oh haha ben ik echt zo kippig, ik dacht echt dat ik 2 maanden en 3 weken zag staan Oeps Heb je een massagestudio waterlelie? Of heb je plannen om die te starten? Dan wil ik wel een keer door je gemasseerd worden Ik had ook heel erg moeite om Tobe naar het KDV te brengen hoor. Hij ging al toen hij 3 maanden oud was. Maar het is me 100 procent meegevallen. De leidsters zijn heel lief voor hem en ik haal praktisch altijd een heel vrolijk mannetje op. En ik heb zelf weinig contact met mama's met kinderen dus ik vind het wel fijn dat hij zo toch iedere week met andere kinderen is. Maar goed, buiten dat heb ik toch vooral voor het KDV gekozen omdat fulltime thuis zitten absoluut niet aan mij is besteed
Ollaa, Hoe gaat het met iedereen? Zie dat iedereen het druk heeft met de kids hihihi we hebben geen tijd meer om achter de pc te hangen . Hier gaat het allemaal zn gangetje, het lijkt alsof Bojan iets minder last krijgt van krampjes. Hij heeft het wel elke morgen na de voeding van 5/6 uur dan duurt het de hele ochtend totdat hij gepoept heeft en dan is het vaak over. Verder ben ik helemaal gestopt met bv.Had echt bijna niets meer. NU zitten we gewoon op de nutrilon en drinkt hij nog steeds 100 tot 120 cc. @ Nina hoe gaat ie met jou @ Buufje waneer gaat je zaakje open hihi je hebt al 1 klant. Ik ben op de maandag vrij na mn verloft dus als je EMma wil onderbrengen ergens!! xx
Daaaaag girls ik run al 2 jaar mijn eigen massagestudio! Heb zelfs al in de krant gestaan, mooie folders en kaarten ontworpen....maargoed, die zijn nu ook al verbrand Ik moet er nu weer nieuwe gaan maken. Ik masseer idd aan huis. Dat deed ik al toen ik in het appartement woonde. Heb al een aardig klantenbestandje opgebouwd en dat worden er nog meer nu ik in een geheel nieuwe wijk ga wonen Ik moet even flink reclame gaan maken! Ik vind het onwijs leuk om te doen. Zo mooi om te zien dat een cliënt weer stralend en energiek mijn huis verlaat Ik help mensen die fysieke en/of psychische klachten, spanningen hebben of gewoon voor de lekker Volgend jaar ga ik weer bijscholing doen in Dordrecht. Wil altijd weer iets nieuws leren hihi Dusse....als jullie zin hebben dan weten jullie me te vinden he Ik moet weer naar Emma. Ze is de hele dag niet lekker en huilerig. Zo zielig. Liefs! Oja, en we moeten maar eens bedenken over een datum voor onze volgende date
Zo we hebben even gegeten.. en de kleine is weer stil!! dus nu kan ik even bijkletsen.. Lees dat Tobe een vrolijk jongetje is.. haha gezellig hoor!! Hoop dat Emma zich weer wat beter voelt en niet meer huilerig is. Hier gaat alles zijn gangetje.. wij hebben al wat uitstapjes met haar gemaakt naar de ikea en al lekker de stad in.. ze is zo lief en makkelijk mee te nemen. Beetje oefenen nog met voeden in het openbaar maar ga einde van deze maand afbouwen want met werken wil ik niet gaan afkolven. Morgen ga ik voor het eerst in mijn eentje met de auto weg met haar!! Spannend... grt, anne en jolien
ola @Nina: wat een schatje zeg!!! @Meeting: ik ben mee datum maakt me niet uit! @kdv: ik heb nog geen werk en dat schiet ook niet op dus ik blijf nog wel een maandje thuis vermoed ik. nadeel is dus dat we dus ook nog nergens plek hebben omdat ik geen baan heb maar mijn ouders willen evt wel opvangen tot we plaats hebben. Dat is wel prettig. @voeding: ik ben inmiddels helemaal over op de fles. En het gaat echt super! Wel wat meer last van krampjes maar dat is nog te doen. verder heeft Fleur vanaf haar geboorte al 1 tandje (hoektand) die enigzins door was en die is volgens mij nu door aan het komen. Rode billetjes, kwijlen en erg leuke heel veel flinke spuitluiers en hij wordt steeds duidelijker. Vind het wel snel maar het schijnt voor te komen. En ze heeft al 2 nachten "doorgeslapen" (van 23:00-5/6 dat is voor haar doen lang) dus dat was wel lekker. En verder heeft er een weddingplanner contact met me opgenomen en daar heb ik binnenkort een afspraak mee en dan gaan we even kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen altijd leuk zeg! Naja, en verder ben ik nu (niet heel druk) op zoek naar een baan. Maar aangezien ik met Turks niets kan weet ik niet precies wat ik anders wil. Iets parttime administratiefs ofzo. En ik ben nu info aan het zoeken en me te oriënteren enz. om te kijken of ik evt. een master NT2 (moet dan wel een schakeljaar nog doen waarschijnlijk) te doen of anders lerarenopleiding (HBO) levensbeschouwing of maatschappijleer of islamreligie want daar kan ik met mijn achtergrond wel iets mee maar dat moet ik even bekijken. Druk dus
Maia, wat maakt die Fleur van jou dan een groeispurt zeg! Nu al een tandje? Nooit van gehoord Ik mag dan wel 5 jaar lang als tandartsassistente hebben gewerkt maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Mijn vriendje denkt dat Emma ook snel haar eerste tandje krijgt want hij was toen 3 maanden toen er eentje doorkwam....naja, we zullen zien Ben dan blij dat ik geen bv geef haha He maar jij bent dus (niet heel druk) bezig met een baantje zoeken. Jammer dat je weinig tot niks kan doen met Turks. Waarom heb je eigenlijk voor de studie gekozen?? Ik zou ook in jou geval lekker rondneuzen wat het beste bij je past. Gelukkig heb je niet veel haast om te werken. Persoonlijk ben ik heel erg opgelucht dat ik iig het eerste jaar een thuisblijfmama ben Nina, wat een beautykindje heb je!!!!! Ik kan me voorstellen dat je haar als fotomodelletje wilt gebruiken voor de kerstkaarten Verder gaat het wel... We hebben wat vertraging mbt de woning. Morgen pas de sleutel. Er moet nog zoveel gedaan worden Ik regel me suf en alles gaat niet zo als ik het wil poehhh Stomme werklui ook:x
@ nina: aaaah wat lief! Hoe is het bevallen om met haar met de auto op pad te gaan? Ging je ver weg? Ik vind het nog steeds wel een beetje vervelend om alleen met Tobe naar mijn ouders te gaan (een uurtje rijden). Maar tot nu toe is het eigenlijk altijd nog goed gegaan @ waterlelie: jammer dat je helemaal in Amsterdam Noord gaat wonen Anders had ik me zeker door je laten masseren Hoeveel vraag je ervoor? Hmmm ik heb wel zin in een massage... @ maia: oeh lekker dat ze heeft doorgeslapen! Dat is wel fijn voor de nachtrust Wat is de NT2 master? @ blueeyes: fijn dat de krampen minder worden!! Ik ben ook in voor een meeting! Was het de vorige keer op een zaterdag of een zondag? Zullen we er 1 plannen voor na oud & nieuw? 9 of 10 januari bijvoorbeeld?
mmm type ik een hele reactie, is hij weg! @Merijn: NT2 is Nederlandse Taal 2. Dus nl voor buitenlanders. Kan ik me met inburgering e.d. bemoeien! @Turks: ik heb een talenknobbel. Kom bij mij niet aan met cijfertjes want dan word ik gestoord. Geef mij maar een taal. Vind ik leuk. Dus na m'n gymnasium ben ik Grieks & Latijn gaan studeren. dat jaar heb ik moeten stoppen door persoonlijke omstandigheden en toen ben ik verder gaan kijken en toen leek Turks me wel wat. Achteraf heb ik er wel spijt van, de studie is dramatisch slecht (omdat het een kleine studie is, is het niet rendabel en wordt er ook geen geld ingepompt dus is er nauwelijks geld voor goed onderwijs). Ik heb er veel geleerd, heb nml. heel veel bestuurservaring e.d. opgedaan (omdat ik m'n studie dus niets vond). Maar ik vond het ook zonde om te stoppen dus tja. Maar ik hoef er dus ook niet persé iets mee in een baan! @tandje: ik wist ook niet dat het kon, maar ik hoorde dat het voorkomt. M'n moeder zei dat m'n oudste zus met 3 mnd al een tandje had dus het kan. Blijkbaar. Dacht zelf dat het pas met een maand of 6 begon. @lelie: succes vandaag met het ontvangen van de sleutel en het klussen e.d.! Hopelijk krijg je snel je mooie huisje helemaal in orde en kunnen jullie daar genieten! @meeting: was vorige keer op een zondag! Ik heb beide dagen nog vrij staan dus roep maar. Mij maakt het weinig uit!
Hey meiden, Meeting lijkt mij erg leuk.. maakt voor mij ook niet uit welke dag. @ merijn: we gingen naar Hoorn was ongeveer 45 min. en ze heeft de hele tijd geslapen!! Vandaag was ze erg onrustig wou niet slapen en steeds een beetje huilen.. heeft ze vanmiddag toch een poepbroek gehad tot haar oksels.. meteen in bad dus..haha. Meiden een prettig weekend!!
Hey ladies, @ meeting: Ik sluit me bij jullie aan hebben jullie liever in het weeknd?Zelfde plek??zo de 10de?? @ Maia: Knap hoor dat je voor turks hebt gekozen het lijkt mij een moeilijke taal. Heb op mn vorige kdv waar ik werkte meegemaakt dat een kindje met 4 maandjes al 2 tandjes had, je hebt dus kindjes ie snel tandjes krijgen. @ Nina: Wat een moppie is ze Heb ook van Bojan een foto gemaakt voor de kerstkaarten!! Bojan was vandaag een beetje huilerig.Uit het niets begon hij te huilen en dit keer zelfs met traantjes, begon bijna zelf te huilen . Weet niet of hij nu zn sprongetje meemaakt heb ergens gelezen dat het rond week 5 6 komt dan worden ze ook wat huileriger. xxxx
Suus, heb jij het boek "Oei ik groei" dan ook? Daar staan inderdaad de sprongetjes in. Emma zit nu in week 8 en dan kunnen ze ook huilerig en hangerig zijn. Vandaag is ze gelukkig rustig maar eergisteren en gisteren was ze een kreng meeting, kunnen we toch niet ergens eind januari plannen. Ik zit nog in Bussum en dat vind ik lastig met Emma enzo. Ik zit flink in de stress door de verbouwing/klussen. Als alles klaar is en als ik eindelijk van mijn huis mag gaan genieten dan wil ik wel afspreken!!! 31 januari???
31 januari is voor mij niet handig omdat mijn man en ik dan misschien een weekendje weg gaan. Maar een week later is prima voor mij! Dus zondag 7 februari? @ maia: kan me voorstellen dat dat de kwaliteit van het onderwijs niet ten goede komt als er weinig onderzoeksdocenten kunnen worden aangesteld. Bij psychologie hoef ik er niet zo bang voor te zijn gezien de enorme hoeveelheid aan personeel Alhoewel het zelfs dan natuurlijk nog fout kan gaan, maar het onderwijs van mijn opleiding is wel goed gelukkig. Ik ben trouwens juist vreselijk slecht in talen Ben dan ook meer van de wiskunde Maar een iets grotere talenknobbel dan nu had ik wel prettig gevonden! @ waterlelie: is het goed gegaan met de oplevering van jullie huis? Moeten jullie erg veel doen? Wij kregen de sleutel toen Tobe 2 weken oud was en zijn toen in een rap tempo verhuisd, namelijk na 1,5 week Maar bij ons in huis was al veel gedaan en manlief heeft die maand vrij genomen en iedere dag keihard in het huis gewerkt. @ blueeyes: het kunnen ook opeens toch weer de krampen zijn. Het kan zijn dat hij bijvoorbeeld net even wat extra lucht binnen heeft gekregen tijdens de voeding waardoor ie er opeens enorm veel last van had. Och jee, Tobe zit weer in een 'powernap' slaapperiode. Hij slaapt normaal 2 keer 1 a 2 uur per keer op een dag. En nu is het iedere keer een half uur. Naja, zolang ie maar 's nachts goed slaapt en verder wel vrolijk is, vind ik het niet zo erg. Dus ik hoop dat dat zo blijft.
7 februari is m'n zus jarig maar het is nooit zeker wanneer ze het viert (haar vriend is de week ervoor jarig dus vaak vieren ze het samen) maar als het rond lunchtijd weer is zoals de vorige keer is het voor mij wel te doen ook al viert ze dan haar bday dus count me in! @Merijn: idd, als hij 's nachts maar goed slaapt enz moet het kunnen. @lelie: zal idd wel druk wezen nu allemaal! nou ik heb me net rotgelachen. Manlief gaf Fleur de fles. ze liep erg moeilijk te doen, te knoeien, mopperen, huilen (terwijl ze wel honger had enz). Dus ik zeg tegen hem: misschien moet je haar even verschonen. Ja dat gaat hij doen. Maar z'n serie op discovery was even te interessant. Naja, hij zat dus nog 10 minuten ofzo te kijken en ze bleef moeilijk doen en ja hoor, op een gegeven moment werd hij dus ook nat hihi... en mocht hij haar en zichzelf verschonen ............net goed
Hey meiden, we kunnen ook misschien door de weeks afspreken? Ik moet pas op 1 februari week werken? wil graag dat eerste weekend erna wel vrij houden om een beetje bij te kunnen komen denk dat het wel vermoeiend is weer te werken..
Ola, Ik begin ook 1 februari weer met werken . Ik hou 7 feb in optie vrij. Er zit een kans in dat mn schoonmoeder misschien die dag naar nl komt dus weet het nog niet zeker. @ Maia : hahahahah boontje komt voor zn loontje mannen willen altijd even wachten voordat ze de luier verschonen en dan is het vaak te laat @ Merijn : het kunnen idd ook de krampjes zijn bij bojan het word steeds minder gelukkig nu heeft hij alleen nog ' s ochtends. last. Heb net kerstkaarten besteld via internet met bojan erop ooohh wat zijn ze zoet geworden xx
Door de weeks mag ook! Zeg jullie het maar... Ergens in week 4???? Dus 25,26,27,28 of 29 januari?????
In die week die jij voorstelt waterlelie, kan ik niet. Ik heb dan 2 tentamens en die vrijdag gaan we dus een weekend weg. Overigens weet ik niet of ladylola mee wil (waar is ze trouwens? ) en of zij doordeweeks wel kan? Maar we kunnen het eventueel ook nog een weekend later doen, als tenminste niemand grootse plannen heeft voor valentijnsdag dus dat zou dan 13 of 14 februari zijn? Wij doen niets met valentijnsdag dus dat maakt mij niet uit. Of anders nog een week later, 20 of 21 februari. Op welke dagen gaat iedereen werken? Misschien is er wel een dag waarop iedereen thuis is haha Hoe kijken jullie tegen het werken aan? En hebben jullie de opvang al geregeld? Ik vond het vreeeeeselijk om Tobe naar het KDV te brengen toen hij 3 maanden was. Maar meiden echt waar, het lijkt alsof je het nooit te boven komt maar het went echt Ik dacht dat het nooit goed zou komen haha, heb echt ontzettend veel gehuild de eerste week (IK dus, Tobe vond het wel prima haha).