Jemig wat fijn dat je weet wanneer jij je kindje hebt Ik was bij de inleiding van mijn zus. Die was zielsgelukkig dat het zo snel is gegaan. Wel was het erg heftig, omdat een inleiding veel sneller verloopt dan een natuurlijke bevalling. Veel succes
Goedemorgen meiden!! Hoe gaat het daar bij jullie? Stil op het forum!! Heb zelf ook niet zoveel te melden... Nou veel plezier vandaag.!!
goedemorgen! Bedankt voor de berichtjes. hier gaat het redelijk. Heb gisteren mijn diplomauitreiking gehad en verder kan ik weinig tot niets dus ik zit nu op de bank te kijken naar de klok... ben blij dat m'n mams straks langskomt om me op te halen en even op bezoek te gaan bij oma..
Hoi meiden, Hier gaat alles zn gangetje, slaap pas tegen 1 uur in word dan rond half 7 waker als manlief naar zn werk moet eet dan een bh en ga vervolgens weer slapen tot een uur of 12 haha slaap dus wel erg lang. Heb nu wel sinds 2 dagen savonds last van mn onderbuik een soort ongesteldheidspijn, waarschijnlijk is meneertje een beetje goed gaan liggen nu. Moet morgen naar de vk dus hoor wel of hij idd aan het indalen is. @ Maia veel plezier bij oma en doe rustig aan
Ja buuf, dat is idd een teken dat je kleintje aan het indalen is. Het voorwerk is bij je begonnen hiihi Ik slaap ook toevallig heel erg laat...tot week 30 kon ik dat absoluut niet verdragen maar nu ben ik klaar wakker. Ook sta ik vroeg op. Heb blijkbaar minder slaap nodig of mijn lijf is al aan het voorbereiden voor de nachtvoedingen Kom net terug van de stad! Wat een gekkehuis in de Bijenkorf Getver!!! Al die hebberige mensen om je heen, bah bah Hoezo koopkracht omlaag Ik was vanochtend voor de laatste keer bij de acupuncturiste. Zij heeft mij frambozenbladthee aangeraden voor het versnellen van het voorwerk in mijn baarmoeder. Ik mag het nu al drinken. Het kan weeen opwekken maar het hoeft niet. Ik zie het wel...ik ben nu al 37 weken dus als er iets gebeurd kan het geen kwaad Het is ook een natuurprodukt en geen medicijn. Heb het gegoogled en ik lees goede verhalen erover. De rest van de meiden: fijne dag nog!!!! Tjuuuuuus
Het wordt nu echt spannend he!!! Ik heb vandaag een grote tas met allemaal kleertjes gekregen van mijn collega. Haar dochtertje is eruit gegroeid. Zo schattig allemaal!! Dus vanavond even wassen en dan de kast maar weer bijvullen!!!! Was gisteravond na het werk ook even de stad in gegaan maar wat een drukte!! Was snel weer weg! grt,
Wilde ff doorgeven dat gisteren de vliezen zijn gebroken bij maia.......oh zo spannend Hopen dat het snel doorzet want anders moet ze alsnog in het ziekenhuis bevallen. Ik hou de oktobermama's topic goed in de gaten hehehe xxx
Joehoeeee maia is vandaag mama geworden van een meisje: Fleur!!!! Echt een mooie naam!!! Ze is uiteindelijk toch in het ziekenhuis bevallen en waarschijnlijk blijft ze daar ook overnachten.
Hahah hey buuf slaap nog niet gga zo wel mn bedje in" Ben nog een beetje in schok . Ging vanavond mettegenzin naar mn werk toe want ik dacht we hebben een brandoefening.Ik werd een beetje verplicht gesteld om erbij te zijn( dit wist ik overgings al een paar weken) Voelde me al niet lekker maar ja iik ging toch kom ik daar ga ik de groep op zue ik opeens een grote opblaas ooievaar midden in de ruimte wat blijkt nou haddebn all mn collega's een babyshower georganiseerd. hahahaha stond ik daar! hahahaha. Heb 2 manden vol met lieve spulletjes gehad zelfs aan manlief is gedacht. Dus ja haha ik was snel over mn slaap heen
Hoi, zag dat het nieuws was doorgegeven kort verslagje staat bij de oktobermama's en ik kom hier snel weer buurten
@ Maia van harte gefeliciteerd met je dochter Geniet fijn van je meisje. Is alles wel goed gegaan? @ Blueeyes...wauw wat een ontzettend lief gebaar van je collega's. Echt stoer Ik moet op dit moment het zwanger proberen te raken even parkeren. Ik heb zojuist te horen gekregen dat tijdelijk contracten niet worden verlengd en andere vacatures in de organisatie voorlopig in de vriezer gaan. Ik wil eerst graag solliciteren en wat meer zekerheid hebben om ons kindje op te voeden en te verzorgen. Ik had zo graag met jullie meegedaan Ik hoop in januari meer zekerheid te hebben! Tot die tijd ga ik genieten van jullie allemaal en hopen dat iedereen gezond en gelukkig bevalt of zwanger raakt!!
Ik ga even zoeken @ ladylola: had het je al laten weten, maar echt heel erg balen voor jullie... Knuffel!