Of naja, toen braken mn vliezen en moesten de weeen worden opgewekt dmv een infuus Hier is mijn zoontje ziek Hij heeft uitslag dus ik denk 1 van de kinderziektes. Weet alleen niet welke! Hij zit nu hier naast me op de bank naar sesamstraat te kijken, de schat
we zullen het zien @meeting: het was toch om 13:00 he... (zwanger he) mocht het eerder zijn zien jullie me om 13:00 verschijnen hihi
@merijn: sterkte met de kleine vandaag!! hoop dat hij zich snel beter voelt! @ de meiden: Tot straks! grt, ANNE
Hoi meiden, Heb er zin in alleen zonde dat het wel een beetje regent buiten maar goed ga zo niet echt goed ontbijten anders passen al die lekkere dingetjes niet in mn maag
Nog 2 uurtjes Zoonlief heeft waarschijnlijk de waterpokken, hij zit he-le-maal onder. Arm mannetje En manlief is vandaag jarig dus dat heeft ie goed getimed We hebben dus maar het grootste gedeelte van de visite afgezegd. Alleen mijn schoonmoeder en zwager komen vanmiddag.
girls, was gezellig!!! mijn buik is nog helemaal goed gevuld van al dat lekkers en nu ga ik heerlijk ontspannen op de bank. @nina, veel leesplezier!!!! @merijn, hoe gaat het nu met je kleine mannetje??? huilt hij veel? xxx
goedenavond! ik vond het ook erg gezellig! Ben net thuis van uit eten en duik zo lekker mijn bed in dus weltrusten