Olaaa, Ook ik heb nog niets gehoord van waterlelie,zag wel dat ze een foto'tje op haar hyves had gezet.Echt een moppie @Maia : Wel balen van de bv maar je hebt het in ieder geval geprobeerd vaaak word je er ook zelf zo moe van denk ik. Doe wat jij denkt dat het beste voor jou en de baby is!!! @ Nina : Snap dat je baalt vooral als je had gehoopt thuis te bevallen. Ik moet ook maar zien hoe wij het gaan doen als ik weeen heb en naar het ziekenhuis moet wij hebben namelijk ook geen auto wel hebben al een paar mensen zich aangeboden om voor taxi te spelen als het zover is. @ Merijn : Hoe gaat ie met jou en met Tobe? Aan deze kant gaat alles zn gangetje de slapeloze nachten komen er weer aan met mn ooronsteking gaat het gelukkig wat beter. Heb wel veel vast van mn onderbuik de laatste paar dagen een soort spierpijn de vk zegt dat het weer banden pijn is is ook altijd hetzelfde. pffffff wanneer komt het nu eindelijk/?????? x suus
ja zag de foto en ik zag haar www dus geen wonder dat er nog even geen bericht van haar gekomen is hopelijk kan ze snel even langskomen @hier: alles gaat inmiddels weer wat rustiger. Ik ben sinds gisteren half aan het kolven half bv aan het geven en dat gaat iets prettiger (al vind Fleur drinken uit een flesje nog niet zo leuk). Ik vind het trouwens wel moeilijk om ritme te vinden, om m'n bed uit te gaan, me aan te kleden, haar te moeten voeden, te ontbijten, wanneer moet ik haar in bad doen, moet ik haar laten slapen, wanneer moet ik haar mee naar beneden nemen in de box of moet dat nog niet enzovoorts... manlief is sinds gisteren weer werken dus ik sta er alleen voor en dat is toch wel even wennen!
@ maia: dat komt heel snel is inderdaad even heftig als je er alleen voor staat, dat had ik ook. Hier gaat het wel goed. Vandaag mijn derde tentamen gehad op een rij. Ging niet fantastisch, maar ik denk het wel gehaald te hebben... Hoop ik En Tobe wordt zo groot! Echt een poepie is het Maar hij begint wel steeds eigenwijzer te worden haha.
hey lieve meisjes jullie vroegen al af waar ik bleef he ik heb het gigantisch zwaar gehad en nu nog steeds eigenlijk. buikoperatie is niet niks! en helemaal niet als het een spoedje is. het was afschuwelijk en heel pijnlijk maar wat ik er voor terug heb gekregen is onbeschrijfelijk ze is zo lief en mooi!!!! ze is 15 oktober om 02.04 uur 's nachts geboren. een vroege 15 oktoberbaby. eerste nacht thuis met zn 3en was pittig: ik was oververmoeid en lichtelijk overspannen. de 2e nacht ging perfect. Emma heeft van 12 uur s' nachts t/m half 6 uur geslapen!!!! overdag is zij ook een voorbeeldig poppetje hihi soms als zij een krampje heeft vind ik het wel moeilijk. kan haar dan zo moeilijk helpen en dat doet zeer. qua voeding wilt het niet vlotten. ik kolf nu in 2 sessies een flesje (een borst geeft max 15 en de andere 30) voor haar en de rest kunst. dus ze krijgt 2 hele borstvoeding. Nouja...beter dan niks. weet nog niet zeker of ik hiermee doorga want het breekt me. iedere keer het gedoe: kolven, aanleggen en voeden. het kost zoveel tijd ik heb nieuwe pica's geplaatst op hyves hoe gaat het met jullie girls??? en maia is fleur ook een voorbeeldig meisje volgende keer een meeting met de kleine opdondertjes he ik ga weer: ze huilt
@ waterlelie: wat fijn dat het inmiddels beter gaat. Heftig allemaal he? En dus een spoedkeizersnede? Pfff, wat zwaar lijkt me dat! Hoe gaat het herstel? En die krampjes... Vreselijk ja Maar het gaat heel snel over! De eerste 3 maanden zijn wat dat betreft het lastigst. En als jullie allemaal een beetje opgeknapt zijn, wil ik inderdaad jullie wondertjes ontmoeten tijdens een tweede meeting (waar ik dan hopelijk wel bij kan zijn).
pfoeh, pittig hoor waterlelie, dat kolven enz. Ik weet het Fleur is ook voorbeeldig, alleen af en toe doet ze moeilijk met drinken maar dat is logisch want ik heb erg veel melk en het is gewoon niet lekker als het zo in haar keel spuit. Maar langzaam maar zeker gaat het wat beter. Verder is ze fantastisch slaapt Emma nog steeds zoveel of komt ze nu ook wel 's nachts? ga lekker genieten
jaaaaaaa vannacht weer zo heerlijk geslapen half 2 haar laatste voeding gekregen en heeft tot half 8 s' ochtends geslapen wat een mazzel heb ik...komt ook goed uit want zo herstel ik beter van mijn wond enz.. doeiii
jaloers hier... ik ben constant 2 uur bezig met voeden. Naja, voornamelijk met knuffelen en wachten tot het boertje is geweest en ze de melk een beetje verwerkt heeft want daar heeft ze moeite mee geniet er lekker van
hey meiden, Pittig he die kleintjes.... maar wat kijk ik er naar uit!!!! Nou heel eventjes.. Waterlelie: lekker die nachten ik hoop dat je snel opknapt... Hier is alles nog rustig... nog geen meisje dat zich aaankondigt helaas.. prettig weekend meiden..
Hey meiden !!! Buuf: lekker genieten van je meid vooral het lange doorslapen (heb me laten vertellen dat het heel schaars is zulke nachten ) Maia: Fijn dat het drinken met fleur goed gaat. Wat is ze trouwens een moppie(heb net op je hyves gecheckt ) Vind haar echt op jou lijken. Hier is iemand er echt klaar mee kan niet wachten totdat het zover is. mn bandne doen zo een pijn dat ik met moeite mn bed instap en snachts het omdraaieen ahhhhhhhhhhhhhh een ramp. Maar ja je kan er niets tegen doen alleen hopen dat het mannetje snel wil komen!!!!!! Nina: Hoe voel jij je? Merijn: Zodra we allemaal bijgekomen zijn moetten we idd snel een datumpje plannen xxx
he buuf, voor jou schiet het ook al op zeg! Nog 2 weekjes oh ja...die banden...pfff lastig is dat he. Ik had er op een gegeven moment er echt genoeg van. Ik sliep de laatste week ook op mijn rug met een dikke kussen onder mijn rug/hoofd. Zo kreeg mijn buik meer ruimte. Hier nog steeds alles okee. Ze slaapt prins(es) heerlijk en is een rustig en tevreden meisje Ik ben zo verliefd op haar! Wat is dit toch een wonder! Dikke kus voor jullie allemaal!!!!
voor jullie komt het nu ook wel lekker dichtbij Nina & Blueeyes @lelie: fijn dat alles goed gaat! hier word ik inmiddels een beetje gestoord van ons ritme: wat er dus niet is. Geen peil op te trekken, de ene keer wil ze na een uurtje slapen alweer drinken, dan slaapt ze opeens 3 uur enzovoorts. Ga d'r woensdag laten wegen op het spreekuur van de lactatiekundige hier en dan vraag ik dat wel even na. Verder vandaag wandelend een boodschap gedaan, merk wel dat ik echt geen conditie meer heb want ben nu wel erg moe maar het was wel even lekker en Fleur vond het heerlijk in de wandelwagen, die was de hele ochtend wakker en ligt sindsdien heerlijk te slapen dus als ik haar niet in slaap krijg ga ik lekker wandelen hihi.. is wel goed want dan krijg ik tenminste weer wat conditie. Ben dit elke dag van plan, gewoon even naar het winkelcentrum lopen, is net een mooi stukje.
Hey meiden, Wat leuk om te horen dat het goed gaat met jullie ( op ritmes na dan) !! Hier gaat alles oke.. Vandaag weer naar gyn. geweest en bloeddruk was 140/95 dus niet verder gestegen. Volgende week weer testen ivm zwangerschapsvergiftiging maar voel mij goed.. behalve dan die buik daar heb ik nu wel een beetje genoeg van. Ga even een broodje eten en dan grey's anatomy kijken. Fijne avond meiden.
maia, zo herkenbaar wat je schrijft! Bij Emma is het ook wisselvallig. De ene keer wilt ze na 1,5 uur weer eten en later slaapt ze door als een roos Vandaag is er iemand langs geweest van het consultatiebureau en die vertelde dat ze ook vaak zuigbehoefte hebben dus geef ik haar af en toe een speen. Na een tijdje valt ze in slaap en haal ik het speentje uit haar mond. Nu ook ze heeft om 19.00 uur gegeten en ze slaapt nog steeds
Hoi meiden, Hoe gaat het met de mama's genieten jullie een beetje?? Nina: Hoe gaat ie met jou trek je het nog een beetje? Hier dienen zich de harde buiken sinds gister vaak aan. Was de hele dag thuis en heb eigenlijk niets gedaan. Zelfs al zat ik kreeg ik het. Vanacht ook last gehad met af en toe krampen dan was het er en dan was het weer weg. heb de vk gebeld en die zeio dat het waarschijnlijk de voorweeen waren. Hoop dat het niet al te lang meer duurt. ) xxxx
Hey nina, omdat jij mijn hyves niet hebt...heb ik hier een foto van Emma toen ze 3 dagen oud was Groetjes
Oja, ik sta tegenwoordig veel op de weegschaal Vond dat ik de laatste tijd enorm was afgevallen! Al het vocht is foetsie Mijn gezicht, benen, VOETEN!, billen eigenlijk alles is slank geworden. Er moet nog 2 kilo af en dan zit ik weer op mijn startgewicht van 59 kilo Is dit normaal??? Kan je zo snel afvallen na een zwangerschap???
ja dat kan heel snel gaan! Maar niet als je (zoals ik) er nog bovenop een hele hoop kilo's aangegeten hebt ik moet nog 7 kilo, maar ik ga nu voor het streven 3 kilo, dan zit ik op 68 en dan zou ik in elk geval weer in m'n oude kledingmaat kunnen passen en dan zie ik wel of ik die 4 kilo ook nog doe hihi ... maar bij mij was er in 1 klap 13 kg af dus als ik me netjes aan het aantal kilo's had gehouden en niet zoveel gevreten had zou ik nu ook al richting startgewicht gaan