Ladylola, he wat naar zeg voor jullie! Heel erg vervelend dat de contracten niet worden verlengd Het is idd een bizarre tijd qua werk maar ik hoop dat je snel iets nieuws vind!!!!! Vind het wel absoluut een verstandige keuze die je hebt gemaakt. Ik duim voor je!! Lelie
Hoi Meiden, Op Maia's hyves staat een klein foto;tje van Fleur echt een moppie hoor!!! @ ladylola: Een verstandige keus, het is de laatste tijd echt kut met die banen. Voor je het weet is er iets nieuws en wedden een maand daarna ben je zwanger! Ik duim voor je. Hier gaat verder alles zn gangetje heb vorige week gordijntjes besteld voor in de kinder kamer gewone witte gordijntjes met baby winnie the pooh en tijgertje enzo als print echt poepig. Verder ben ik bezig om de kleertjes enzo te wassen pff dacht dat ik niet zoveel had haha maar na de babyshower heb veel rompertjes en pakjes gehad,wel allemaal maat 68 . Verder nog hele lieve guess sloffjes en een winterjasje. Na ik ga verder met het huishouden xie
hey Meiden, Wat een rust hier zeg!! Al een paar dagen niet gebabbeld. Hoe gaat het met jullie allemaal?? grt, anne
Dag dames! Ik zal snel foto's spammen hier alles goed, het is echt wennen en leren maar wel superleuk allemaal! Hoe is het met jullie? @lelie: schiet voor jou nu lekker op!
@ladylola: wat naar voor je dat je o zoek moet gaan naar wat anders. Hopelijk vind je snel wat leuks waardoor de kinderwens weer de parkeergarage uit kan
Jaaaaaaaa ik ben vandaag alweer 38 weken!!!!! Heb nog steeds last van ongiekrampen en harde buiken maar er gebeurd verder niets Ze hebben me eergisteren inwendig onderzocht maar het zit dicht...wel is het zachter aan het worden. Ik word hier echt naar van....als ik moet wachten tot... Pfffff dat hou ik niet vol maia, Oh oh wat zal jij toch genieten van jullie meisje Lijkt me ook wennen hoor...alle nieuwe indrukken en ritme in je leven. Bevalt je kraamzorg ook??? Nina, hoest met jou??? wanneer heb je verlof?
ja ik geniet enorm maar het is ook inderdaad flink wennen! Maar alleen maar leuk tot nu toe met wat uitschieters (bv die midden in de nacht als je al zo moe bent niet lukt enzovoorts ) maar dat is te overzien. Over het algemeen hebben we een erg rustig en tevreden meid! nou ga even een fototje zoeken
Olaaa, Wat een weer he meiden Je kan echt nergens heen met dit weer. Ben vandaag de hele dag thuis gebleven moet straks wel de deur uit voor een herhalingscursus ehbo op mn werk . Vandaag de eerste lading kleertjes gewassen ooohh ik genoot er echt van om al die kleine kledingstukjes te zien. Was best wel vroeg wakker meneertje had de hik vanochten hihi. @ Maia Wat lijkt fleur trouwens op jou!! @ Buufje Ik kan je helemaal begrijpen ik moet 2 weken langer langer dan jij en ik heb er nu al genoeg van ah nog eventjes pak nog ffetjes de rust zolang het nog kan!!!! xsuus
danke en hier nog een @blueeyes: ik vond het ook heerlijk toen om die kleine kleertjes te wassen en te strijken. heb strijken nooit leuk gevonden (ook nooit heel erg) maar toen vond ik het spontaan geweldig
ah wat is ze mooi!! nu heb ik er al helemaal zin in!! nog 1,5 week werken en dan heb ik verlof!! Ik heb vorig weekend ook alles gewassen en het ligt helemaal klaar in de commode. Dus kom maar op baby!! nou ja nog heel even wachten dan haha. grt, anne
dank jullie dames ben nu wel heel moe, we hebben problemen met de voeding. Maar heel stom omdat ik echt meer dan genoeg heb, erg veel juist, maar waarschijnlijk drinkt ze te weinig waardoor ze niet groeit. We zijn nu dus begonnen met kolven en dat via een spuitje te geven en ze krijgt meer binnen en merken dat doordat ze niet meer zoveel slaapt. Ze vind het wakker zijn erg leuk... maar nu slaapt ze gelukkig (even afkloppen) en hopelijk ook wel een tijdje want wij zijn kapot. Nu even hier afleiding zoeken en dan zometeen zelf lekker naar bed
oh maia :dat is wel vervelend, probeer maar lekker je rust te pakken waar het dan ook kan! en hopen dat voeden straks weer beter gaat. Hier gaat alles z'n gangetje. gister weer naar vk geweest maar bloeddruk was weer te hoog dus nu zit ik thuis en ga straks weer langs want ze willen het nog een keer meten voor het weekend. Even allemaal duimen dat het omlaag gegaan is!!! grt, anne
@Nina: rustig aan doen dus! hier alles weer beter, Fleur is 100 gram aangekomen dus we zijn superblij! Verder zijn we vandaag voor het eerst saampjes naar buiten geweest, heel trots achter de kinderwagen. Maar 1 rondje rond het blok maar toch, was wel even lekker
ah lekker buiten wandelen. Dat wordt leuk strakjes!!! Hier is het verlof een weekje eerder ingegaan. Mocht niet meer aan het werk. Nou ja vooruit dan maar. Nu ga ik mij maar vervelen thuis!! tijd voor een nieuwe hobby! iemand een idee?? grt, anne