goedemorgen! @nina: hoe was de 20 weken echo gisteren? Hopelijk was alles goed! hier weinig te zeggen, heb opruimneigingen dus m'n huis wordt wel schoon zo maar pfff he die warmte. Zit dus maar veel binnen...
Hoi, De 20 weken echo is goed gegaan!! alles zag er prima uit dus dat is weer een zorg minder! Nog maar 1,5 week en dan gaan we lekker een weekje op vakantie!! Ik heb er veel zin in. Gaan jullie nog vakantie vieren? grt,
fijn dat het helemaal goed was. Mooi ziet het eruit he Ja wij gaan ook over 1,5 week een weekje weg. We hebben een huisje bij Centerparcs in Drenthe geboekt. Zitten bij Emmen in de buurt dus we gaan ons wel vermaken denk ik! waar gaan jullie heen?
Wij gaan een weekje naar Marokko. Een collega van mij gaat daar trouwen. Heel veel zin in! Zijn jullie ook zo aan het opzwellen? Ik heb nu echt olifante voeten! haha zelfs slippers zitten strak! Ik denk dat ik nu lekker naar de AH ga en wat picknick spullen halen en dan op naar het vondelpark! Fijne avond!
Hoi meiden, Hier ook al een week lang olifanten voetjes @ Nina Super van je echo wat een fijn gevoel geeft het weer he als je je beeb weer ziet. Ik moet helaas nog 4 weekjes wachten voordat ik vakantie kan gaan vieren. Werk op een creche en die gaat over 3 weekjes 3 weken dicht. Ga dan op vakantie 3 weken naar Montenegro(ex joegoslavie) kom er namelijk zelf vandaan. Begin trouwens vanaf maandag halve dagen te werken ik trek het echt niet meer om 8 uur op mn voeten te staan,ze zwellen op,doen lijn, heb ook last van mn rug en bekken Hoe vergaat het werk jullie. Ik ga zo lekker ff op het balkon afkoelen met lekkere zelfgemaakte lasangna mmmmmmm
ik werk op dit moment niet sinds 1 april. zit in de ww en het is niet mogelijk voor mij om nu een baan te vinden helaas. Op zich wel lekker thuiszitten, maar op een gegeven moment heb je alle tell sell reclames al gezien enz..pfffff maar ik kan me voorstellen dat 8 uur werken best pittig is. Werk je in een winkel? met dit weer vind ik het trouwens wel heerlijk dat ik niet werk, ik vind het veels te warm en kan nu lekker even duf op de bank hangen of 's middags even naar bed gaan als ik daar behoefte toe voel.
Hoi Meiden!! Alles goed met jullie? Ik heb vandaag een leuk schommelwiegje via marktplaats gekocht!! Ben er helemaal blij mee. Voor de rest ben ik lekker aan het voorbereiden voor de vakantie in Marokko. Vrijdag nog even mijn inentingen gehaald dus ik ben er helemaal klaar voor! Grt,
hi, ja hier alles goed. Lag steeds een beetje voor pampus door het warme weer en de laatste paar dagen opeens heel druk. Vandaag dan ook helemaal niets uitgevoerd lekker hoor, voorbereidingen voor vakantie geniet er lekker van!
Hoi meiden, Eindelijk een beetje verkoeling na al deze warme dagen. Ben inmiddels begonnen met halve dagen werken,heerlijk, minder last van mn rug en bekken.(werk namelijk op een creche) kan flink vermoeind zijn fultime werken. Morgen eerst werken en dan staat prenetal op het programma kijken wat daar te halen valt:0 Gr
Nina, geniet van je vakantie! Ik ben nu ook met de voorbereidingen bezig maar dat is niet zo veel nu wel in NL blijven @blueeyes: heerlijk he, die verkoeling, ben er ook superblij mee! Wij hebben donderdag de pretecho gehad maar onze babe wilde zich niet laten zien dus nu mag ik over 2 weken terugkomen, hopelijk wil hij/zij dan wat meer meewerken. ook wel prettig, want m'n schoonvader zit nu in Mexico dus die kon niet mee, maar dan is hij een weekje terug dus....
Hoi meiden, hier ook iemand uit Amsterdam. Woon nu nog in het centrum maar binnenkort is ons huis klaar in Noord. Tja...het moet wel want waar ik nu woon is helaas te klein... Wel een gezellig klein clubje nu.. Hoe gaat het met de zwangerschap? Al vervelende klachten gehad? Ik had ook vreselijk last van opgezette voeten, bah! En de laatste tijd ben ik extreem moe..ik kan ook niet meer zo veel uren staan. Gelukkig is op 14 augustus mijn laatste werkdag!!
Hoi hoi, Daar ben ik weer!! Terug van vakantie! Ik heb het super gehad! Hoe gaat het met jullie??? @ waterlelie - welkom bij ons kleine clubje. Ah voor jou nog maar een maandje werk! lekker hoor! Heb je erg vermoeiend werk? Grt,
Hoi Nina, fijn dat je vakantie geweldig was! Ik zou ook wel willen maar ik denk niet dat het dit jaar van komt. Volgend jaar dik over doen Ik heb mijn eigen massagestudio aan huis. Daarnaast werk ik 3 dagen in de week als tandartsassistente...veel staan dus. Best een last voor mijn voeten en benen! En omdat ik mijn vakantiedagen heb opgenomen ben ik eerder klaar met werken. Ik ga dan ook niet meer terug bij de tandarts. Wil liever zeker het eerste jaar van ons kindje genieten en natuurlijk mijn studio heropenen (omdat we gaan verhuizen) Wel relaxt hoor werk aan huis
Ja dat kan ik mij wel voorstellen. Lekkker genieten als de kleine er straks is!! heb je veel zin om te verhuizen? Is het een leuke buurt? Ben echt helemaal niet bekend in Noord. Eigenlijk is heel amsterdam nog erg wennen voor mij! haha grt,
Ik woon al 8 jaar in het centrum in het gezellige Nieuwmarktbuurt! Het is een 2 kamer app dus helaas te klein om hier te blijven. Ik moet het dus verkopen, vind het heeeel jammer maarja... Ik ken Noord ook niet. Vind het eerlijk gezegd nu niet erg fraai uitzien. Een en al bouwput etc. ook vanwege het Noord-Zuidlijn. Maar mooi wordt het gelukkig wel. Het is een nieuwbouwproject en alle huizen zijn erg groot met een tuin op het ZW! En het is 13 minuten fietsen naar het CS Ach....moet even aan het idee wennen. Was zo verwend met mijn top lokatie haha Voor jou is dus Amsterdam ietswat onbekend nog? Woon je er niet zo lang? Hoeveel weken ben je zwanger???
hi, ben ik ook weer, terug van vakantie! @nina: hoe was de bruiloft? onze vakantie was wel leuk, hebben eigenlijk niet zoveel gedaan! @waterlelie: welkom bij ons clubje.
Hey, @waterlelie: Ik kom oorspronkelijk uit Hoorn en ben in januari naar amsterdam verhuisd. Wij wonen bij het World Fashion Center dus wel lekker dichtbij alles en maar 5 minuutjes van het werk!! @ maia : bruiloft was echt super om een keer zo mee te maken! Voor de rest hebben we lekker rustig aan gedaan en laaste dagje in madrid was ook heerlijk!! grt,
Olaaa iedereen Ben ik weer terwijl iedereen terug is van vakantie ben ik begonnen met het inpakken van onze koffers,wij gaan zaterdag 3 weekjes op vakantie ohh heerlijk nog maar 2 halve dagen werken en dan vakantie @waterlelie: Welkom is ons clubje!!!! Zie dat je mn buufje word ik woon namelijk ook in noord achter het winkelcentrum in nieuwedam Gezellie!!!!!! @ nina : Fijne vakantie gehad? @ Maia lekker niets doen op je vakantie is ook heerlijk wij gaan 3 weken naar famielie dat word lekker in de watten gelegd worden en ook heerlijk niets doen. aan deze kant gaat verder alles zn gangetje de standaard opgezette voeten Vandaag naar de vk geweest alles was goed, mannetje zeer beweeglijk ze zeiden alleen dat mn baarmoeder iets groter was dan dat het eigenlijk hoort te zijn misschien groeit ie sneller?? Moest me geen zorgen maken zij ze , wel morgen nog ff bloed laten prikken voor suiker Hoe gaat ie verder met jullie? grt
Jaaaa blueeys, dat las ik ook! Ik ga namelijk wonen in het Elzenhage. daar zijn ze nu nog bezig maar hopelijk wordt het in week 49 opgeleverd dan moet er nog van alles en nog wat gebeuren; keuken, vloer, schilderen.. Wie weet komen we in januari over!! Ik ben absoltuut niet bekend in Noord Lees ik het goed? Krijg jij een jongen? Wat leuk! Heel veel plezier de komende weken, geniet ervan!
goedenavond heerlijk weekend weer, gaan jullie nog wat leuks doen? Ik heb helemaal niets gepland! Morgenochtend de echo, heb er wel zin in, hopelijk werkt onze Babe dan wel mee.