Oh 12 uur zou nog veel beter zijn Dus als dat ook kan, graag Manlief reed zojuist langs schiphol toen ie de hond ging ophalen en die vertelde dat er echt mega veel sneeuwruimers staan. Logisch ook, want al die start- en landingsbanen moeten natuurlijk vlokje vrij zijn! Wat een werk... Hopelijk is er geen vertraging voor je waterlelie inderdaad.
Hallo Tijd geleden weer. Jemig wat kan een mens het druk hebben. Als ik niet aan het werk ben, ben ik aan het solliciteren, schoonmaken, boodschappen doen, wassen, poetsen, strijken en als ik geluk heb kan ik ff socializen. Dus hier ben ik Nog steeds geen geluk in banenland, maar goed ik heb werk, een dak boven mijn hoofd en een volle koelkast dus ik mag niet klagen Wat een super weer he Ik heb ervan genoten, maar dat gladde ijs wordt wel een beetje trickkie. Betreft de meeting lijkt het me leuk om te komen, maar voel me zo kaal zonder kind:S Ik denk dat deze maand weer niet is. Manlief en ik hebben niet fanatiek (eigenlijk niet) geklust op de dagen, want ik was zo moe en strontverkouden:S Iedereen leuke plannen voor de kerst? In ieder geval ik wens jullie ontzettend fijne feestdagen. Geniet ervan Liefs Kim
@ ladylola: aaah maar dat maakt ons helemaal niets uit hoor dat je geen baby mee hebt Zou het juist ontzettend leuk vinden als je ook komt!
Olaaa, Wat gaan de dagen snel als je druk bezig bent! Ben amper buiten geweest met dit weer was echt geen doorkomen aan met de kinderwagen door de sneeuw. Ben gister wel met Bojan naar mn werk geweest voor de kerstborrel de kids op mn werk vonden de baby helemaal geweldig hihihihi. Verder gaat het hier zn gangetje Bojan was een beetje hangerig en verkouden de laatste dagen maar het gaat gelukkig weer goed. @ Lelie: Hoop dat jet niet te koud is in boedapest. Geniet je een beetje? @ Meeting: Zeg het maar 12.00 of 12.30 i vind ze allebei goed. @ Ladylola : Maakt niet uit kom gezellig mee ik zou het erg leuk vinden als je kwam( kunnen we het gezicht zien achter de mooie naam ) Als ik jullie niet spreek wens ik jullie fijne kerstdagen!!1 xx suus
@meeting: 12 uur vind ik prima! Fleur krijgt toch de fles en ik moet best een end reizen dus ik moet het toch anders dan normaal plannen! @lola: juist leuk als je meegaat, ook zonder kind hopelijk is het snel raak bij jullie! Fijne kerst allemaal alvast Nou, nu hier. Ik heb gisteren een extreem vreemde dag gehad. Fleur ging voor het eerst een dagje naar opa & oma (mijn ouders). Ik vond het wel heel moeilijk om haar weg te brengen en was best wel zenuwachtig. M Belt 5 minuten voor we weggaan mijn oude uitzendbureau op. Of ik tijdelijk (tot eind maart) bij mijn oude werkgever (die zojuist een groot deel van de staatssteun heeft terugbetaald dus blijkbaar weer uitzendkrachten mag aannemen), op mijn oude afdeling (alleen dan in een ander team, met leukere werkzaamheden) wil komen werken. Enige maar: het is fulltime. *slik* Nu is deze week mijn zwangerschapsverlof afgelopen en heb ik ook geen WW meer dus kwa financiën zou het super uitkomen. Heb voorlopig even ja gezegd (na overleg met Jan en mijn ouders). Maar 36 uur. pfff he. Het is maar voor 3 maanden, anders had ik bij voorbaat nee gezegd. Maar ja, nu maalt het in mijn hoofd, ja of nee. Kan ik haar 3 mnd lang bij anderen achterlaten? Jan gaat kijken of hij 1 dag per week ouderschapsverlof kan krijgen, ik kijken of ik 4x9 kan werken, mijn ouders 3 dagen oppassen enz. En kan ik haar zoveel missen? Ik heb haar gisteren onwijs gemist. Wen ik daaraan? enz.......... Maar de musical (Joseph) was erg mooi en leuk en we hebben een erg gezellige dag gehad samen maar ik was superblij weer thuis te zijn met mijn meisje die het heel gezellig heeft gevonden bij opa & oma. Dus die zou daar 3 dagen in de week in goede handen zijn. Ik ben er nog niet overuit. Heb haar zo ontzettend gemist. Op dit moment zijn er teveel punten in het voordeel van ja zeggen, alleen blijf ik twijfelen. En ach, misschien wil die manager mij niet eens en loop ik nu moeilijk te doen. we shall see
zo goedemiddag! Iedereen de kerst weer overleefd? wij hebben wel een aardige kerst gehad, alleen Fleur besloot sinds donderdag weer 's nachts wakker te worden maar ach, hoeven toch niets Ik neig trouwens naar ja voor het werk. Even afwachten wanneer ik wat hoor, heb nog niets gehoord, maar mochten zij mij willen denk ik wel dat ik het doe. Zal het allemaal wel zien. Kan altijd stoppen als ik het teveel vind @merijn: is tobe weer helemaal beter?
@ maia: wanneer zou je nieuwe tijdelijke baan dan in gaan? En heb je het nog kunnen regelen op de manier van 4 x 9 uur, manlief 1 dag vrij en 3 dagen opvang? Dat zou wel een fijne constructie zijn lijkt mij. Mijn zoontje ging ook met 2,5 maand wennen op het KDV en vanaf 3 maanden 3 volle dagen. Dat ging prima en hij vond 3 dagen goed te doen (ik had niet na 3 dagen een volledig opgebrand kind thuis zeg maar ). Komt vast allemaal goed Maar ik kan me voorstellen dat het even slikken is 36 uur. Fijn dat je toch een keuze hebt kunnen maken! Met Tobe gaat het sinds gister weer goed (voor de anderen; hij had vanaf kerstavond rond de 39 graden koorts). Hij heeft het zo geweldig weten te timen wat dat betreft haha Nu is ie gewoon weer vrolijk! Ik heb nog steeds geen idee waar ie nou precies last van had... Ik vermoed een combinatie van verkoudheid, een tandje (die ik sinds zaterdag zie zitten) en last van zijn oortjes (door het doorkomende tandje). Ik ben zo benieuwd naar zijn verjaardagstaart Nog 6 nachtjes en hij is jarig!
Hey meiden, Hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? @ maia: moeilijke keus he!! Jolien gaat over 2 weekjes al voor het eerst naar het kdv om te wennen en vanaf 1 feb. 3 dagen per week. Ben benieuwd hoe dat gaat maar als ik merijn haar verhaal lees zal het vast goed gaan! @ merijn: wat balen eden ziek kindje tijdens de feest dagen. Meiden heb zin in de meeting!! Even kindjes showen. Hier heeft Jolien gister van 22.30 tot 07.00 geslapen !!! Jippie!! Helaas werd ik zelf al eerder wakker van lekke borsten. Probeer nu om 's ochtends borstvoeding te geven en 's avonds om half 7 weer. kijken of dat lukt dan kan ik dat blijven doen als ik werk! Morgen ga ik voor Jolien een draagdoek kopen ben benieuwd het vindt!
@ nina: dat zou fijn zijn als je 2 keer op een dag borstvoeding zou kunnen blijven geven! Leuk een draagdoek! Ik draag Tobe nog steeds wel eens in mijn geweven draagdoeken. Ga je een rekbare kopen of een geweven?
Hey Lady's @ kerst: Wij vieren kerst pas 6 & 7 januari (orthodoxe geloof) dus de kadootjes staan nog ongepakt onder de boom ;( @ Maia:Ik begrijp je dilemma ik zou het liefst ook nog niet aan het werk gaan en mn kind achterlaten. Ik ga zelf 32 uur werken ipv 40. Ik zou het ook denk ik gedaan hebben het is wel een leuke kans en zo ben je er wel fftjes uit. Ik wil Bojan 3 dagen naar de creche brengen en 1 dag naar mn moeder. Heb zelf alleen nog geen plek voor Bojan terwijl ik 1 feb moet beginnen. Balen als je zelf op een creche werkt en je eigen kind niet op de creche mag. Dit ivm met voortrekkerij en het kind kan het moeilijk hebben als het je telkens ziet enzo. @ Nien: Super dat ze al plek heeft. En hoe jonger ze wennen hoe beter!. Kan je mij jou toverformule geven van het slapen. Bojan heeft nog nooit zo lang doorgeslapen!!! Het langste is 4 uur en dit doet ie dan meestal tussen 11 en 3 daarna is hij telkens om de 3 uur wakker. Als iemand nog tips heeft hihihi @ Merijn : Wat balen zeg van Tobe las het op je hyves dat ie koorts had!! Gelukkig gaat het wer beter met hem . Las ook dat hij geweldige torens kan bouwen!!! Laat je wel een stukje voor ons van de lekkere taart Maakt Maia het ? xx
@werk: van die tijdelijke baan nog niets gehoord, maar ik werd een uur geleden gemaild (heb even teruggebeld) door iemand van de bibliotheek. Daar had ik in het voorjaar gesolliciteerd en was toen 1 v/d 2 overgebleven kandidaten. En ze hadden voor de andere gekozen (was ook zwanger e.d.). En nu vroeg ze of ik nog interesse heb in een baan bij hun dus ik heb binnenkort daar ook een gesprek. Dit lijkt me veel leuker dan bij m'n oude baan en het is dichterbij dus ik hoop echt dat dit misschien wat wordt. Het is ook maar voor zo'n 28 uur dus dat is veel prettiger dan 36 uur dus ik heb nu 2 banen waar ik voor in aanmerking kom spannend zeg! @nina: ik hoop dat het lukt, 2x per dag! @merijn: fijn dat het met Tobe weer goed is. Ik hoop echt dat je de taart mooi vindt Vind ik ook altijd enorm spannend. @blue: Fleur sliep ook niet door, en toen opeens wel. Toen was ze ruim 2 mnd dus het kan nog
Ola Tijd geleden weer. Leuk dat jullie mij erbij willen hebben. Ik hou mijn agenda vrij, maar tevens ook voor werk. Heb nog steeds geen baan dus ben afhankelijk van flex en invaldiensten, dus alles wat ik krijg moet ik even aanpakken. @ Maia wat vervelend dat jij ook niks hebt. Ik hoop dat je gauw een leuke baan kan vinden. Kan me voorstellen dat je niet fulltime wil werken, zou ik ook niet willen met een kind. @ Blue...balen dat je 1 feb weer moet beginnen en geen plek hebt. Hebben ze geen andere locatie waar je voorrang krijgt? Ik weet niet waar je woont, maar misschien kan je bij IJsterk kijken. Zij hebben veel locaties en daar werk ik momenteel voor. @ Merijn je hebt de kerstdagen gelukkig dus overleefd met je zieke ventje Altijd zo sneu dat ze zo'n last hebben van die tanden. Maar wat leuk dat Tobe bijna 1 jaar is. Altijd een prachtige mijlpaal! 3 januari dan toch??? @ hier...morgen een spectaculair oud&nieuw feest. Zijn bezig mijn huis te pimpen. Er hangen 2 discobollen met statieven met licht erop, dus dat effect is super gaaf! Een mega geluidsinstallatie dus wees blij dat je niet naast me woont hihih! Straks alles versieren en aan kant maken. Krijg morgen tussen de 15 en 20 man over de vloer. Heb er zin in Verder solli's op een laag pitje gezien de feestdagen (en ff rust). Morgen laatste dienst op mijn huidige baan en tjah dan hopen op wat karma voor 2010! En wel een ander leuk detail. Ik word tante van een dochter. Ik heb geshopt al dat roze ik word helemaal wild, hihih En me schoonzus heeft ook medegedeeld in verwachting te zijn dus in mei en augustus worden voor de 2de en 3de keer oom en tante! Nu wij nog Jullie leuke oud&nieuw plannen? Groetjes Kim..
Trouwens zo gek. Eergister kreeg ik lichtelijk bloedverlies van een ongesteldheid die eraan komt, maar morgen is de dag dat ik ongesteld moeten. Nu ik gekeken heb bij de calculator zie ik dat ik totaal verkeerd mijn ei heb genoteerd in mijn agenda (waar ik toen veels te moe en te bluh was om ook maar tot actie te komen). Maar totaal ook vanaf de verkeerde dag ben gaan tellen!! Volgens die calculator was mijn meest vruchtbare dag de dag dat manlief en ik flink geklust hebben Maar ik voel niks en mijn innesteling moest eerste kerstdag zijn, kan dan niet toch pas de 28ste zijn? Maar als dag vleugje bloedverlies dus wel van een komende ongesteldheid is (dan was mijn ei toch te vroeg) en zo niet en pas echt over 4 dag ongesteld wordt dan ga ik me ernstig zorgen maken over onze vruchtbaarheid:S
Daaaaag meisjes, hier terug uit het geweldige Budapest! We hebben prachtig weer gehad met veel zon en een lekker frisse koude lucht. Sneeuw was daar toen we aankwamen ook al aan het smelten helaas. Ik heb het erg naar mn zin gehad...zo jammer dat we ons familie niet vaker zien. Ik mis ze dan ook zo. Vooral mijn oude omaatje van nu inmiddels 86 jaar. Ze kan al bijna niets meer zien en krijgt kwaaltjes. Is helaas 2 weken gevallen en heeft haar ribben gebroken Toch heeft ze weer van alles gebakken en klaargemaakt. Er hing zoveel vreugde in het huis. Iedereen wilde Emma zien en vasthouden en met haar "kletsen". Die Emma kan er wat van: oe, aa, boe, ooooh en dan opeens een schaterende lacht met die pretoogjes van haar. Ze is in een week tijd zoveel gegroeid, heeft veel geleerd. Ook merk ik dat ze weer een sprongetje heeft gemaakt. Ze wordt weleens s nachts wakker en haar eetgedrag....jeetje ze wil nu echt veel en vaker. Best vermoeiend maar gelukkig is dat maar voor een korte duur. Doop van Emma was werkelijk prachtig. Heilige Elisabeth Emma Katalin is geboren haha ECHT ze heeft geen kik gegeven, alles vond ze prima en viel af en toe in slaap. Wat een wereldkindje. Familie en vrienden vonden mij er erg mooi en blij uitzien. Ik zal vanmiddag als ik tijd heb wat Kerst- en doopfoto's plaatsen op mijn site. Ik ben apetrots Terugweg ging net als bij de heenreis perfect. Echt super makkelijk allemaal. Weer niets aan de hand en heeft bijna de hele reis geslapen. Maar het schijnt dat kleine baby's weinig tot niets merken van knappende oortjes...pas als ze wat ouder zijn. Hetzelfde geldt dat ze bijvoorbeeld onder water gaan en dat alles afsluit of zoiets. Zozo ladylola, dus jij geeft een knalfuif Gezellig joh...ik heb ook wel weer eens zin in een feestje. Ik geef een feest/housewarmingparty als we gesetteld zijn! ik verheug me er nu al op hhehehe De rest van de meiden ook volop aan de voorbereiding voor oud&nieuw? Hier niets bijzonders hoor. Blijf bij mijn ouders thuis8) Nog 2 weekjes en dan zien we elkaar weer ik ben benieuwd naar jullie kindjes en natuurlijk ook merijn en ladylola. Fijne dag! xxx Liefs __________________
volgens mij zitten Emma en Fleur in hetzelfde sprongetje dan Fleur komt ook opeens 's nachts en drinkt ook veel meer!
@ ladylola: oh dat is spannend zeg! Maar je eisprong en innesteling verlopen niet precies volgens een strak schema (dwz dat het bij iedereen een paar dagen kan schelen... sommige mensen hebben een late eisprong en anderen weer een lange/late innesteling) dus volgens mij zou het best mogelijk kunnen zijn dat je bloedverlies van een innesteling is! Ik heb trouwens nog nooit mijn eisprong gevoeld. Ik ga voor je duimen meis! En veel plezier op je knalfuif haha. Ik ben inderdaad blij dat je mijn buren niet bent @ waterlelie: wat fijn dat je het leuk hebt gehad in budapest! En dat de doop mooi was! Hoe vaak ga je naar je familie? En komen ze ook regelmatig naar Nederland? Ben benieuwd naar de foto's! @ maia: oh wat spannend van die andere baan! ik ga voor je duimen! Tobes 7e en 8e tandjes komen op moment door. Is wel te merken aan zijn poepluiers Ik ben benieuwd of ie vanavond door het vuurwerk heen gaat slapen. Nog 3 nachtjes slapen en dan is ie jarig, woei! Ik heb ook zin in de meeting Ben heel benieuwd naar al die lieve kleine dametjes en heer van jullie! Leuk als je kunt komen Ladylola!
@ blueeyes: mis ik jou helemaal Komt doordat je bericht op de vorige pagina staat Maia gaat inderdaad de taart maken! Ik zal een foto posten Balen dat Bojan nog niet doorslaapt, maar dat komt nog wel Tobe sliep al met 8 weken door, maar de meeste kinderen zijn wel wat later geloof ik. Hij deed dat trouwens vanzelf, dus heb helaas geen tips voor je.
GELUKKIG NIEUWJAAR!!! hopelijk hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad! Wij hier wel. Fleur was overdag erg mopperig, weet niet of het door de herrie kwam of dat ze gewoon chagrijnig was maar 's avonds heeft ze goed geslapen en ze was wakker om 00:00 omdat ze net de fles had gekregen maar heeft daarna gezellig in de box liggen spelen tot ze weer moe was en had niets van het vuurwerk en nu ben ik bezig met de taart voor Tobe
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Hier een rustige jaarwisseling gehad. Mijn moeder en haar vriend kwamen eten en daarna hebben we met z'n 4en spelletjes gespeeld (phase 10 en uno). Was echt hilarisch aangezien we ook aan de champagne zaten en op een gegeven moment vooral mijn moeder de spelregels niet zo goed meer voor ogen had Tobe heeft door alles heen geslapen en werd vanochtend pas weer wakker (wel al om half 6 helaas, gelukkig hebben we het kunnen rekken tot half 7 maar toen was ie echt klaarwakker). @ maia: veel succes met Tobes taart We hebben al ruimte gemaakt in de koelkast
Hoi meiden, Nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst! We hebben een rustige jaarwisseling gehad we waren naar mn broer en mn schoonzus geweest die hebben een kleine van 4 maanden het was wel gezellig. Bojan werd om 00.00 wakker om iedereen te feliciteren en viel daarna weer in slap hihihii Verder gaat het wel zn gangetje hier Bojan was vandaag alleen een beetje pieperig om alles zelfs slapen wilde hij niet en eten ging ook niet al te best hij laat 50 cc staan van de 120. Volgens mij is hij niet echt in zn hummetje vandaag! @ Merijn ik ben benieuwd nar de taart @ Lady: Heb je al getest?? xxx