Ik ben lang lang niet geweest...Beredruk met werken en thuis met de andere kids natuurlijk. Ik was zo nieuwsgierig geworden naar de dames die moesten bevallen... Wat een prachtige baby's zijn er geboren zeg. En blueeyes wat een haar heeft Bojan. Ik heb meteen die link toegevoegd van Boven ij/geboren. Kunnen jullie straks ook kijken als ons kleine er is. Ik heb nog ff te gaan.. Over het algemeen gaat het stukken beter met de bandenpijn sinds ik zo'n speciale á sexi band draag ... Helaas heb ik sinds een week of 2wel gruwelijk last van mijn bekken en moet ik een afspraak maken voor mensendieck. Werken gaat nog wel.... ik probeer het tot 4 weken ervoor vol te houden. Ik ga verder proberen wat vaker te komen, maar bemerk dat het forummen me niet makkelijk afgaat naast mijn werk en de kids etc Wellicht als ik met verlof ben. Bye for now
Hallo Ik ben een tijd niet geweest (ik was er tevens ook heel kort), maar zie dat er heel wat mama's tevreden zijn met een kersvers kindje Wat heerlijk zeg! Ik heb enkele weken geleden het zwanger worden moeten staken, omdat mijn partner en ik onverwachts beiden op zoek moeten naar een nieuwe baan. Veel onzekerheid dus. Ik vond het toen erg moeilijk om op het forum mee te praten, want mijn wens is groot. Nu lijken we de goeie kant op te gaan en hopen we binnen 2 weken te horen of we beiden een baan hebben. Dan gaan we er met volle moed tegenaan, want zekerheid heb je nooit met kinderen dus willen niet langer wachten! Tot die tijd geniet ik even mee met jullie roze wolk
gewoon lekker meepraten joh, dames gezellig juist! @tamara: fijn dat het beter gaat met die band @lady: ik ga voor je duimen dat jullie een baan krijgen!
nina, waar blijf je???? Ben je stiekem aan het bevallen hahaha Je kleine meisje mag nu wel komen hoor maia, wat een lieve foto's weer op je hyves En wat groeit ze hard! Mijn kleine Emma vind ik ook al flink geworden...Ze krijgt al een bolle toet hihi Komt door al het drinken...ze heeft ALTIJD lekkere trek Vorige week voor controle woog ze al meer dan 3,5 kilo en was 55,5 cm lang. Wat gaat het snel he...als ik nog terug kijk naar de foto's van 3 weken geleden dan krijg ik het al benauwd suus, druk bezig met voeden, kolven en knuffelen???? Ander leventje met zo'n klein hummeltje er bij In januari gaan we gezellig saampjes naar het winkelcentrum Waarschijnlijk zijn we al na de Kerst in ons nieuwe huis! Met de kerst gaan we voor een week naar Budapest. Daar word Emma gedoopt! Heb al een heel lief witte kanten bloesje Ze zal er uitzien als een engeltje hihi merijn, je vroeg nog voor mijn bevalling over Bussum.... Eigenlijk zijn alle buurten hier wel goed! Er zijn hier niet echt buurten waar het slecht is. Overal is er wel een school in de buurt, winkels en vooral groen! Ik zal eens kijken voor je op funda. ladylola, blijf gezellig met ons meekletsen idd!!! En wat spannend dat jullie beiden misschien een baan hebben!!! Ik ga duimen voor jullie!! Er MOET toch zeker een van jullie geluk hebben... Nou meiden, ik ga de stad in met Emma doegggg
Ik vind het echt ontzettend lief van jullie dat jullie voor ons duimen Ik hoop het ook zo graag! @ Maia en Waterlelie wat leuk dat jullie dochters bijna even oud zijn! Geniet er maar fijn van
@lelie: zoo dat gaat snel! Ja Fleur heeft ook een lekkere bolle toet, heerlijk Ik ga haar dinsdag weer laten wegen en meten, ben erg benieuwd! @Nina; meldplicht!! hihi ben je al bevallen?? Ik hoop het voor je!!
Hey lieve meiden, Ik ben hier eventjes niet geweest. Ik ben namelijk aan het afkicken van het forum Zoals jullie aan mijn aantal posts kunnen zien, kwam ik hier nogal vaak Maar ik wil deze club niet vaarwel zeggen dus hiervoor maak ik een uitzondering En inderdaad, is Nina al bevallen? Want ze is al een tijdje niet meer geweest! Hopelijk gaat alles goed! @ waterlelie: oh bedankt nog voor je bericht over bussum! Ben jij er zelf ook opgegroeid of woont alleen je moeder er? Wat vind je zelf van Bussum voor kinderen? Natuurlijk is Amsterdam spannender Maar goed, daar zal ik me dan bij neer moeten leggen @ ladylola: oh wat spannend voor je meis! Ik zal je vandaag of morgen even pb'en, al een tijdje niet meer gedaan *schaam*. Hier heeft de eenkennigheid zijn intrede gedaan. Lastig mbt het KDV! Van de week moest ie voor het eerst huilen toen ik daar weg ging en toen brak mijn hart wel hoor Maar goed, is een fase en gaat als het goed is ook weer over
Hoi Meiden, Hier ben ik weer.... Nog niet bevallen maar dat duurt nu niet lang meer. Lig nu weer in het VU en wordt morgenochtend ingeleid ivm hoge bloeddruk en eiwitten. Nu maar hopen dat mijn kleine meisje snel wilt komen.. Vind het erg spannend allemaal.
oei meis, wat spannend! ontzettend veel succes morgen. Hopelijk gaat het in 1x gebeuren en beval je morgen gewoon lekker (naja, lekker, je snapt wat ik bedoel ) en kan je heerlijk gaan genieten *hug*
wat lees ik! Nina gaat bevallen Bij mij was het bij de 3e raak en braken mijn vliezen... En toen ging het als een trein! Ik denk aan je!!!!! Liefs
Hey meiden, Ben er weer!! Had deze dagen mn handen vol aan Bojan. Meneer had erg last van krampjes geen middeltje leek te helpen de druppels niet. Venkelwater een beetje. Alleen bij mama in de armen liggen was ok. en jaa .. als je ook nog moet kolven jeetje wat is dat plannen zeg dan!! Heeft er iemand van jullie nog tips?? @ Tamara: Welcome terug!! Mensendieck is wel een goeie keus heb ik ook gedaan ik had rond 20 weken al last. Heb daarna ooknog de mensendieck zwangerschapscursus gedaan. @ladylola: Jij ook welcome!Gezelli dat je er weer bent! Ik blijf ook duimen voor jullie!!Laat zo snel mogelijk weten als er iets nieuws is! @Buufje : ohh ik zie het al helemaal voor me hoe schattig ze eruit gaat zien . Wij gaan voor de zomer pas naar montenegro denk ik.Dan gaan we bojan dopen.Haha na de kerst hebben we volgens mij nog sale dus dat word leuk shoppen! @ Merijn: Niet weggaan hoor !!!!! Jij hoort ook bij onze forum!!!! Kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt als je hem weg brengt. Meestal is het na een paar minuutjes over hoor!! Spreek uit ervaring. Kinderen kunnen soms goed acteren! De fase gaat wel snel over @ Nina:Moet wel een fijn gevoel zijn dat je meisie wel snel komt .Maar balen dat je door je bloeddruk moet blijfen. Als tip geef ik je mee goed (HARD)puffen !!! Als je wilt kom ik je mee puffen!!! @ Maia: Hoe gaat ie verder met jou en met Fleur? xxxxxies
Hallo hier goed en vervelend nieuws. Het goede is dat mijn partner een super goede baan heeft bemachtigd en het slecht is dat het bij mij bijzonder stroef verloopt:S! Maar manlief en ik willen het toch doorgaan, omdat wat er ook gebeurd ik altijd werk vind alleen zal ik wat minder verdienen. En geld is een relatief begrip dus we laten het lot bepalen Haha wel heel erg diepgaand @ Blueeyes, wat vervelend dat Bojan zoveel last heeft van zijn darmpjes. Tis natuurlijk allemaal niet niks. Ik denk dat zijn darmen de tijd nodig hebben om te wennen aan voeding. Je doet al goede dingen, venkelthee drinken en je bent met hem in de weer. Wat kan helpen is hem met buik op je armen te wiegen, maar goed dat neemt het vasthouden niet weg. Een warme kruik en verder is denk ik vasthouden het enige middel nog voor zo'n hummel. Succes het is vast gauw voorbij Wat leuk dat Nina wellicht is bevallen Ben benieuwd hoe en wat.. Groetjes..
moet haast wel.... ik ben benieuwd nina ik kom net terug van de notaris. mijn appartement in amsterdam centrum is officieel niet meer van mij....snik snik ach ja, ik heb er vrede mee hoor. ik heb onwijs zin in ons nieuwe huis. morgen een eettafel, stoelen en een bank bestellen!!! tot laters maar weer
zal toch wel! Ik hoop het @lelie: je sluit toch wat af nietwaar maar je gaat een mooie nieuwe stap zetten! Veel plezier morgen, ben benieuwd wat je gaat kopen! @ladylola; fijn dat je partner een neiuwe baan heeft! @mezelf: hier is alles goed. Voeden blijft een probleem maar ik denk dat ze flinke zuigbehoefte heeft dus ik leg haar niet meer aan tenzij het echt heeeeel duidelijk is dat ze honger heeft en verder probeer ik het vandaag op te lossen met m'n pink in haar mond, kijken of ze dat accepteert en of ze dan wat langer tussen de voedingen laat zitten. En het lijkt me wel te lukken (maar ben pas sinds 11 uur bezig ) dus ik hoop het. Als het lukt, toch maar een speentje kopen.
@ waterlelie: oh wat gek dat je appartement niet meer van jou is. Ik vond het in ieder geval toch wel een beetje emotioneel toen ons oude appartement niet meer van ons was... Veel plezier met shoppen voor jullie nieuwe huis @ blueeyes: ah nog steeds die krampen? Dat kolven is inderdaad een ongelofelijk time management. ik weet niet meer hoe ik dat deed eigenlijk. Manlief was de eerste 1,5 maand thuis en daarna was ik volgens mij al deels afgebouwd... Ik denk dat ik vooral kolfde als hij sliep maar dat moet dan ook maar net zo uitkomen... @ maia: mijn zoontje had ook een grote zuigbehoefte. Het is pas sinds een aantal weken wat verminderd eigenlijk. Wij zijn de eerste week al aan de speen gegaan, terwijl hij toen nog gewoon borstvoeding kreeg. Hij had die speen echt heel erg nodig. Het heeft me heel vaak van huilbuien gered als we in de winkel stonden @ ladylola: dus jullie gaan weer proberen zwanger te raken? Spannend! En gefeliciteerd met de baan van je vriend! Ik heb vandaag een tentamen gehad en het ging wel goed denk ik Dus dan heb ik eindelijk dit vak afgerond. Vrijdag heb ik nog een tentamen en dan heb ik het tweede vak afgerond. Volgende week begin ik met 2 nieuwe vakken Tot dusver verloopt alles via schema gelukkig! Dus ik hoop nog steeds eind dit jaar mijn bachelordiploma op zak te hebben
Ja we gaan maar gewoon kijken hoe het verloopt. We waren echt net 2 keer bezig tot we kwamen te horen dat onze verwachting totaal niet lukte, maar goed we zien we hoe het verloopt. Je kan blijven wachten tot je zekerheid hebt, maar zekerheid heb je tegenwoordig nooit. En zoals ik altijd zie, komt het altijd op zijn pootjes terecht @Waterlelie wat leuk zeg een nieuwe huis. Gefeliciteerd! veel plezier met de inrichting. Ik denk dat je daar flink van zal genieten @ Maia is het nog gelukt? Kan me voorstellen dat je grotere tussenpozen in de voeding wil. Is uiteindelijk voor Fleur ook beter. Speentje kan dan een goed alternatief zijn. Bovendien ook dat kan je afbakenen naar momenten toch. Succes! @ Merijn wat fijn dat alles goed verloopt met je studie dat is natuurlijk altijd weer een opluchting. En eind dit jaar heb jij je bachelordiploma dan? Super zeg! Dan nog 2 jaar voor je master toch?
Hey meiden, Hier ben ik dan weer. Op 15 november om 00.18 is Jolien Marianne geboren en ze woog 3665 gram. Bevalling heeft erg lang geduurd maar wat is ze mooi zeg!! Ben gister ontslagen uit ziekenhuis en zit nu bij mijn ouders want ze zijn het huis boven ons aan het verbouwen en dat is een herrie. Morgen kunnen we weer naar huis!! BV komt op gang en ze is heel lief... dus nu zijn we heerlijk aan het genieten. grt, anne en Jolien