hey maia, supertje spannend morgen voor jou dus... Ik hoop ook dat je kindje mee wil werken. Het schijnt steeds moeilijker te filmen enzo als ze zo groot zijn.. Ik heb volgende week ook een pretecho, dus ik ben reuze benieuwd!!! Verder ook niet heel veel op het programma staan. Morgen lunchen met vriendin en zondag een verjaardag. Doegg
nou echo geweest. De eerste keer had hij/zij de armen en benen over het gezichtje liggen. En vanochtend had hij/zij alleen de armen over het gezichtje liggen. En weigerde anders te gaan liggen. Dus helaas hebben we het weer niet kunnen zien, is dus wel jammer, maar ach, het is niet anders.
Agossie, das wel jammer zeg! Het blijft dan wel een verassing voor jullie. Ik hoop maar dat mijn kleine meid zich laat zien. Heb al een pretecho gehad met 25 weken dus ik heb haar wel even kunnen zien maar toen lag zij ook al vreselijk met haar beentjes voor haar gezicht. het blijft altijd een gok!
Hallo dames, Hier ook een kersverse Amsterdamse mama-to be. Weet pas een paar dagen dat ik zwanger ben en vind het allemaal erg spannend.
tja, het is niet anders, maar ik vind het wel erg jammer dat ik hem/haar niet heb kunnen zien. Het was ook een beetje een deal: ik niet weten wat het geslacht is, dan mocht ik wel een 3D echo zodat ik in elk geval kon kijken hoe het eruit ziet. En dat heb ik nu ook niet naja, het komt snel genoeg @Lysette: welkom en gefeliciteerd!!!
Dank voor de felicitaties.. Voel me wel goed alleen erg moe en kramp. Voelde voor mijn NOD meer dan nu.
He meiden!! Welkom en gefeliciteerd Lysette!!!! Spannend he die eerste paar weken! Geniet ervan! Hier bij ons gaat alles goed. Zaterdag hadden ook wij een herhaling van de pretecho omdat ze de vorige keer haar hoofdje had verstopt. Nu gelukkig wel een duidelijk beeld en wat is ze mooi!! ( haha) @maia: mag je nog een keer kijken? Dit weekend druk bezig geweest met haar kamertje. Mijn vriend heeft samen met zijn moeder de gordijntjes gemaakt en de commode/ ladekast. staat ook in de kamer!! Begint steeds leuker te worden. Thuis zijn we nog aan het uitvogelen hoe we het straks gaan doen met werken als de kleine er is. Wat gaan jullie doen? Voor hoeveel dagen gaan jullie werken/opvang? grt,
nee, ik mag nog wel een keer kijken maar dan mag ik weer betalen helaas dus dat gaan we maar niet doen. Het zal dus afwachten blijven! Vandaag ben ik 30 weken zwanger, jeetje zeg, wat gaat de tijd supersnel! @opvang: ik weet het nog niet. Op dit moment zit ik werkloos thuis helaas en ik kan nu geen baan vinden. Heb altijd geroepen dat ik 2-3 dagen max werken wel zat vind, maar als ik een baan vind waar ik 4 dagen zal moeten werken neem ik dat ook wel aan. Ik heb in elk geval bij het kdv ingeschreven voor 4 dagen, ik kan altijd minder gaan afnemen.
Ik blijf zeker het eerste jaar thuis voor de kleine. Het is gelukkig financieel mogelijk en ik heb een massagestudio aan huis dus dat levert ook nog wat op
Dat is zeker lekker!!! Bij mij zal het of 4 of 3 dagen werken worden. Moeilijk hoor!! Toch ook financieel wat afwegen! grt,
het is ook een afweging die je maakt. Wij hadden het er gisteren toevallig weer over, omdat manlief eigenlijk een nieuwe baan wil en hij een aanbod had gehad dat voor hem wel zakken in salaris zou betekenen en dat nu dus niet lukt omdat ik werkloos ben en ik moet eerlijk bekennen dat ik steeds zo'n druk achter me voel van "ik moet per januari een baan vinden want dan kan hij overstappen". dus dat hebben we gisteren uitgesproken en hij stopt nu ook even met zoeken (vind hij wel jammer maar dat is wel even het beste) en wie weet vind ik in januari een baan, maar als ik er nog geen zin in heb, omdat ik bijvoorbeeld nog een paar maandjes langer bij mijn kindje wil blijven, dan vind hij dat ook niet erg enzovoorts. ach, misschien bedenk ik me dan wel dat ik juist graag 4 dagen zou willen werken we zien het allemaal wel
Nou, vandaag voor de 2e keer een pretecho gehad! Alweer geen verandering qua houding van onze meid. Ze ligt nog steeds met haar benen omhoog voor haar gezicht. We hebben dus nogmaals geen mooie film van haar. Mevrouw denkt dat het een heuze stuitligging gaat worden met als gevolg een keizersnede. Ach ja...we zien het wel. Onze ballerina blijft voor ons een verassing Hoe gaat het met jullie? Hier last van een fikse blaasontsteking! Ik heb nu amoxilline die ik een week lang moet slikken. Hopelijk werkt het snel zodat ik weer normaal en ontspannen kan slapen. Groetjes
Ah wat jammer dat het nou niet te zien is!! En echt balen van de blaasontsteking. Ik duim voor je dat het weer snel verdwijnt! Hier gaat alles goed. Morgen ga ik even bij de prenatal kijken voor een box en lekker snuffelen tussen de spulletjes!
Hoi meiden!! Hier weer even een blogje uit het zonnige monenegro pffff wat een weer hier het is hier overdag niet kouder dan 42 graden erg heet dus. Zit vaak binnen om maar niet de zon in te hoeven.Mn enkelyjes zijn 10 keer dikker hier dan normaal helaas blijft het nog 2 weekjes zo. @ Lysette welkom bij ons kleine clubje hoe voel je je verder? @ waterlelie wat jammer voor je dat jullie jullie ballerina niet konden zien ah ja nog eventjes. En wat irritant een blaasontsteking ik duim voor je dat het snel over is. @ Maya hoe gaat ie verder met jou? @ Nina en heb je wat leuks gekocht vandaag? Zie dat jullie aan het praten waren over oppas enzo . Ik ga na de bevalling 4 dagen ipv 5 dagen werken mn man blijft gewoon fulltime werken.De kleine gaat 2 dagen naar mn moeder 1 dag door de week pas ik op en 2 dagen creche ik moet helaas wel we hebben een hypotheek en allemaal vaste lasten. Als ik kon kiezen zo ik het eerste jaar het liefst thuis willen blijven maar helaas kan het niet. Gr
blueeys, leuk om iets van je te horen! Kan me heel goed voorstellen dat je het super benauwd hebt...jeetje ik vind boven de 30 graden al heet hihi Heel veel plezier nog! Nina, en? Nog bijzondere spulletjes gekocht? Is jullie box al besteld? naar welke Prenatal ga jij eigenlijk? Want ik was laatst bij Arena en toen kon ik geen winkel vinden? Die was er vroeger wel. Of ben ik nou zo stom Fijn weekend!!!
He wat leuk, ik woon in Amsterdam! Maar heb dus al een zoontje van bijna 7 maanden * gaat even lezen *
Ik woon in de kinderrijke watergraafsmeer. Hele fijne buurt Ik studeer nog aan de UvA, ben 23 jaar en getrouwd met een man van 32 Wij zijn tijdens de zwangerschap veel naar prenatal geweest (arena boulevard) en de kidsfactory (wat duurder).
@ merijn jij bent ook van harte welkom in ons clubje. Watergraafsmeer is een mooie buurt om te wonen. Ik woon zelf in amsterdam noord lekker rustig! Waar is kidsfactorz eigenlijk wij hebben nog niets gekocht als we terug komenvan vakantie gaan we gelijk aan de gang,klinkt misschien raar maar in ons cultuur koop je het eigenlijk pas als het kind geboren is allemaal bijgeloof hoor. Nou meiden ik ga ff de koelkast in om af te koelen hihih Gr