goedemorgen merijn, ik ga wel in het olvg bevallen!!! vind het ook een fijn ziekenhuis en mijn vk werkt daarmee samen. dus ik hoop dat ze dan plek voor me hebben.. alles goed met jou verder??
@ waterlelie: oh ja, jij zit natuurlijk nog bij een verloskundige bij nieuwmarkt of niet? dan is olvg ook wel een logische keuze! Maar goed, is mij dus heel goed bevallen Echt hele lieve verpleegkundigen en ik vond dat er goed op mij en mijn zoontje werd gelet. Hier gaat het heel goed hoor Zoonlief is flink aan het kruipen en dat is zo grappig Het wordt steeds meer echt een boefje
@lelie; ja ik ben het nu echt compleet zat maar ja, nog maar max 3 weken @merijn: in principe ga ik thuisbevallen, maar ik kijk op dat moment wel hoe of wat, het ziekenhuis is 5 minuutjes ver dus dat is geen probleem. Hopelijk kan ik thuisblijven maar als ik naar het ziekenhuis moet, so be it de ontwikkeling van je zoontje gaat wel heel snel zeker. Lijkt mij ook wel bijzonder, maar toch ook wel jammer dat ik van iedereen hoor dat het echte kleine baby zijn er toch wel heel snel af gaat...
Wat leuk zeg. Nog ff dan hebben jullie je beeb in je handen @ Maia ze worden idd heel snel groot, maar iedere fase van de babyleeftijd is leuk. Je bent straks ook wel blij als zij/hij je mama noemt. Dat jullie in OLVG bevallen, wonen jullie dichtbij in de buurt? Mocht ik zwanger raken dan wil ik thuis proberen te bevallen en anders wordt het ook voor mij het OLVG. Is voor mij 5 minuutjes
@ ladylola: ik woon in de watergraafsmeer Dus dat is wel in de buurt ja! Toen ik beviel woonde ik tijdelijk vlakbij het tropenmuseum, dat was al helemaal dichtbij. Waar woon jij? @ maia: het gaat zeker snel, maar ik vind het juist steeds leuker worden! Ik zie hem echt ontwikkelen, zijn eigen wil creeeren en dat vind ik fantastisch om waar te nemen. Juist omdat het zo snel gaat, is het verschil zo groot en valt de ontwikkeling dus ook erg op. Al denk ik wel dat ik bij een eventuele volgende de eerste paar weken veel bewuster probeer mee te maken.
Goedemorgen allemaal: Hebben jullie een lekker weekend gehad?? Ik had lekker 4 dagen vrij. wat een luxe. Nu weer aan het werk!! @ bloeddruk was 155/90. Maar in het ziekenhuis was hij na een tijdje weer netjes 120/80. Gelukkig maar want ik ben erg slecht in rustig aan doen. Al probeer ik het wel goed nu! @ merijn: lijkt mij idd ook leuk om te zien hoe je kindje zicht zo snel ontwikkelt en wat zal je af en toe trots zijn!! Als ik in het ziekenhuis moet bevallen zal het waarschijnlijk het VU worden want daar werkt de vk mee samen. Is ook wel dichtbij huis maar slotervaart is dichterbij maar ik hoop gewoon lekker thuis! @ maia: hoe gaat het bij jou nu?? @waterlelie: ben jij nog aan het rommelen? Grt, anne
Hey nina!!!! ja mijn buik heeft enorm gerommeld vannacht heftige menstruatiepijn gehad! Nu is het weer over. Ik word er gek van...het liefste wil ik dat het gewoon door gaat zetten. Ik word hier ook niet vrolijk van. Ben totaal uitgeput. xxx
Hoi meiden!! Had het een beetje druk vorige week vandaar dat ik er ffies niet was. Heb heel veel spulletjes gekocht en veel bijgeslapen vandaag ga ik ff kijken voor gordijntjes en als dat klaar is heb ik alles! @ Waterlelie hoop dat het eindelijk een beetje doorzet met dit gerommel word je inderdaad niet echt vrolijk van! @ Maia Gaat alles nog goed met jou trek je de laatste loodjes nog? @ Nina hoe lang moet je nog werken nog ff en je mag lekker stoppen denk ik!!!! Gr
Ah lekker idee he dat alles straks klaar is voor de kleine!! Is het leuk geworden? Ik moet nog 3 weekjes werken en dan ben ik even klaar! @ waterlelie: ja dat is wel vervelend daar moet je natuurlijk ook veel voor regelen. Probeer toch maar een beetje te rusten!!
goedemiddag! ik ben het werkelijk compleet zat! Moet straks weer naar de vk dus ben benieuwd wat die zegt maar pfff van mij mogen ze het terplekke halen bij wijze van. @lelie: bij jou rommelt het dus ook flink. probeer zoveel mogelijk te rusten! @blueeyes: beetje uitgerust dus? Heerlijk om te shoppen @nina: fijn dat de bloeddruk goed was en het niet goed rustig aan kunnen doen herken ik... zal je toch moeten proberen @merijn: kan me voorstellen dat het ontwikkelen van het kind ook wel heel leuk is om mee te maken. Ik zal het zien
@ Merijn...ik woon ook in Watergraafsmeer achter de Middenweg. Ben geboren in Amsteldorp..dus ben een echte Watergraafmeerse Echt leuk dat hier veel dames al bijna bij de bevalling in de buurt komen. Ik heb nog geen geluk gehad. Voel mijn periode opkomen
EGO: als ik deze week niet beval word ik maandag ingeleid. Dan ben ik precies 40 weken. Ze vk en daarna de gyn waar ik naartoe doorgestuurd werd vonden het niet goed om me met de klachten die ik heb langer door te laten lopen. Dus het is aftellen geblazen. vind het nog wel heel erg moeilijk (hele verhaal staat bij de oktobermama's) maar het is het beste en langzaam begin ik er ook wel naar uit te kijken.
@ maia: veel succes meis! Spannend hoor... Ik ben ook ingeleid en bij mij ging het toen heel snel. Binnen 5 uur en 15 minuten was ik bevallen van mijn zoontje.
Lieve maia, ik wil je heel veel sterkte wensen! Hopelijk hoef je niet ingeleid te worden en komt je kindje vanzelf Ik denk aan je!!!
@ maia: Ik vind het heel goed wat je hebt aangegeven!! Ik hoop voor jou dat je kindje deze week zin heeft om geboren te worden maar mocht dat niet zo zijn dan heb je super goed je best gedaan.!!!! Heel veel succes!!
dank jullie dames ik vond het maandag nog wel heel moeilijk maar langzaam maar zeker ben ik er naar uit aan het kijken
@ Maia Je hebt de juiste beslissing genomen als ik in jou schoenen zou staan had ik het zelfde gedaan! Ik duim voor je. Misschien komt het nog vanzelf dit weekend! kus