Amsterdamse mama's to be

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blueeyes82, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Dames:D

Tijd geleden weer. Heb het momenteel ontzettend druk met extra werken, omdat mijn contract niet verlengt kan worden. Ik val nu extra veel in voor salaris in januari. Natuurlijk veel andere verplichtingen. Lijkt wel of dat altijd allemaal tegelijk valt! Ik baal ontzettend, want ben zo moe en knorrig Heb nu eindelijk sinds 10 dagen een rustig momentje om achter de computer te zitten. Hopelijk heb ik gauw wat karma als beloning voor mijn harde werk en word ik een keer aangenomen:D

Ik heb niet alles gelezen, maar lees o.a. dat het goed gaat met jullie zelf en jullie beebjes:D Leuk hoor dat ze zo goed groeien en ze steeds meer ontdekken. In mijn omgeving zijn er ook weer 5 nieuwe beebs bij in 3 maanden tijd! Ik hoop ook gauw geluk te hebben;)

Iedereen al leuke kerst en oud&nieuw plannen?

Groetjes:D

2. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Peuterleidster op een creche
    Amsterdam
    Ola,
    Mij komt in januari eerlijk gezegd beter uit. Maar als de meerderheid in feb kan dan moeten jullie het dan plannen ik weet niet of ik dan mee kan. Heb gister te horen gekregen dat me schoonmoeder voor 3 weken naar nl komt de 30ste januari.
    Verder gaat het hier niet zo best.Voelde gister een beetje pijn in mn enkel tijdens het lopen.Vanochtend werd ik wakker in bed en voelde ik een rare stekende pijn weer in mn enkel,stond op en ging lopen en het deed een beetje pijn. Hoe meer ik ging lopem hoe meer pijn het deed.Op den duur kon ik helemaal niet meer op die voet staan omdat het ontiegelijk pijn deed :(.Manlief gebeld dat ie naar huis moest komen ben daarna naar de huisarts gegaan en het bleek dat ik mn enkelband had verekt.Het grappige is ik weet niet hoe het precies is gekomen heb me nergens gestoten of iets. Waarschijnlijk vereerd uit bed gestapt.
    Dus nu moet ik paar daagjes met mn been omhoog rusten,pijnstillers slikken en niets doen ehh tjaa hoe hou ik dat vol met een kind :$
    Morgen ff ggd bellen of ik de prik niet een ander keertje bij de ggd zelf kan halen voor de mexicaanse griep tjakan moeilijk naar de rai gaan morgen!
    Ah ja genoeg over mij hoe gaat ie met jullie???

xxx

3. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Sterkte met je enkel!!

@ ladylola: ik hoop dat je snel wordt aangenomen je hebt het wel verdiend!!

Hier gaan we met de kerst naar Hoorn en met oud & nieuw blijven we lekker thuis en komen waarschijnlijk mijn ouders over.

Het maakt voor mij niet zo veel uit wanneer meeting. Ik ben op dinsdag en donderdag vrij maar vanaf 9 februari ga ik meedoen met een cursus bewegen met je baby in het geboortecentrum. Lijkt mij erg leuk en is voor 6 weken. Met zwemmen en yoga erbij.. wie doet ermee???

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    haaaaaai,

sterkte met je enkel suus!

meeting: dat wordt nog wat met afspreken....laten we dan toch maar in januari doen! Met de metro de stad in gaan moet geen probleem zijn. Dan brengt mijn moeder me wel naar metro Gaasperplas ofzo.
    Welke dagen hadden we eerst????

xxxx

5. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Amsterdam
    Heyyyyyyy,

Volgens mij las ik 9 of 10 jan.

xx

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

9 of 10 januari inderdaad. Het maakt mij niet uit op welke dag :)

@ blueeyes: ik las het inderdaad op je hyves, ontzettend vervelend zeg! :( Is het nog gelukt met het verzetten van de prik?

@ ladylola: welkom terug ;) Ga je mee met de meeting?

@ nina: oh wat leuk zo'n cursus! Je hebt hier in Oost ook een zwembad waar babyzwemmen wordt gegeven alleen het wordt precies op het moment gegeven wanneer Tobe slaapt :( Maar als ie over gaat naar 1 slaapje op een dag, ga ik dat denk ik ook met hem doen. Ik wist niet dat ze het bij het geboortecentrum ook doen. Dat is echt enorm groot he?

Tobe heeft vandaag zijn 2e inenting gehad (het was druk zeg! maar we waren ook erg vroeg). Hij moest wel iets harder huilen dan de vorige keer (hij was al een beetje chagrijnig vanochtend), maar het ging verder wel goed. Tot nu toe heeft ie nergens last van dus ik hoop dat dat zo blijft!

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    zullen we dan de 10e doen? mijn moeder is de 9e jarig en geeft een borrel dus dan wil ik haar helpen met de hapjes.
    ik hoop dat jullie dan ook kunnen;)

10 januari dezelfde tijd en the same place:D

*Lelie

8. Maia

Maia Niet meer actief

10 januari kan ik ook :)

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

10 januari is goed! Ik zet het gelijk in mijn agenda :) Hoe laat hadden jullie de vorige keer afgesproken?

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Heeeeerlijk weertje buiten, hihi. Het kind is mij is blij:p

@ Nina Thxx...erg lief van je:D

@ Merijn het lijkt me gezellig te komen. Ik moet nog even afwachten of ik dan niet een nieuwe job heb waar ik dan nog onregelmatig werk.

@ Hier...nog steeds geen baan! Ben weer afgewezen, omdat een kandidaat volledig voldeed aan het profiel. Waren wel enthousiast over mij, maar wisten niet zeker of mijn visie geheel zou aansluiten bij de groep i.v.t. die ander. Dus jammer:(
    Nog een aantal opties, maar dat gaat vast nog wel even tijd overheen. Ze komen er straks wel achter als de wachtlijsten in de hulpverlening weer de pan uit rijzen! Tot die tijd invallen in de kinderopvang. Ook leuk:D
    Ennuh wel iets leuksssss.....me zus is in verwachting van een dochter!!! Eindelijk mag tante Mimmiej roze tutu's shoppen en gewoon alles wat roze is. Ooh ben als een kind zo blij, hahaha!

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    *lelie
    *maia
    *merijn

Ladylola, ben jij ook aanwezig bij de meeting op 10 januari??

Vorige keer hadden wij om 13 uur afgesproken.

OOOOEEEE wat spannend! kan jij ook Suus? En Nina??

12. Maia

Maia Niet meer actief

leuk :D heb er nu al zin in!

@sneeuw: ligt er in A'dam ook een leuk laagje? Hier in de straat rijden weinig auto's dus het is hier nog hartstikke wit. Gaan jullie nu wel naar buiten met de baby's of blijven jullie lekker binnen? En hoe kleden jullie ze aan dan? Vind dat zo moeilijk te bepalen. Maar moet straks nog boodschappen doen, maar Jan komt vroeg thuis dus ik kan hem ook sturen ;) ben er nog niet over uit hihi

hier gisteren meeting gehad van ons zwangerschapscursus clubje. Was bij ons thuis. Was superleuk om te zien, ook de foto die op de laatste les is gemaakt (ik had overduidelijk de dikste buik, jeetje zeg, was me nog nooit zo opgevallen dat hij zo dik was) en nu de kindjes te zien was superleuk en gezellig.

13. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi Lady's

Yes 10 jan ben ik erbij(en bojan natuurlijk!:))

@ Maia : Ik ben met Bojan gister naar buiten geweest ga vandaag ook weer heb hem wel iets dikker aangekleed omdat ie beetje verkouden is maar ik had gehoord dat het juist dan goed is om naar buiten te gaan. Heb hem een rompertje,majotje,shirtje en een trainingspakje aangedaan en natuurlijk een jasje en hem in de wagen gelegd met een dekentje over hem heen tot zn middel. Oj ahahah en natuurlijk een mutsje.
    Weet overgens niet of dit teveel is hoor maar ja hrt is best wel koud en ik ben zelf een koukleuns dus ik ben ook wel dik ingepakt!!

@ lady:
    Misschien kom je in het nieuwe jaar wel iets leukers tegen qua werk en kinderopvang blijft leuk!!!
    Hoop dat je snel wat vind.
    En je houd ons wel op de hoogt e he 1 jan ;)

xxx

14. Maia

Maia Niet meer actief

nou ben lekker naar buiten geweest. maillot, rompertje met lange mouwen, kleertjes, jasje, mutsje en onder de dekens! het was hartstikke lekker zo wandelen!

15. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hey meiden,

10 januari doen wij mee! Hoe laat spreken wij af?

Vandaag lekker in het vondelpark gewandeld en geluncht. Gezellig zo met z'n 3. Jolien gaat elke dag met mij naar buiten. Ik heb haar gewone kleertjes aan. Mutsje op. jasje aan en 3 dekens haha en sokjes om haar handen want die wil ze nog weleens omhoog steken en dan voelt ze lekker aan!!

16. Maia

Maia Niet meer actief

13:00 ? kunnen we weer lunchen ;)

@jolien: heerlijk he, naar buiten wandelen. Ik probeer ook wel elke dag even een stukje te gaan lopen!

17. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Amsterdam
    Ola

@ Meeting 13.00 uur is goed.

Gister en vandaag zijn we niet naar buiten geweest vond het zelf erg koed en had niet zo zin om mn warme huisje te verlaten. ;)

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    *lelie
    *maia
    *merijn
    *Susie
    *nina
    *Ladylola??

Hoi dames,

wat onwijs gezellig dat we eindelijk een datum hebben voor onze lunchafspraak! Och...ik neem weer als toetje een lekkere stuk taart;)
    Morgen vertrek ik naar Budapest om daar kerst te vieren. Ik hoop dat de vliegtuig wel gaat door het weer...we houden teletekst maar goed in de gaten! Vind het zo spannend om samen met Emma te vliegen. Ik neem voor de zekerheid een flink voorraad drinken mee.
    Maar meiden, wat is het toch mooi he buiten...echt een plaatje:)
    Ik ga straks een sneeuwpop maken hihi Heb nog net 2 dropjes over voor de ogen, 1 wortel voor de neus en voor de mond ligt hier nog een banaan hahaha

Nou lieffies, dit wordt de eerste Kerst voor onze kindjes:)
    Ik wens jullie hele fijne en warme dagen toe!!!!! En ik spreek jullie de 29e weer want dan ben ik terug.

xxx lelie

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dag dames!

Even snel een berichtje. Het is heel mooi hoor al dat sneeuw, maar ik ben het nu wel weer zat ;) Ik kan nauwelijks met de kinderwagen door de sneeuw en Tobe op het kinderdagverblijf krijgen is al helemaal een ramp. Fietsen durf ik niet en met de auto is het ook nog een hele klus. Onze hond zat in een pension omdat manlief 4 dagen in het buitenland zat, maar die konden we niet eens ophalen gister! Uiteindelijk is manlief vandaag gegaan maar hij heeft 2 keer bijna een botsing gehad met andere automobilisten die veel te snel reden... Lekker dus, maar hij heeft het overleefd ;)

Wat betreft de meeting, kunnen we ook wat eerder afspreken? Om 12.30 uur? Als het niet kan, dan maakt dat niet uit hoor! Maar dan is er een kleine kans dat ik Tobe niet mee neem ivm zijn slaaptijden. Al zijn die slaaptijden nogal onvoorspelbaar met de tijd dus ik hoop dat ze tegen die tijd niet zijn veranderd.

20. Maia

Maia Niet meer actief

succes met de vliegreis Lelie!

@meeting: 12:30 is ook prima, 12:00 is eventueel ook prima, mij maakt het niet uit!

@sneeuw: kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik ben de laatste paar dagen (helemaal niet gisteren) nauwelijks buiten geweest als het niet hoeft, best leuk maar er is geen doorkomen aan!

Deel Deze Pagina